شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ راهبند BFT/ریشه/فروش ویژه/فولدینگ مشاهده بیشتر

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای گردان مدل 32-TR
درب اتوماتیک شیشه ای گردان مدل 32-TR ریشه/ریوالدینگ مشاهده بیشتر

درب اتوماتیک شیشه ای گردان مدل 32-TR

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ
درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ Faac/اسلایدینگ/ریشه مشاهده بیشتر

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی تلسکوپی/ریشه مشاهده بیشتر

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک گرد
درب اتوماتیک گرد ریشه/کرو مشاهده بیشتر

درب اتوماتیک گرد

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، نوعی درب اتوماتیک است که از پانل های شیشه ای متحرک تشکیل شده، دارای قاب فلزی محکم است و در ابعاد و مدل های مختلف تولید می گردد.درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، زیباترین درب های اتوماتیک هستند که با نصب آن در ورودی ساختمان ها، زیبای نمای بیرونی و داخل ساختمان تأمین می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ چیست؟

استفاده از فناوری برای بسیاری از افراد به یک مزیت اصلی تبدیل شده است ، تکنولوژی در لوازم مختلف از تولید خودکار گرفته تا درب اتوماتیک هم اکنون مورد توجه قرار گرفته شده است. پیش از این ، مردم هرگز راحتی را که توسط درب اتوماتیک به وجود آمده است تجربه نمی کردند و فقط از درب های سنتی استفاده می کردند. مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ این روزها به ویژه در اکثر مؤسسات تجاری بسیار محبوب شده است. درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ از انواع درب های اتوماتیک می باشد که به علت شیشه ای بودن ظاهری زیبا به فضای ما می بخشد. سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ عملکرد برتر و طیف گسترده ای از راه حل های نوآورانه را برای پاسخگویی به نیازهای محیط ارائه می دهد. از ورودی های بیمارستانی گرفته تا مغازه ها، عملکرد صاف ، آرام و تنظیمات متنوع باعث می شود درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ برای هر کاربرد ایده آل باشد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

دلایل زیادی وجود دارد که درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ امروزه به طور گسترده در بازار موجود است. یک درب اتوماتیک به طور فزاینده ای به یک ضرورت تبدیل شده است ، چه در خانه و چه در محل های تجاری. آنها ضمن دستیابی به فواید بیشماری، برای دسترسی راحت تر و سریعتر به اماکن خصوصی و تجاری ، راحتی و آسایش بی نظیر را ارائه می دهند. برخلاف گذشته ، اکنون تجربه و دیدن آنها در انواع تجاری،مغازه ها ، ساختمان های عمومی ، دفاتر و مراکز پزشکی بسیار معمول است. از دید هر کاربر ، مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به طور کلی سریع ، راحت و کاربردی و آسان است. از دیدگاه برخی سازمانها ، درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ روش مؤثر ، كارآمد و ایمن برای نظارت و كنترل دسترسی در داخل ساختمان ها می باشد،از طرف دیگر نمای زیبایی به ساختمان می بخشد.درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ برای مناطق پر رفت و آمد مناسب می باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یک راه حل مقاوم است که برای ورودی های شما مناسب است. نمای قاب های آلومینیومی مقاوم برای ورودی های پر ترافیک که مقاوم در برابر صدمات می باشد بسیار ایده آل است ، به عنوان مثال مغازه ها با جریان سنگین سبد خرید و همچنین در فرودگاه ها و ورودی های بیمارستانی که به طور مرتب از چرخ دستی و صندلی چرخدار استفاده می شود این نوع درب ها کاربردی می باشند. قاب محکم این درب ها نیز در برابر وزش باد شدید مقاوم است.

راههای باریک و گذر از مسیرها:

در جایی که فضای جانبی محدود باشد انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ طبیعی است. درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ برای معابر باریک ایده آل است ، زیرا باعث افزایش عرض باز می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ اجازه می دهد تا در هنگام اضطراری از کل بازوی درب و فضا برای ورود و خروج استفاده کنید.

کاهش هزینه ها:

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ می تواند میزان انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یا خنک کردن ساختمان شما را کاهش دهد و در نتیجه هزینه ها کاهش می یابد.می توان درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ را با شیشه های گرمایشی ، پروفیل حرارتی و سنسورهای اضافی برای تنظیم دقیق زمان باز و بسته شدن ، تعبیه کرد و در ضمن این عمل باعث افزایش امنیت این درب ها می شود.
همچنین برای عیب یابی و یا تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.



فروش درب اتوماتیک شیشه ای

در زمان ورود به هر ساختمانی اعم از مجتمع مسکونی، تجاری، اداری و سایر محیط های صنعتی و تفریحی، نخستین بخشی از ساختمان که تا حدودی ملاک ارزیابی ما نیز به شمار می‌رود، ورودی آن و به ویژه درب های ورودی آن می باشد. درب ورودی نمایندۀ کل شاکلۀ ساختمان به شمار می رود. گروه خدمات حفاظتی اکشن در این پست قصد دارد با شما در مورد فروش درب اتوماتیک شیشه ای و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک صحبت کند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

طبیعی است که در تمامی پروژه ها کاهش هزینۀ تمام شده، یکی از مهم ترین اولویت های پروژه به شمار می رود. اما از سوی دیگر به این موضوع نیز توجه داشته باشید که قیمت پایین لزوماً نشان دهنده کیفیت قابل پذیرش کالا به شمار نمی رود. در مورد قیمت درب اتوماتیک شیشه ایی نیز باید به این نکته اشاره کنیم که انتخاب مواد با کیفیت، در ابزارآلات استاندارد و سیستم های مکانیکی و الکترونیکی بادوام، همگی در افزایش قیمت محصول مؤثر هستند. لذا در زمان عقد قرارداد، به اعتبار برند سازنده دقت شود.برای دریافت لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با ما تماس بگیرید.

لیست درب شیشه ای اتوماتیک

درب های اتوماتیک شیشه ای با توجه به رفت و آمدهای شبانه روزی و ابعاد درب به این صورت طبقه بندی می شوند:

1. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

این نوع درب ها در مکان های عمومی پر تردد که نیاز به باز شوندگی زیادی دارند استفاده می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می‌تواند به صورت دو یا چهار طرفه بر روی هم باز شود. از سوی دیگر اشغال فضای کم، امکان نصب برای ورودی های تا حداکثر سه و نیم متر، حرکت روان بر روی چرخ های پلیمری، پیشگیری از ورود سر و صدا و گرد و غبار و همچنین قابلیت قفل شدن درب های متحرک در مواقع تعطیلی از جمله مزیت های این درب به شمار می‌روند.

2. درب اتوماتیک اسلایدی یا کشویی

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ، متداول ترین نوع درب شیشه ای است که طرافداران زیادی دارد. در این مدل درب ها با استفاده از سنسورها و به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. پانل های شیشه ای این مدل نیز به صورت کشویی باز و بسته می شوند.

3. درب اتوماتیک گرد و نیم گرد

این نوع از درب های شیشه ای اتوماتیک، بسیار زیبا هستند و جلوه ای متفاوتی به ساختمان می بخشند. درب اتوماتیک شیشه‌ای قوسی یا کرو برای هتل ها، بیمارستان ها و ساختمان های دارای معماری ویژه و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند.

4. درب اتوماتیک لولایی (سوئینگ)

درب اتوماتیک سوئینگ یا لولایی، شبیه مدل لولایی است؛ با این تفاوت که با برق و به صورت اتوماتیک کار می کند که به دو صورت دو لنگه و تک لنگه مورد استفاده قرار می گیرد و بر روی هر لنگه، یک بازوی الکترومکانیک نصب می شود. درب اتوماتیک لولایی معمولاً در مکان هایی که دهانۀ ورودی کم دارند بسیار مناسب است.


خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای

 

اگر بخواهیم نیم نگاهی به تاریخچه درب‌های ساختمانی داشته باشیم، بدون شک باید مسیر دور و درازی را تا زمان‌های گذشته طی کرده و داستان‌های طولانی و عجیب و غریبی را تعریف کنیم! طبیعتا، داستان تغییر و تحول درب‌ اتاق‌ها و ساختمان‌ها همانند هر موضوع و وسیله دیگری، فراز و نشیب‌ها و اتفاقات عجیب خود را دارد و درب‌های ساختمانی با گذر زمان تغییرات فراوانی را تحمل کرده‌اند تا به درب‌هایی که در حال حاضر، روزانه در اطراف خود می‌بینیم، تبدیل شده‌اند. یکی از درب‌هایی که امروزه، همه ما در مراجعه به ادارات و ساختمان‌های تجاری مانند پاساژها و مغازه‌های بزرگ، هایپرمارکت‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر ساختمان‌های عمومی و خصوصی می‌بینیم، درب شیشه‌ای اتوماتیک است. درب شیشه‌ای اتوماتیک، یکی از چندین مدل دربی است که در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

البته لازم به ذکر است که، ویژگی‌های جذاب در اتوماتیک شیشه‌ای موجب جلب رضایت و توجه افراد شده است. شاید بتوان گفت، بهترین و کاربردی‌ترین ویژگی این ‌درب‌ها، باز و بسته شدن اتوماتیک آن‌ها است. این ویژگی، به ویژه در مکان‌های عمومی، بسیار ارزشمند و کارا خواهد بود. اگر دقت کرده باشید، همواره در مکان‌های عمومی بحث بستن درب وجود دارد. در فصل‌های تابستان، به دلیل حفظ سرمای داخل ساختمان و در فصل زمستان به دلیل حفظ گرمای داخل ساختمان، بستن به موقع درب‌های ورودی و خروجی اهمیت پیدا می‌کند. البته ویژگی‌ها و کاربردهای درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای با چند سطر توضیح تمام نمی‌شود! در واقع، کاربردها و امتیازات این درب‌ها به قدری ارزشمند است که بهتر است قدری بیشتر راجع به آن‌ها صحبت کنیم. در ادامه قصد داریم ویژگی‌ها و کاربردهای اصلی درب اتوماتیک شیشه‌ای را بررسی کنیم و شما را با نکات مهمی که لازم است در زمان خرید این درب‌ها به آن‌ها توجه کنید، آشنا کنیم:


درب اتوماتیک شیشه‌ای چیست و چه اهمیتی دارد؟

حتما تا کنون نام درب اتوماتیک شیشه‌ای به گوشتان خورده است با حتما آن را در ساختمان‌های اداری و ورودی ساختمان‌های تجاری دیده‌اید. در اتوماتیک شیشه‌ای، با باز و بسته شدن خودکار و اتوماتیکش، جای تمامی درب‌های ورودی و خروجی ادارات و بیمارستان و ساختمان‌های عمومی دیگر را به خوبی گرفته است. به طوری که، دیگر جای خالی درب‌های قبلی حس نمی‌شود و بازار فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای بسیار پررونق شده است؛ اما منظور از در اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟ وقتی از لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک سخن می‌گوییم، منظورمان دقیقا چیست؟ 

 

احتمالا برای انجام یکی کار اداری به یک بانک که درب اتوماتیک شیشه‌ای ندارد مراجعه کرده‌اید یا شاید هم به فروشگاهی برای خرید رفته‌اید که درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه نداشته باشد! در چنین مکان‌هایی معمولا اولین حرفی که به شما گفته می‌شود این است که لطف درب را ببندید! البته علت آن هم کاملا مشخص است. گاهی افراد مراجعه‌کننده به یک محیط عمومی فراموش می‌کنند درب را ببندند و نبستن درب ورودی و خروجی، ممکن است مشکلاتی همانند ورود حشرات و حیواناتی مانند گربه و یا اتلاف انرژی داخل ساختمان را به همراه داشته باشد.

اینجاست که اهمیت درب شیشه‌ای اتوماتیک و خرید درب اتوماتیک مطرح می‌شود. درب‌های برقی و خودکار که به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک خود، به سرعت مورد توجه ادارات و مورد استفاده در مکان‌های عمومی قرار گرفتند، موجب سهولت در رفت و آمد مراجعان، جلوگیری از اتلاف انرژی، جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات در اثر باز بودن درب اصلی ساختمان، احساس آرامش کارکنان و ساکنان ساختمان می‌شوند و دقیقا به همین دلایل در اغلب مکان‌های عمومی نصب و استفاده می‌شوند. با توجه به نکات ذکر شده، می‌توان گفت، زمانی که از درب شیشه‌ای و اتوماتیک صحبت می‌کنیم، منظورمان دربی است که به صورت خودکار باز و بسته می‌شود و موجب سهولت در رفت و آمد افراد می‌گردد.


چرا درب شیشه‌ای اتوماتیک؟!

درب اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد که موجب محبوبیت آن شده است. البته ویژگی‌های مثبت و کابردی در اتوماتیک شیشه‌ای بر کسی پوشیده نیست و امروزه نمی‌توان از کسی پرسید که چرا قصد خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای را دارد! زیرا دلیل آن کاملا مشخص و واضح است. با این حال در ادامه قصد داریم، ویژگی‌های درب شیشه‌ای و اتوماتیک را بررسی کنیم و به شما بگوییم بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای چه خصوصیت‌هایی دارد:

راحتی در باز و بسته شدن

زمانی که شما وسایل زیادی در دستتان دارید و هیچ راهی برای باز کردن درب ورودی ساختمان ندارید، درب اتوماتیک شیشه‌ای به طور خودکار باز می‌شود، بنابراین مشکل شما به صورت خودکار حل می‌شود! درواقع نصب و خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای در ورودی و خروجی ساختمان‌ها، مشکلات زیادی را حل می‌کند که سهولت در رفت و آمد، یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. با درب شیشه‌ای اتوماتیک، شما دیگر نگران باز کردن و بستن درب مقابل و پشت سرتان نخواهید بود.

جلوگیری از اتلاف انرژی گرما و سرما

مطمئنا در فصل گرما، در اغلب ساختمان‌ها از کولر و وسایل سرمایشی دیگر استفاده می‌شود. در فصل زمستان نیز طبیعتا از وسایل گرمایشی استفاده می‌شود. زمانی که درب ورودی یا خروجی ساختمان باز می‌ماند، بخش زیادی از این انرژی به هد می‌رود. این موضوع، به ویژه در ساختمان‌های اداری یک موضوع پراهمیت محسوب می‌شود، زیرا کارمندان در هر لحظه و در زمان ورود و خروج هر مراجعه‌کننده‌ای نمی‌توانند درب را باز و بسته کنند! از طرفی، موضوع عدم تعادل دمایی، ممکن است موجب احساس نارضایتی و ناراحتی در کارمندان یا افراد حاضر در آن محیط شود. درب شیشه‌ای اتوماتیک مانع از هدررفت انرژی گرمایشی و سرمایشی ساختمان شده و تا حد زیادی در این امر دخیل است.

افزایش امنیت ساختمان

درب شیشه‌ای اتوماتیک، امنیت ساختمان، تا حد زیادی افزایش می‌دهد. با توجه به باز و بسته شدن خودکار این درب‌ها، ممکن است فکر کنید، هیچ بحث امنیتی در رابطه با درب اتوماتیک شیشه‌ای وجود ندارد. در حالی که این گونه نیست و این درب‌ها با کم تجهزیات مختلفی می‌توانند امنیت ساختمان را نیز تامین کنند. اگر به مکان‌های فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای مراجعه کنید و از آن‌ها بخواهید، درب شیشه‌ای مناسبی را به شما پیشنهاد دهند، بدون شک درب‌های مجهز به قفل الکترومکانیکی را پیشنهاد خواهند داد. همچنین این درب‌ها، امکان استفاده از کد امنیتی برای کنترل عبور و مرور افراد به ساختمان را نیز دارند که موجب افزایش سطح امنیت ساختمان خواهد شد.

بالا بردن سطح بهداشت

 

بیمارستان‌ها، کارخانه‌های تولیدکننده موادغذایی و به کلی تمامی مکان‌های عمومی، محل مناسبی برا انتشار ویروس‌ها و میکروب‌های مختلف هستند. یکی از راه‌هایی که این آلودگی‌ها از طریق آن‌ها به افراد منتقل می‌شود، درب‌ها هستند. زمانی که وارد محیطی می‌شوید، شما ناچار خواهید بود، به دستگیره و درب ورودی دست بزنید. زمانی که از محیطی خارج می‌شوید نیز به ناچار به درب خروجی دست می‌زنید! حالا زمانی را تصور کنی که درب ورودی یا خروجی به میکروبی آلوده باشد؛ بدون شک، در مدت کوتاهی، آلودگی به سرعت انتشار پیدا خواهد کرد! یکی از ویژگی‌های مثبت درب اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی، این است که شما دیگر نیازی به دست زدن به آن برای باز و بسته کردن ندارید. اگر چه ویژگی اتوماتیک بودن یک درب در ظاهر بسیاری ابتدایی و ساده به نظر می‌رسد، اما می‌بینید که تا چه اندازه می‌تواند کاربردی و موثر باشد.

کاهش گرد و غبار

درب اتوماتیک شیشه‌ای دارای سنسورهایی است که تنها در زمان ورود و خروج افراد فعال می‌شوند. این عامل مانع از باز مانع درب شده و به این ترتیب تا حد زیادی از ورود گرد و غبار و آلودگی‌ها به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. اگر به ساختمان‌هایی که دارای درب اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی هستند، دقت کنید، این درب‌ها به ویژه در زمان آلودگی هوا، ریزگرد و گرد و غباری به داخل ساختمان راه نمی‌دهند.

کاهش آلودگی‌های صوتی

درب اتوماتیک شیشه‌ای ویژگی مثبت دیگری دارد که ارزش استفاده از آن را دو چندان می‌کند و آن، کاهش آلودگی صوتی در ساختمان‌هایی است که در اتوماتیک شیشه‌ای دارند. این درب‌ها به دلیل عملکرد اتوماتیک خود، هیچ سر و صدایی در زمان باز و بسته شدن ندارند. از این رو، محیط آرام و بی سر و صدایی را در ساختمان ایجاد می‌کنند.

لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک

اگر بخواهیم لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک را ارائه دهیم، بدون شک، باید یک لیست طولانی از انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک تهیه کنیم. موارد زیر از جمله انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک هستند که امروزه در بسیاری از مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک آورده شده‌اند:

درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی

درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک کرکره‌ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ یا کشویی

درب اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه‌ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه‌ای کروی

درب اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی

در ادامه لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک، چند مورد از پرکاربردترین و بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای را بررسی خواهیم کرد.


معرفی پرکاربردترین انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای 

درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ

یکی از مدل‌های پرکاربرد درب اتوماتیک شیشه‌ای، درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ است. این نوع درب اتوماتیک، برای نصب به فضای زیاد نیاز ندارد. درب اتوماتیک اسلایدینگ برای مکان‌هایی که عبور و مرور افراد در آنجا زیاد است، نصب می‌شود و جایگزین مناسبی برای درب‌های قدیمی، به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی است. این درب، در اغلب فروشگاه‌ها و مکان‌های پر رفت و آمد مانند ادارات نصب می‌شود و موجب سهولت در استفاده و رفت و آمد آسان می‌گردد.

مکانیزم عملکرد درب اتوماتیک اسلایدینگ به صورت کشویی است. در بین انواع درب اتوماتیک کشویی، قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ بسیار مناسب‌تر است و این عامل در کنار سایر مزایای این درب، آن را به انتخابی مناسب برای ساختمان‌های تجاری، اداری، فروشگاه‌ها و پاساژها و ورودی برج‌های مسکونی تبدیل کرده است. از دیگر مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ، می‌توان به راحتی و امنیت در رفت و آمد افراد به مکان‌های عمومی و افزایش سطح بهداشت محیطی اشاره کرد. درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ دارای امکاناتی از جمله قفل الکترومغناطیسی در اپراتور درب است. وجود چنین ویژگی در درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ موجب ایجاد امنیت در محل استفاده از درب به وسیله خاموش کردن دستگاه و فعال شدن قفل سیستم می‌شود.


ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه اسلایدینگ کدامند؟

افزایش ایمنی ساختمان  

سهولت در رفت و آمد افراد

امکان کنترل ورود و خروج افراد 

کاهش مصرف انرژی 

جلوگیری از ورود آلودگی به وسیله کنترل زمان باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ 

استهلاک بسیار پایین در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ 

افزایش زیبایی ساختمان 

قیمت مناسب درب 

توانایی اتصال درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ به سیستم حضور و غیاب افراد


 انواع درب اتوماتیک استایلینگ کدامند؟

 

 درب اتوماتیک اسلایدینگ چهار لت (دو لت ثابت و دو لت متحرک)

 درب اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ از زیباترین انواع درب خودکار کشویی است. فضای باز شوندگی در این نوع درب‌های اتوماتیک چهار لت به اندازه نصف عرض کل درب خواهد بود. 

 درب اتوماتیک اسلایدینگ دو لت متحرک

 این نوع درب‌های اتوماتیک کشویی، مناسب مکان‌هایی هستند که فضای کافی به منظور حرکت لت متحرک درب بر روی دیوارهای کناری وجود دارد.

 درب اتوماتیک اسلایدینگ یک لت ثابت و یک لت متحرک

 این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ نیز یک لت ثابت و یک لت متحرک دارند و بازشوندگی آن‌ها از سمت چپ یا راست، به صورت حرکت لت متحرک روی لب ثابت است.

 درب اتوماتیک یک لت متحرک

این نوع درب‌های شیشه‌ای اسلایدینگ، مخصوص مکان‌هایی هستند که عرض کمی دارند. همچنین در مکان‌هایی که نیاز به حداکثر بازشوندگی در آن‌ها احساس می‌شود، بهتر است از این درب‌ها استفاده شود. به منظور نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ یک لت متحرک، باید فضای مناسبی بر روی دیوار کناری برای حرکت لت متحرک وجود داشته باشد.


درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای، یکی از انواع درب برقی است که در لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک جای می‌گیرید، این درب‌ها در فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و ورودی ساختمان‌ها کاربرد دارند. در دهه‌های گذشته، استفاده از کرکره به منظور حفاظت و راحتی بیشتر در محیط زندگی و محل کار رواج داشته است؛ اما با گذشت زمان، تکنولوژی در تمامی ابزار و وسایل زندگی ورود پیدا کرد و  درب کرکره ای نیز همراه با پیشرفت تکنولوژی، دچار تغییر و تحول شدند. تولید و استفاده از درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای در ایران، دارای سابقه حدود ۲۰ الی ۳۰ سال است. در ایران، در ابتدا، از کرکره‌های عادی استفاده می‌شد، با گذشت زمان، با توجه به سهولت و راحتی که درب اتوماتیک شیشه‌ای به همراه دارد، درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای جای درب‌های قدیمی کرکره‌ای را گرفت. 

درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای یا همان کرکره‌ برقی با توجه به فضای کمی که اشغال می‌کند، می‌تواند به عنوان درب‌ مغازه‌ها و پاساژها نیز مورد استفاده قرار گیرد. درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای، از نظر موتور و تیغه‌هایش، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. انواع تیغه کرکره که در درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، شامل تیغه آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات است. البته، بهترین و پرطرفدارترین تیغه‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای، نوع آلومینیوم ۸۰ میلی‌متری آن است، که اگر برای خرید درب اتوماتیک به بازار مراجعه کنید، می‌توانید آن را در کیفیت‌های مختلف تهیه کنید. 

 

تفاوت دیگری که در میان انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای وجود دارد، موتور آن است. موتور این درب‌ها، ممکن است از نوع توبولار باشد که برای فروشگاه‌هایی با اندازه دهنه کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع دیگر موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای، موتور ساید است که برای مکان‌هایی با تردد بالا و اندازه دهنه‌های بزرگ مناسب است موتور سانترال نیز از دیگر موتورهایی است که برای درب اتوماتیک شیشه‌ای کرکره‌ای ممکن است مناسب باشد. این نوع موتور نیز برای مکان‌هایی با تردد بالا، مناسب‌تر است.


درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه

 غیرممکن است برای خرید به یک فروشگاه بزرگ یا مجتمع‌های تجاری و تفریحی و پاساژها مراجعه کرده باشید و درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه را ندیده باشید. درب اتوماتیک فروشگاهی، یکی از درب‌های پرکاربرد در لیست درب شیشه ای اتوماتیک است.  در واقع، امروزه کمتر مجتمع تجاری و مرکز خریدی را می‌توان یافت که درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه به خصوص درب اتوماتیک در آن وجود نداشته باشد. تکنولوژی‌های متنوعی که در این درب‌ها استفاده می‌شوند، موجب سهولت در رفت و آمد، به خصوص در مکان‌های شلوغی مانند سوپرمارکت‌ها و مراکز تجاری می‌شوند. 

عدم نگرانی از خراب شدن درب‌های ورودی و خروجی در گذر زمان در مکان‌های پر رفت و آمد، عدم تماس مستقیم با دست و کمترین احتمال آلودگی درب، چند تنها چند مورد از ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه هستند. این ویژگی‌های مثبت، دست به دست هم می‌دهند و درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه را به یک انتخاب عالی و درجه یک برای تمامی فروشگاه‌های پر رفت و آمد تبدیل می‌کنند. درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه، ممکن است در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه شود. اگر قصد خرید درب اتوماتیک برای فروشگاه خود را دارید، توصیه می‌کنیم به حجم عبور و مرور فروشگاه خود و ابعاد درب ورودی توجه کنید. این درب‌ها تا حد بالایی از اتلاف انرژی در فصل‌های گرم و سرد سال جلوگیری می‌کنند و به این ترتیب، هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی در فروشگاه‌هایی که درب اتوماتیک استفاده می‌کنند، به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. 

حتماً میدانید که پاساژها و مجتمع‌های تجاری، در دسته مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد قرار می‌گیرند، این عامل موجب می‌شود که ورودی پاساژها و مراکز تجاری تفریحی، محل تجمع جمعیت باشد و سرعت افراد را کاهش دهد. درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه، با عملکرد خودکار در باز و بسته شدن، موجب کاهش ازدحام جمعیت و راحتی بیشتر مشتریان می‌شود. تمامی این عوامل باعث می‌شوند تا صاحبان فروشگاه‌ها، هایپرمارکت‌ها، مراکز تجاری و ... به خرید درب اتوماتیک و تهیه درب اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه سوق پیدا کنند.



درب اتوماتیک شیشه‌ای کروی

درب‌های کروی از دیگر درب‌های پرکاربرد و زیبایی هستند که در لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک جای گرفته‌اند. این درب‌ها که شاهد استفاده از آن‌ها در ساختمان‌های مرکزی، بانک‌ها و هتل‌ها هستیم، قیمت‌های گران‌تری نسبت به سایر انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای دارند. 


درب اتوماتیک تلسکوپی

دیگر درب‌هایی که در لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک، می‌توان از آن‌ها نام برد، درب‌های تلسکوپی هستند. این درب‌های برقی، عملکردی مشابه درب‌های کشویی داشته و همانند تلسکوپ، باز و بسته می‌شوند. دربهای تلسکوپی، انتخابی مناسب برای مکان‌های لوکس هستند، البته قیمت آن‌ها نسب به سایر درب‌های لوکس در لیست درب شیشه‌ای اتوماتیک، اندکی مناسب‌تر است. این درب‌ها، برای مکان‌هایی که محدودیت فضا دارند نیز مناسب هستند.

نکات طلایی که در زمان خرید در اتوماتیک شیشه‌ای باید به آن‌ها توجه کنید

 

درب شیشه‌ای اتوماتیک، امروزه به یکی از پرکاربردترین انواع درب‌ها در صنعت ساختمان تبدیل شده است و همه ما در مکان‌های پرتردد، انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک را می‌بینیم. با توجه به رونق بازار خرید و فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای، شرکت‌ها و فروشگاه‌های بسیاری در زمینه تولید و فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای فعالیت می‌کنند. در این میان، برخی از فروشگاه‌ها و شرکت‌های فعال در این زمینه، اقدام به تولید و عرضه محصولات بی‌کیفیت می‌کنند و گاه، قیمت پایین را به عنوان سرپوشی برای کیفیت پایین قرار می‌دهند! در صورتی که شما بدون اطلاعات کافی، اقدام به خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای نمایید، ممکن است سرمایه قابل توجهی را از دست دهید. بنابراین، اگر قصد خرید درب اتوماتیک را دارید، بهتر است ابتدا با ویژگی‌های بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای آشنا شوید و نکات مهم خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای را بدانید؛ سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید تا تجربه خرید موفقی داشته باشید:

نکته اول

اولین نکته در خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای، توجه به نوع کاربری آن است. زمانی که برای خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی به فروشگاهی مراجعه می‌کنید، بدون شک، هدف فروشنده فروختن اجناس و محصولاتی است که در داخل فروشگاهش وجود دارد. از این رو، ممکن است این مسئله موجب شود که پیشنهادات عجیب و غریبی به شما دهد! به عنوان مثال، ممکن است فروشنده در زمان فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای، نوعی از درب شیشه‌ای را به شما پیشنهاد دهد که اصلا برای محیط موردنظر شما مناسب نیست. از این رو، اولین کاری که باید انجام دهید، این است که کاربری محیط مورد نظر خود را مشخص کنید. این مسئله که شما به دنبال درب اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی برای یک هتل لوکس هستید یا قصد خرید یک درب شیشه‌ای برای فروشگاه خو را دارید، موجب تغییر در خصوصیات و نوع درب شیشه‌ای موردنیازتان می‌شود.

نکته دوم

اگر از ما بخواهند ویژگی‌های بهترین درب اتوماتیک  را نام ببریم، بدون شک قیمت مناسب جزو مواردی خواهد بود که  به آن اشاره خواهیم کرد. این موضوع که در زمان خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای، شما چه برندی را انتخاب می‌کنید، تا حد زیادی در قیمت درب تاثیر خواهد گذاشت. به عنوان مثال، طبیعتا درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی، قیمت مناسب‌تری نسبت به درب‌های خارجی و درب اتوماتیک شیشه ای ایتالیایی خواهد داشت. البته، با وجود اینکه درب اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی تولید داخل کشور است، اما قیمت برندهای مختلف به دلیل تفاوت در قابلیت‌ها و کیفیتشان، ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشند. توصیه می‌شود، در زمان خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای، از همان ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و برای خرید به محل‌های مناسب فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای مراجعه نمایید.

نکته سوم

در زمان خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای ایرانی، این موضوع که درب را برای چه مکانی تهیه می‌کنید، اهمیت پیدا می‌کند. صرفه جویی در انرژی نیز یکی از ویژگی‌های مهم درب اتوماتیک شیشه‌ای است که می‌خواهید آن را تهیه کنید. اگر قرار است به مراکز فعال در زمینه فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای در تهران سر بزنید، بدون شک، به میزان توجه متقاضیان این درب‌ها به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تبادل دمایی پی خواهید برد. 

نکته چهارم

امروزه، به هماهنگی و تناسب درب و پنجره با نمای ساختمان توجه ویژه‌ای می‌شود؛ از این رو، یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که در خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای دخیل است، زیبایی و هماهنگی آن با محیط اطراف است. به عنوان مثال، اگر قصد بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای برای یک هتل لوکس ۵ ستاره را دارید، می‌توانید درب اتوماتیک گردان با فریم‌های استیل و شیشه برنزی را انتخاب کنید! یا اگر قصد تهیه یک درب برقی مناسب برای فروشگاه خودتان را دارید، می‌توانید یکی از انواع درب اتوماتیک شیشه ایرانی را انتخاب کنید.

نکته پنجم

یکی از دغدغه‌هایی که در زمان فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای برای اغلب افراد پیش می‌آید، یافتن یک محل مناسب برای خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای است. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما با تفاوت قیمت‌های فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای  مواجه می‌شوید! البته حتماً می‌دانید که محصول باکیفیت، طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه خواهد داشت؛ اما گاهی ممکن است مراکز فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای، ما را با قیمت‌های پایین و ویژگی‌های به ظاهر جذاب یا ظاهری زیبا، گول بزنند! از این رو، همواره توصیه می‌شود که برای تهیه درب‌های برقی به مراکز فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای معتبر مراجعه کنید. 

در صورتی که افراد یا فروشگاه‌های حرفه‌ای برای فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای در تهران را نمی‌شناسید، می‌توانید از افرادی که تجربه خرید درب شیشه‌ای اتوماتیک را دارند، آدرس مراکز فروش و کارشناسانی که در فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای در تهران صاحب تجربه‌اند، را جویا شوید. در ادامه، در جهت آشنایی شما عزیزان با مراکز خرید و یا فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای در تهران، قصد داریم به معرفی ویژگی‌های یک فروشگاه معتبر درب اتوماتیک بپردازیم.


چگونه یک مرکز فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای در تهران پیدا کنیم که محصولات باکیفیتی را عرضه می‌کند؟

اگر به دنبال یک محل معتبر در زمینه خرید و فروش درب اتوماتیک در تهران و هر شهر دیگری هستید، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. اولین کار برای یافتن فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای در تهران، استفاده از تجربه مشتریان قبلی است. آن‌ها از نحوه برخورد با مشتری در محل‌های فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای در تهران تا برندهایی که این فروشگاه‌ها عرضه می‌کنند و حتی تخفیفات موجود را در اختیارتان قرار خواهند داد. در واقع بهره‌مندی از تجربه دیگران، بهترین راه‌حل است.

 

هرگز گول ظاهر فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای در تهران را نخورید! به این مسئله توجه کنید که کارشناسان فروش تا چه اندازه در مورد فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای اطلاعات دارند و از آن‌ها در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصولات، سوال بپرسید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین برای شناخت فروشگاه‌های معتبر درب اتوماتیک شیشه‌ای، می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مطمئن نیز کمک گرفته و در مورد آن‌ها، اطلاعات مناسبی کسب کنید.

درب‌ های کشویی شیشه ای، انواع و فواید آنها

درب های کشویی شیشه ای براق و شیک هستند. آنها مجهز به ریل‌هایی هستند که درها یا پانل‌ها در آن سُر می‌خورند. شما به راحتی می‌توانید درب کشویی شیشه ای تک، دو یا حتی سه مسیره را پیدا کنید که قاب آنها از طیف گسترده‌ای از مواد مانند چوب، فایبرگلاس، آلومینیوم و فولاد ساخته شده باشد. درب‌های پاسیو، درب‌های ورودی ساختمان به حیاط و درب‌های فضای داخلی حمام می‌توانند نمونه‌ای از درب های کشویی شیشه ای

 محسوب گردد. علاوه بر این، درب کشویی برقی می‌تواند امکانات بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

اما آیا درب کشویی شیشه ای برای خانه شما مناسب است؟ چه انواعی دارد و چطور می‌توان مزایای آن را بیشتر کرد؟

ابتدا به لیست زیر که مزایای درب کشویی شیشه ای را نشان می‌دهد نگاهی بیندازید تا دریابید که آیا ارزش سرمایه‌گذاری را دارند یا خیر. در مرحله بعد، انواع درب کشویی شیشه ای و نکاتی که کمک می‌کنند از آنها بیشتر بهره ببرید را بررسی می‌کنیم.

 

درب کشویی شیشه ای


مزایای انتخاب درب های کشویی شیشه ای

1. جذابیت زیبایی شناختی

به نظر می‌رسد درب های کشویی شیشه ای به دلیل زیبایی و شیکی که دارند، هرگز از مد نمی‌افتند. آنها در سال‌های اخیر، انتخاب رایجی در طراحی خانه‌های معاصر بوده‌اند. فرقی نمی‌کند یک درب کشویی شیشه ای پاسیو باشد یا یک درب شیشه ای برای ورود به حیاط، این درب‌ها ظاهری زیبا دارد که به خوبی با هر چیزی هماهنگ می‌شود. قیمت درب شیشه‌ای کشویی می‌تواند بر اساس کیفیت و آپشن‌های آن متفاوت باشد.  


2. دسترسی آسان 

درب های کشویی شیشه ای دسترسی سریع و آسانی را  به مناطق پرکاربرد مانند پاسیو و حیاط خلوت فراهم می‌کنند. آنها مخصوصاً برای افرادی که عاشق آشپزی هستند بسیار مفید هستند؛ زیرا می‌توانند آشپزخانه و محیط بیرون را یکی کنند. به عبارت دیگر، شما همزمان با کار در آشپزخانه، می‌توانید محیط حیاط و مهمان‌های خود را ببینید و به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.

اگر درب کشویی برقی داشته باشید، این دسترسی می‌تواند تسهیل گرد. درب شیشه ای کشویی برقی بدون نیاز به لمس، با یک پالس الکتریک باز و بسته می‌شود. 



3. صرفه‌جویی در فضا

داشتن درب کشویی شیشه ای به شما این امکان را می‌دهد که ورودی بزرگ‌تری داشته باشید. دلیل آن هم این است که درب‌های لولایی نیاز به فضا برای چرخش دارند. درحالی‌که درب کشویی شیشه ای بدون نیاز به فضای اضافی باز و بسته می‌شود. برای مثال اگر نیاز داشته باشید مبلمان را جابجا کنید و نزدیک درب قرار دهید، هیچ مشکلی وجود ندارد. قیمت درب شیشه ای کشویی احتمالا ارزش این را دارد که چند متر فضای اضافی به دست بیاورید.


4. ایمنی

از آنجایی که درب کشویی شیشه ای بر روی ریل نصب می‌شود، به سمت بیرون چرخش نمی‌کنند. به همین دلیل احتمال برخورد تصادفی آن با فردی که پشت درب قرار دارد، وجود ندارد. همچنین وقتی باد شدیدی می‌وزد درب به هم کوبیده نمی‌شود. 

با این حال، درب شیشه ای کشویی برقی مجهز به شیشه نشکن، بهترین گزینه است. درب شیشه ای کشویی برقی، از فاصله دور قابل باز و بسته شدن است و همچنین با باد شدید یا برخورد اجسام به آن شکسته نمی‌شود. 

 اگر می‌خواهید زیباترین درب‌ها را داشته باشید، بدون اینکه امنیت و رفاه خانواده خود را به خطر بیندازید، درب شیشه ای کشویی برقی مجهز به شیشه نشکن بهترین گزینه است. درب کشویی برقی نشکن به قطعات تیز شکسته نمی‌شوند و خطر آسیب را کاهش می‌دهد. با این حال باید در نظر داشته باشید که قیمت درب شیشه ای کشویی برقی و نشکن بیشتر است. 


5. افزایش تهویه 

درب کشویی شیشه ای می‌تواند به طور چشمگیری گردش هوا و تهویه را بهبود بخشند. این درب‌ها می‌توانند مانند یک پنجره شیشه‌ای بزرگ عمل کنند و هر زمانی که برای خنک کردن خانه خود به هوای تازه نیاز داشته باشید، می‌توانید آن را باز کنید. قیمت درب شیشه ای کشویی احتمالا ارزشش بیشتر از خرید یک دستگاه اضافه تهویه مطبوع است. 


6. استحکام

درب شیشه ای کشویی روی ریل خود با مهر و موم و واشر آلومینیومی محکم می‌شود و درب را محکم درجای خود نگه می‌دارند. به عبارت دیگر این احتمال وجود ندارد که درب از چهارچوب بیرون بیوفتند و مانند یک قطعه شیشه سقوط کند.

 قفلی که روی درب نصب شده است، درب کشویی شیشه ای را در جای خود قفل می‌کند و مانع از باز شدن آن می‌شود. اگر از درب شیشه ای کشویی برقی استفاده کنید، این قفل امنیت بیشتری نیز خواهد داشت. با این حال همان‌طور که گفتیم قیمت درب شیشه ای کشویی برقی کم نیست. 

اکثر درب های کشویی شیشه ای از شیشه نشکن ساخته می‌شوند که به طرز باورنکردنی مستحکم هستند و نمی‌توان آنها را شکست و یا حتی با وسایل مخصوص برش داد. این ویژگی مانعی مناسب در برابر سارقان است. 

اگر سارقان بخواهند از درب عبور کنند، یا باید آن را از چهار چوب دربیاورند، یا  آن را باز کنند و یا شیشه را ببرند. درب های کشویی شیشه ای معمولا در برابر همه این موارد مقاوم هستند. با این حال، برندی که از آن درب را تهیه می‌کنید بسیار مهم است. علاوه بر این، اگر بتوانید درب شیشه ای کشویی برقی نصب کنید، قفل آن مطمئن‌تر عمل می‌کند. درب کشویی برقی را می‌توان از راه دور کنترل کرد، آن را باز کرد، بست و یا به افراد خاصی اجازه ورود و خروج داد.


7. به خانه شما ارزش می‌دهد

با توجه به شیکی و ظاهر زیبای درب ‌های شیشه ای کشویی، نصب یک یا چند عدد از آنها می‌تواند به ارزش خانه شما اضافه کند. یک خانه شیک و مد روز، بهتر به فروش می‌رسد و ممکن است بتوانید آن را با قیمت بالاتری بفروشید. پس می‌توان گفت قیمت درب شیشه ای کشویی، با ارزشی که به ساختمان شما می‌دهد قابل جبران است. 

از سوی دیگر، نصب درب های شیشه ای کشویی پاسیو می‌تواند با صرفه جویی در انرژی بازگشت سرمایه قابل توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما با این کار می‌توانید دمای پاسیو خود را ثابت نگه دارید و اگر گیاهی در آن دارید، رطوبت مورد نیاز را برایش فراهم کنید.  با این حال کیفیت و عایق بودن درب های شیشه ای کشویی پاسیو نقش مهمی در میزان صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. خرید یک خانه که گزینه مهمی مثل صرفه جویی در مصرف انرژی را ارائه می‌دهد، به واقع یک انتخاب عالی برای مشتریان است و احتمالا حاضر هستند هزینه بیشتری را برای آن بدهند.


8. قابلیت دید محیط بیرون

درب های شیشه ای کشویی به شما دید کاملی از قسمت‌های خاصی از ملک می‌دهد. می‌توانید آنها را در آشپزخانه خود مشرف به پاسیو، حیاط خلوت یا محوطه استخر نصب کنید. به این ترتیب، می‌توانید مراقب کودکان و حیوانات خانگی خود در حین تفریح در خارج از منزل باشید و در صورت بروز هر گونه خطر احتمالی، به سرعت متوجه شوید و وارد عمل شوید. درب کشویی برقی می‌تواند ورود و خروج حیوانات و کودکان به فضای بیرون را محدود کند. 

علاوه بر این، اگر حیاطی دارید که در آن مهمانی می‌گیرید، به خوبی می‌توانید از داخل خانه بیرون را ببینید. درب های شیشه ای کشویی بیرونی در حقیقت یک مرز نامرئی بین داخل و خارج خانه ایجاد می‌کنند. 


9. نور طبیعی بیشتر

این امر وابستگی شما به نور مصنوعی را کاهش می‌دهد و همچنین با دریافت دوز روزانه آفتاب، روحیه شما را تقویت می‌کند. اگر حفظ حریم خصوصی برای شما مهم است، هر زمان که بخواهید می‌توانید روی آنها را با پرده بوشانید. با وجود بالا بودن قیمت درب شیشه ای کشویی، صرفه‌جویی که در استفاده از نور مصنوعی می‌کنید، می‌تواند هزینه آن را به جیب شما برگرداند. 


10. صرفه جویی در هزینه‌ها

درب های شیشه ای کشویی کم مصرف، عایق کافی دارند و خانواده شما را در تمام فصول از سرما و گرما حفظ می‌کنند. آننها در فصل سرد، مانع از خروج گرمای داخل خانه می‌شوند و در فصل گرم، گرما را بیرون نگه می‌دارند.  علاوه بر این، این عایق کاری سبب می شود که قبض برق و گاز شما هم کمتر بیاید. انواع درب های شیشه ای کشویی معمولا اشعه‌های مضر UV را فیلتر می‌کنند و از شما در برابر خطرات سرطان پوست محافظت می‌کنند.‌ آنها همچنین مانع از این می‌شوند که رنگ مبلمان شما برود و مجبور شوید یک دست مبلمان جدید بخرید. همان‌طور که می‌بینید، قیمت درب شیشه ای کشویی، احتمالا پس از مدت کوتاهی به جیب شما بر می‌گردد. 


11. ظاهری بازتر و جادارتر

درهای شیشه ای کشویی مرز بین داخل و فضای بیرون را بر میدارند. این باعث می‌شود که فضا دلباز و جادار به نظر بیاید. علاوه بر این، درب های شیشه ای کشویی، مانند آینه نور را منعکس می کنند و این احساس را القا می کنند که اتاق بسیار بزرگتر از چیزی است که واقعاً هست. همچنین همان‌طور که گفتیم، درب‌ های شیشه ای کشویی یک ایده عالی برای صرفه جویی در فضای منزل شما هستند. چون علاوه بر این‌که جادارتر به نظر می‌رسند واقعا جای بیشتری را در اخیار شما قرار می‌دهند. از آنجا که این نوع درب‌ها روی لولا تاب نمی‌خورند، نیاز به فضاای اضافی ندازند و می‌توانید از همه فضای اتاق و حیاط خود به طور کامل استفاده کنید. . فرقی نمی‌کند درب کشویی برقی استفاده کنید یا انواع عادی، در هر حال درب های شیشه ای کشویی ظاهری بازتر و زیباتر را به شما دهند. 


نکاتی که مزایای درب های کشویی شیشه ای را بیشتر می کند

اگرچه درب های کشویی شیشه ای (چه درب کشویی برقی باشند و یا نه) مزایای زیادی دارند. اما شما باز هم می‌توانید با رعایت نکاتی این مزایا را بیشتر کنید.


یک توری بر روی درب خوب نصب کنید

توری حشرات را دور نگه می‌دارند و در عین حال به شما امکان می‌دهند از نور طبیعی و نسیم لذت ببرید. درب کشویی برقی احتمالا می‌تواند طوری طراحی گردد که توری آن هم برقی باشد. اگرچه این کار، قیمت درب شیشه ای کشویی را بیشتر می‌کند، اما به شما کمک می‌کند تا بدون بلند شدن از جای خود، توری را ببندید. با این حال در اکثر موارد درب اصلی مجهز به قفل برقی است و توری با دست جابجا می‌شود. 


ریل را به طور منظم تمیز و روغن کاری کنید

مسیر درب های کشویی شیشه ای خود را هر چند وقت یکبار تمیز کنید تا مطمئن شوید که آشغال، کرک و برگ‌ها مسیر را مسدود نکرده‌اند. همچنین ممکن است لازم باشد مسیر را با استفاده از WD-40 یا یک روان‌کننده مبتنی بر سیلیکون روغن کاری کنید. در صورتی که از درب شیشه ای کشویی برقی استفاده می‌کنید، تمیز کردن ریل و روغن‌کاری اهمیت بیشتری دارد. اگر ریلِ درب کشویی برقی تمیز نباشد، انرژی زیادی برای جابجایی در مصرف می‌شود و حتی ممکن است به موتور آسیب وارد شده و مجبور شوید هزینه زیادی را برای تعمیر خرج کنید. درب شیشه ای کشویی برقی به نسبت انواع دستی حساس‌تر است و باید بیشتر از آن مراقبت کنید. 


سعی کنید درب های کشویی بادوام، کم مصرف و برقی بخرید

اگر می‌خواهید قیمت درب شیشه ای کشویی را پرداخت کرده و آن را بخرید، سعی کنید پول خود را برای یک جنس خوب مصرف کنید. برندی که از آن خریداری می‌کنید اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این، درب‌های کم‌مصرف در حفظ انرژی در داخل منزل نقش زیادی دارند. اگر یک درب کم کیفیت تهیه کنید، ممکن است علاوه بر هدر‌رفت انرژی، گرد و خاک و آشغال هم به داخل خانه شما راه یابد. 

در مورد نوع شیشه، لازم است اشعه فرابنفش خورشید را فیلتر کند و علاوه بر این، نشکن باشد. قیمت درب شیشه ای کشویی با این ویژگی‌ها مطمئنا بیشتر است، اما ارزش آن را دارد. 

علاوه بر این‌ها، خرید درب شیشه ای کشویی برقی به جای انواع ساده، می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. اگر چه درب کشویی برقی یک ضرورت نیست، اما آپشن‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین اگر امکان کنترل از راه دور داشته باشد، امنیت زیادی را برای خانه شما به همراه می‌آورد. این درب‌ها، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که وقتی بیرون از خانه هستید، رفت و آمدها را کنترل کنید.  

درب شیشه ای برقی

 چند نوع درب شیشه ای برقی وجود دارد؛ هر کدام چه ویژگی‌هایی دارند و قیمت‌گذاری حدودی آنها چگونه است، می‌توانید چیزی را که لازم دارید انتخاب کنید و هزینه آن را هم تخمین‌زده و تامین کنید. 

وقتی صحبت از درب اتوماتیک می‌شود، اگر قیمت کمی را پرداخت کنید، احتمالا درب بی‌کیفیتی خواهید خرید و این به معنای افزایش هزینه تعمیرات، تعویض و کاهش عملکرد کلی سازمان شماست که خود هزینه‌های جانبی را برای شما به همراه می‌آورد.

انواع درب شیشه ای برقی

نیازهای مختلف کاربران منجر به تولید طیف گسترده‌ای از درب‌های شیشه ای برقی شده است که حتی برای متخصصان نیز به راحتی قابل شمارش نیستند. 
انواع درب شیشه ای برقی شامل موارد زیر است:
درب‌های دوتاشو (Bi-Folding Doors)
درب پاسیو کشویی (Sliding Patio Door)
درب‌های کشویی جیبی (Pocket Sliding Doors)
استکر درب کشویی (Stacker Sliding Door)
درب کنارگذر (آبخانه) (Bypass Siding (Barn) Door)

درب‌های دوتاشو (Bi-Folding Doors)
درب‌های دوتاشو برای توصیف درب یا پنجره‌ای استفاده می‌شود که دو یا چند بخش دارد و با تاکردن، هر بخش روی قسمت بعدی تا می‌شود.
این درب‌ها جای کمی را اشغال می‌کنند و نسبت به انواع معمولیِ درب تاشو، فضای بیشتری را برای عبور و مرور فراهم می‌کنند. درب‌های دو جداره خارجی، اغلب در پشت خانه یافت می‌شوند که به باغ منتهی می‌شوند، درحالی‌که درب‌های دو جداره داخلی را می‌توان برای جداکردن آشپزخانه و اتاق غذاخوری و یا نشیمن و غذاخوری استفاده کرد و در صورت لزوم با باز کردن درب، این دو قسمت را یک‌پارچه کرد. صاحب خانه‌های مدرن، اغلب درب‌های آلومینیومی دوتاشو را انتخاب می‌کنند. قیمت درب شیشه ای برقی دوتاشو معمولا زیاد است و به موارد زیادی وابسته است.
انتخاب درب شیشه‌ برای قسمت‌های مختلف ساختمان

انتخاب درب شیشه ای برقی برای ورودی ساختمان

در بیشتر موارد از درب‌های اتوماتیک کشویی در قسمت‌های ورودی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. بنابراین، آنها باید شرایط مناسبی را برای این امر داشته باشند؛ به عنوان مثال، آنها باید به عنوان درب فرار و نجات یا محافظت در برابر سرقت عمل کنند. و البته، جنبه‌های طراحی اغلب نقش کلیدی در اینجا ایفا می‌کنند. پس اگر می‌خواهید قیمت درب شیشه ای برقی را برای قسمت ورودی ساختمان به دست بیاورید، باید بدانید احتمالا لازم است هزینه بیشتری پرداخت کنید تا از ویژگی‌های ذکر شده بهره ببرید. 

انتخاب درب شیشه ای برقی برای داخل ساختمان

علاوه بر ورودی، در بسیاری از موارد از درب‌های اتوماتیک کشویی در داخل ساختمان‌ها نیز استفاده می شود؛ به عنوان مثال در ساختمان‌های صنعتی یا کلینیک‌ها. در این موارد، برای قیمت درب شیشه ای الزامات بیشتری مطرح می‌شود. به عنوان مثال، شرایط بهداشتی ویژه برای درب‌های اتاق جراحی، نیاز به زنگ برای درب بخش مراقبت‌های ویژه، امکانات ورودی بر اساس ای‌دی برای کارکنان بخش‌های مختلف، مات بودن شیشه برای حفظ حریم خصوصی بخش‌های مختلف سازمان، قدرت موتور مناسب برای حجم بالای کار در سازمان‌های دولتی و مواردی از این قبیل. حتی ممکن است شما بخواهید برای جداسازی پاسیو از محیط داخلی خانه مسکونی خود از درب شیشه‌ای برقی استفاده کنید .

مزیت‌های درب شیشه ای برقی

پرداخت قیمت این درب ها ارزش بهره‌مندی از مزایای این نوع درب را دارد. درب‌های اتوماتیک نه تنها راحت هستند، بلکه مزایای دیگری نیز دارند:
دسترسی زیاد
امنیت زیاد
کنترل بهداشت
صرفه‌جویی در فضا
ذخیره انرژی
استفاده و نگهداری آسان
ظاهر بهبودیافته
امنیت 
درب‌های اتوماتیک می‌توانند به امنیت بیشتر کمک کنند. شما می‌توانید درب‌ها را از راه دور کنترل کنید یا درب را به طور کلی غیرفعال کنید تا از ورود افراد جلوگیری شود. از طرف دیگر، می‌توان درب‌ها را طوری تنظیم کرد که همیشه باز نگه‌داشته شوند. این برای شرایط اضطراری و زمانی که ساختمان نیاز به تخلیه به موقع دارد، ایده‌آل است.
با این حال در نظر داشته باشید که امکانات بیشتر درب، بر قیمت آن تاثیر گذاشته و آن را بالا می‌برد. به عبارت دیگر قیمت یک درب هوشمند حتما بیشتر از یک درب اتوماتیک معمولی است.  

کنترل بهداشت
درب‌های اتوماتیک به دلیل هندزفری بودن، راه‌حلی عالی برای جاهایی که بهداشت در آن مهم است، مانند بیمارستان‌ها و کارخانه‌های مواد غذایی ارائه می‌دهد. یک درب اتوماتیک با عملکرد هوابند نیز می‌تواند با افزایش فشار هوا در اتاق، از ورود کثیفی و گرد‌و‌غبار جلوگیری کند. این یک راه‌حل عالی برای اتاق‌های عمل و سایر محیط‌های کنترل شده مانند آزمایشگاه است. با این حال باید در نظر داشته باشید که این امکانات بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

صرفه‌جویی در فضا
درب‌های اتوماتیک برای ساختمان‌هایی که ممکن است فضا در لابی تنگ باشد، ایده‌آل هستند. با استفاده از درب کشویی، فضای کف مورد نیاز برای چرخش درب بر روی لولا را حذف می‌کنید.

ذخیره انرژی
درب‌ها فقط در صورت لزوم باز می‌شوند و در پشت کاربر بسته می‌شوند، بنابراین اطمینان حاصل می‌شود که گرما در داخل باقی می‌ماند. این برای حفظ دمای ساختمان و برای صرفه‌جویی در انرژی ضروری است.
سرعت بازوبسته‌شدن درب نیز تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. درب اتوماتیک باید هر زمان که لازم باشد باز شود تا امکان دسترسی به خدمات فراهم شود، هرچه زمان کمتری باز بماند انرژی کمتری از دست می‌رود. ساختمان‌هایی که درب‌هایشان باز می‌ماند، بیشتر برای گرمایش یا تهویه مطبوع هزینه می‌کنند. در مقابل، سیستم‌هایی مانند درب‌های شیشه‌ای برقی، عبور و مرور افراد را تنظیم می‌کنند و به عنوان یک مانع طبیعی برای حفظ دمای مطلوب عمل می‌کنند. 
برای اشنایی با بهترین موتور درب اتوماتیک به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

نکته پایانی

درب اتوماتیک شیشه‌ای، در حال حاضر به یکی از انتخاب‌های اصلی برای ساختمان‌های تجاری، بیمارستان‌هاف هتل‌ها و ادارات تبدیل شده است. در واقع،  کمتر ساختمان عمومی را می‌بینیم که درب اتوماتی نداشته باشد. در این مطلب سعی کردیم، تمام آنچه را که برای خرید این درب‌ها باید بدانید، در اختیارتان قرار دهیم.


درب شیشه ای

شرکت اشل ارائه کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت اشل ارائه کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 22720819 - 22745062 - 021 تماس حاصل نمایید.


درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از نوع کشویی، دستگاهی است که درب کشویی را برای عبور و مرور عابران مهیا می کند. درب اتوماتیک شیشه ای، درب را به صورت اتوماتیک باز می کند، نگه می دارد و سپس می بندد.


موارد استفاده درب اتوماتیک شیشه ای

درب های کشویی خودکار، معمولا برای درب های خروجی مراکز تجاری بزرگ بکار می روند چرا که فروشگاههای کوچک درب های گردان را به این مدل درب ها ترجیح می دهند. همچنین درب اتوماتیک شیشه ای در آسانسورها نیز بکار می-روند.

راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای را به روش های مختلفی می توان راه اندازی کرد:

• سنسور نزدیک شدن (مانند سنسور راداری) :وقتی عابر به سنسور نزدیک می شود، درب باز می شود.

• دکمه فشاری درب اتوماتیک شیشه ای: وقتی عابر کلیدی را فشار می دهد، درب باز می شود.

• کنترل سطح دسترسی درب اتوماتیک شیشه ای : در این حالت درب وقتی باز می شود که سیستم کنترل دسترسی، مجازبودن عابر از نظر عبور از درب را تعیین کند.

• خودکار : این حالت بیشتر در مورد آسانسورها کاربرد دارد.


درب اتوماتیک شیشه ای




حس گرهای ایمنی درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای درصورتی که به هنگام بسته شدن با یک مانع روبرو شود، درب را باز می کند. با این وجود، بیشتر اپراتورها در درجه اول از سنسورها به منظور جلوگیری از هر گونه تماس درب با کاربر استفاده می کنند.

ساده ترین سنسور درب اتوماتیک شیشه ای ، پرتو نور در سراسر دهانه می باشد. در این حالت در صورتی که یک مانع در مسیر بسته شدن درب، پرتو نور را قطع کند، درب باز می شود چرا که قطع شدن پرتو نور به معنی وجود یک شیء در برابر درب می باشد. سنسورهای مادون قرمز و راداری رایج ترین موارد کاربردی در این حالت هستند.



فناوری هایی که برای درب اتوماتیک شیشه ای صورت می گیرد :

آزمایش ایمنی درب اتوماتیک شیشه ای مطابق با مقررات ایمنی در استاندارد

دستگاه کامل درب اتوماتیک شیشه ای(هر دو سیستم مشخصات عایق حرارتی و واحد درایو) تأیید شده تا 70٪ اتلاف انرژی كمتر در شرایط بسته

تشخیص برخورد درب اتوماتیک شیشه ای

در لحظه ای که یک شیء توسط پرتو یا پرده ایمنی تشخیص داده نمی شود، موتور قادربه تشخیص نیروی هل دادن درب بر روی شیء می باشد. در چنین مواردی اپراتور تشخیص می دهد که با مانعی برخورد کرده و درب را مجددا باز می کند.

تکنولوژی ساخت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای تامین کننده پیشرو در زمینه درب های اتوماتیک است. ما درب اتوماتیک شیشه ای را برای همه نیازهای شما از جمله نیازهای تجاری ، صنعتی و بخش دولتی ارائه می دهیم. هدف از استفاده این درب اتوماتیک شیشه ای فناوری های نوآورانه ، هوشمند و برجسته و با تکیه بر تجربه صنعت و یک راه حل ورودی ایمن ، مطمئن و مدرن برای نیازهای شما می باشد. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای ، دربالای درب کشویی نصب شده و موتور الکتریکی، قرقره را در انتهای یک تسمه به حرکت در می‌آورد و درب با تسمه محکم می شود. به این ترتیب در مواقع لزوم به باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای، موتور قرقره را به حرکت در می آورد، قرقره تسمه را می چرخاند و تسمه در را باز می کند. همین فرآیند برای بستن درب اتوماتیک شیشه ای، بصورت معکوس اتفاق می افتد. از نظر تاریخی، درب های آسانسوری با مجموعه اتصال های مکانیکی باز می شدند: موتور، بازوهای اتصال را می‌چرخاند و با این کار درب اتوماتیک شیشه ای را حرکت می داد.


انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا از شیشه با قاب ساخته می شوند. این درها با غلطک های پلاستیکی تعبیه شده اند که در قاب هایی ساخته شده از چوب، وینیل یا فلز نصب شده اند.

درب اتوماتیک شیشه ای مکانیسم مشابهی دارند که در پنجره های کشویی مورد استفاده قرار می گیرند که از مدت ها قبل محبوب بوده است.

درب اتوماتیک شیشه ای داخلی نسبتا سبک وزن هستند و بنابراین در بالای قاب درب به حالت تعلیق در می آیند در حالی که درب داخلی و یا درب های سنگین تر به سمت بالا و پایین فریم ها تعلیق می شوند.

برای مقاصد تجاری، درب اتوماتیک شیشه ای مناسب هستند و دارای سنسورهای داخلی برای باز کردن و بستن هستند. درب های اتوماتیک هنگامی که توسط سنسورها مانند وزن، صدا یا نور تحریک شوند، باز می شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای به صورت افقی و به موازات دیوار هستند. درب اتوماتیک شیشه ای نیز در فضاهای باز استفاده می شود، دارای یک پانل متحرک و یک پانل ثابت است.درب های اتوماتیک اشل محدوده گسترده ای از عملگردهای درب اتوماتیک کشویی را به منظور برآورده کردن نیازها تولید می کنند.

مدل های درب اتوماتیک شیشه ای شامل آلومینیوم تجاری قاب دار، شیشه تجاری بدون قاب، پروفیل خطی فوق نازک، سیستم های درب توالت معلولان، درب های صنعتی و داروخانه ای، سیستم کشویی حفره ای، سیستم های خروج اضطراری و سیستم های تلسکوپی می باشد.

چندین نوع درب کشویی وجود دارد؛ این موارد عبارتند از:

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی استاندارد (تک لولا یا دو لولایی)

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی تلسکوپی (دو یا چهار لولایی)

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دایره ای (بخشی دایره ای، نیم دایره ای یا دایره کامل)

اتوماتیک شیشه ای کشویی تاشو (تک لولا یا جفت لولایی)

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی هرمتیک (تک لولا یا جفت لولایی)

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی اتاق تمیز (تک لولا یا جفت لولایی)

درب تلسکوپی شیشه ای



درب اتوماتیک شیشه ای دارای طراحی باز (Open) می باشند و با برق، فنر، یا هردو بسته می شوند. چندین روش برای فعال سازی درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد که این روشها به شرح زیر است:

1. سنسور، عبور ومرور نزدیک خود را تشخیص می دهد. به طور کلی سنسورها برای درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از:

• سنسور فشار درب اتوماتیک شیشه ای: برای مثال، حصیر کف اتاق که به فشار شخص ایستاده بر روی آن عکس العمل نشان می-دهد.

• پرده یا پرتو مادون قرمز که نور نامرئی را در سنسورها درخشان می کند؛ اگر شخصی یا چیزی پرتو را مسدود کند، در مجددا باز می شود.

• سنسور حرکت درب اتوماتیک شیشه ای که از رادار میکروموج کم توان برای اثر مشابه استفاده می کند.

• سنسور کنترل از راه دور درب اتوماتیک شیشه ای (برای مثال، سنسورهای مبتنی بر موج های رادیویی یا فروسرخ) که می توان آنرا به وسیله ریموت کنترل از راه دور راه اندازی کرد و یا اینکه در داخل یک خودرو نصب کرد که این روش برای درهای گاراژ بسیار پرکاربرد می باشد.

2. دربهایی که پس از بررسی های ایمنی، کلید به صورت دستی عمل می کند که این کلید می تواند فشاری یا کارتی باشد.

3. دربهای فشاری که با هل دادن یا کشیدن توسط عابر کار می کنند که این نوع از دربها، به درب های نیازمند کمک نیز معروف می باشند.

علاوه بر سنسورهای فعال سازی، بازشدن اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای متناسب با سنسورهای ایمنی است. این سنسورها معمولا یک پرده یا پرتو مادون قرمز هستند، اما می تواند یک حصیر فشاری متناسب با سمت لولای درب اتوماتیک شیشه ای باشد. هدف سنسور ایمنی، جلوگیری از برخورد درب اتوماتیک شیشه ای با یک شیء در مسیر، با متوقف کردن یا آهسته کردن حرکت آن می باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای مدرن مکانیزمی قرار داده می شود تا هنگام قطع شدن برق، در را باز نگه دارد.

حرکات نوسانی (رفت وبرگشتی) درب: در بیشتر نقاط دنیا، حرکات نوسانی درب، یا کنترل دستی، در خارج درب یا سمت با ایمنی کمتر، هنگام مواجهه با درب تعیین می شود (یعنی، ایستادن در سمتی که شما از کلید استفاده می کنید، از بیرون به داخل آمدن، یا از مکان عمومی به مکان خصوصی رفتن).

در درب های بیرونی، حرکت به سمت راست بسیار مهم است، زیرا تیر سر درب معمولا شیبدار است و به منظور مقاومت در برابر ورود آب تجهیز می شود. در برخی از محصولات چوبی، نجار لبه هدایت را اریب می کند (وقتی درب در حال بسته-شدن باشد، لبه اول برای تحمل ستون است) به طوری که درب بدون اتصال تطبیق خوبی دارد. تعیین سمت دست یا جهت حرکت نادرست درب منجر به چسبیدن درب می شود و درب به خوبی بسته نمی شود یا اصطلاحا نشست می کند(برای درب های بیرونی). حل کردن این مشکل، بسیار گران یا زمان بر است. نوشته زیر را برای کاربرد جهت های مختلف در استرالیا ببینید.

در آمریکای شمالی، بیشتر درب ها با لولاهای نصب شده در کارخانه، بر روی تیر عمودی و پایه ها قرار می گیرند. برای تعیین مکان دست، در سمت بیرون (یا سمت با ایمنی کمتر) درب بایستید. وقتی روبروی درب ایستادید، اگر لولا در سمت راست درب باشد، درب، راست بازشو است؛ و اگر لولا در سمت چپ باشد، درب چپ بازشو است.

اگر درب به سمت شما حرکت کرد، حرکت معکوس دارد؛ و اگر درب از شما دور شد، حرکت معمولی دارد.

سیستم برقی پیشرفته با کنترل ریزپردازنده برق بهینه، باز و بسته شدن بدون دردسر و با سرعت ثابت را تضمین می کند. اپراتورهای درب لولایی اتوماتیک از محدوده گسترده ای از تقاضاها را برآورده می کند؛ دقیق، راحت و با جلوه بصری.

اگر کسب و کاری را انجام می دهید که مکان هایی برای عموم مردم دارد، پس دسترسی راحت، باید یک نگرانی اصلی برای شما باشد. آیا مردم به مکان های عمومی شما به سادگی دسترسی دارند؟ چه یک فروشگاه را اداره می کنید، چه هتل، یا رستوران، یا هرشکلی از کسب وکار که با مردم سروکار دارید، دسترسی ساده و پیشرفته مانند درب اتوماتیک شیشه ای منجر به تفاوت چشمگیری در دیدگاه مردم نسبت به شما خواهدشد.

دسترسی برای مشتریان معلول

در بیشتر بخش های دنیا، فروشگاه ها و رستوران ها نیازمند ارائه دسترسی آسان برای افراد معلول، سطح شیبدار برای ویلچرها، آسانسور و درب های اتوماتیک و یا درب اتوماتیک شیشه ای هستند. حتی اگر این امر در منطقه شما یک مسئله نیست، ولی باز هم انجام این کار قابلیت دسترسی کسب وکار شما را تا حد ممکن بالا خواهدبرد.

تنها مشتریان معلول نیستند که از دسترسی آسان درب اتوماتیک شیشه ای بهره می برند. والدینی که کالسکه دارند، از سطح شیبدار، آسانسورها، و درب های کشویی اتوماتیک استفاده خواهند کرد. حتی مشتریان سالم نیز، وقتی به خاطر خرید، بار اضافه همراه خود دارند، برای بازکردن درب ها یا حرکت برروی پل های با شیب تند دچار مشکل می شوند.

چگونه درب تلسکوپی شیشه ای کار می کند؟

سنسور نوری :

درب اتوماتیک شیشه ای از سنسورهای تشخیص حرکت یا نوری استفاده می کنند تا توابع باز و بسته شدن موتور را فعال کنند. این سنسورها بر روی درب اتوماتیک شیشه ای نصب می شوند و یا از داخل یا بالا سمت چپ درب قرار می گیرند. سنسورها از فناوری مادون قرمز یا مایکروویو برای مشاهده حرکت استفاده می کنند و اغلب در تنظیمات تجاری و صنعتی استفاده می شود تا سهولت دسترسی برای افراد سالم و غیرفعال را برای کارایی و ایمنی فراهم کند.

دیگر مزیت های درب اتوماتیک شیشه ای

اگر یک رستوران، فروشگاه یا اداره ای را اداره می کنید که با عبور ومرور بسیاری همراه می باشد، داشتن درب اتوماتیک شیشه ای یک راه مناسب برای تضمین این امر است که مردم می توانند به سرعت در کسب وکار شما حرکت کنند. صف ها و نقاط شلوغ برای بازدیدکنندگان شما سم می باشند و هرگز تاثیر مثبتی بر آن ها نخواهد گذاشت.

مزیت دیگر درب اتوماتیک شیشه ای این است که به طور اتوماتیک باز و بسته می شوند و انرژی را ذخیره می کنند. در برخی موارد، درب های قدیمی در تمام روز باز نگه داشته می شدند، چرا که مردم از به هم کوبیدن آن ها هنگام بستن درب ها خسته شده بودند. اگر شما درباره باز و بسته شدن روان درب ها نگران نباشید، می توانید در انرژی و همچنین پول خود صرفه جویی کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای را می توان با هزینه ای بسیار ارزان نصب کرد و در دراز مدت صرفه جویی در انرژی فوق العاده خواهدبود. حتی ممکن است دریابید که عبور ومرور تجاری شما به دلیل نصب درب های اتوماتیک افزایش یافته است. این جمله ممکن است یک جمله قدیمی باشد، اما اگر شما یکبار از یک فروشگاه کاملا ساکت عبور کنید و فکر کنید که آیا واقعا این فروشگاه باز است یا خیر، اصل ورای این کار را درک خواهید کرد. باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان یک دعوتنامه برای مردمی که به داخل می-آیند و جنس فروشی شما را می بینند، عمل می کند. فروشگاه با درب های بسته و نور کم جذابیت بسیار کمتری را دارد.

مکانیسم موتور درب تلسکوپی شیشه ای

سنسور نوری یا حرکت به یک قطار اصلی الکتریکی هدایت می شود که یک مکانیزم کلاچ متصل به یک درایو یا چرخ دنده کمکی که پانل درب یا پانل ها را کنترل می کند. درایو کمکی و درب ها با کمربندهای داخلی یا کابل های معمولی ساخته شده از لاستیک متصل می شوند که حرکت و باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای را انجام می دهند.

درب اتوماتیک شیشه ای اغلب برای ترافیک دو طرفه استفاده می شود. درب اتوماتیک شیشه ای می تواند درب های کشویی تک، درب های کشویی دو جداره و درب های کشویی تلسکوپی باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا هنگام نصب در فضای مورد نظر نصب می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای می توانند درب های تک و یا دو جداره باشند.

درب های اتوماتیک شیشه ای و درب های چرخش دستی (درب های چرخشی) در مناطق ترافیکی بالا استفاده می شود و به طور پیوسته امکان ورود و خروج را فراهم می کند. درب اتوماتیک شیشه ای اجازه می دهند تعداد زیادی از مردم در یک زمان به داخل و خارج منتقل شوند. درب های گردشی دارای انرژی کارآمد هستند، جلوگیری و کاهش هزینه های گرمایش یا خنک کننده برای یک ساختمان می توانند باشند درب اتوماتیک شیشه ای می توانند دو بال، سه بال و چهار بال داشته باشند که معمولا از شیشه ساخته شده اند.

چگونه یک درب اتوماتیک شیشه ای نصب کنیم

یک درب اتوماتیک شیشه ای اجازه می دهد تا نور خورشید به خانه شما منتقل شود و نمای بی نظیری را برای خارج از منزل فراهم می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای در حال حاضر بسیار محبوب می باشد و افراد بسیاری از درب اتوماتیک شیشه ای برای خانه_های خود استفاده می کنند. درب اتوماتیک شیشه ای آسان برای استفاده، قوی و با دوام هستند و بسیار ظریف هستند. سبک های مختلف در رنگ های مختلف وجود دارد و از این رو انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

همواره نصب مجموعه کامل مسیرهای دسترسی بروز در یک ساختمان قدیمی امکان پذیر نیست – گاهی اوقات، شما نمی-توانید به سادگی تغییرات گرانی را ترتیب دهید چون ساختمان یک بنای تاریخی است و اگر تغییرات زیادی را انجام دهید، نمای باستانی بودن آن را از بین می برید. در برخی موارد، حتی فضای کافی هم وجودندارد.

با این حال، ایجاد بهبود، تا سر حد امکان ایده خوبی است. برای مثال، شما ممکن است قادر نباشید درب های کشویی را در یک ساختمان قدیمی نصب کنید، اما احتمالا می توانید یک بازکننده درب اتوماتیک شیشه ای به لولای استاندارد درب متناسب کنید. این امر چندین مزیت درب اتوماتیک شیشه ای را بدون نیاز به تغییرات ساختاری اصلی در ساختمان فراهم می کند.

ما شرکت درب اتوماتیک فول سرویس هستیم و شرکت درب اتوماتیک اشل متخصص در نصب و سرویس ورودی های خودکار شامل درب های لولایی، کشویی چرخشی می باشد. علاوه برآن، ما محدوده گسترده ای از درب های ویژه را نیز ارائه می دهیم. درب های ویژه عبارتند از: درب های صنعتی و تجاری – هم اتوماتیک و هم دستی – که کشویی، لولایی، تاشو و یا چرخشی هستند و از جنس چوب، آلومینیوم، فلز توخالی، شیشه، اتاق تمیز، ICU، و درب های بدون درجه می باشند. همچنین ما برای شما مجموعه ای از راه حل ها، برای هر گونه مشکل در تطبیق درب ها و تمام انواع بازکننده های درب با الزامات ADA فدرال و استانداردهای ایمنی ANSI فراهم می کنیم.

درب اتوماتیک شیشه ای چگونه کار می کند؟

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا با غلطک های پلاستیکی یا در بالای قاب و یا در پایین قاب درب معلق هستند. درب اتوماتیک شیشه ای برای اهداف مختلف در دسترس هستند، مانند استفاده از آن در داخل خانه به خصوص در مورد کمد و همچنین برای پاسیو و دیگر موارد در فضای باز.

قابلیت اطمینان تمامی این محصولات در طول سال هایی که اشل آن ها را در بازار ایران نصب کرده است، تایید شده است؛ و با سرمایه گذاری پیوسته در تحقیق و طراحی، محصولات اشل در نهایت فناوری و عملکرد می باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای اشل اجرای موفقی در بازار درب ها در سه دهه اخیر داشته است. ما مفتخر به دریافت جایزه طراحی ایران برای طراحی محصول عالی درب های لولایی شده ایم.

چرا درب اتوماتیک شیشه ای

ویژگی برجسته درب اتوماتیک شیشه ای محدود به امکانات چشم انداز است که ارائه می دهد، اما درب اتوماتیک شیشه ای دارای ارزش زیبایی شناختی بالاتری است. درب اتوماتیک شیشه ای عمدتا به عنوان درهای ورودی شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. شفافیت که آنها ارائه می دهند، با کیفیت داخلی سالن به راحتی قابل مشاهده است.

از عملکرد عالی با طراحی درب ظریف لذت ببرید.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای ADIS iSwing یک مدول بسیار پیشرفته و مخصوص درب های سنگین است که مجهز به بازوی فشار و پیکربندی بازوی لولایی می باشد و از نظر مهر وموم بودن و عملکرد تقریبا بدون صدا در هنگام باز و بسته کردن درب کاملا تضمین شده است.

این اپراتور با استانداردهای ایران کاملا تطبیق دارد، همچنین iSwing با چندین ویژگی و امکانات، از قفل های برقی و باتری UPS تا دسترسی سریع از طریق کنترل راه دور فرستنده رادیویی مجهز شده است.

علاوه برآن اپراتور iSwing نه تنها از لحاظ انرژی کارامد است، بلکه برای یکپارچگی روان با دیگر فناوری های مدرن مانند کارت ریدرهای کشی (swip) و سیستم های هشدار آتش طراحی شده است.

چون این اپراتوربا استانداردهای ایران طراحی شده است، این دستگاه درب اتوماتیک شیشه ای

را می توان با سرعت ایمن، چه با نرخ تعیین بیش از سه ثانیه یا چه از طریق کمک سنسورهای حاضر متناسب با هر لنگه درب جاسازی کرد.

چون ما دقت زیادی در این محصول صرف کرده ایم، تضمین می کنیم که شما یک محصول با عملکرد استاندارد بالا و بیشترین ارزش برای پولتان دریافت خواهید کرد.

همان طور که محصول تحت استانداردهای AS 5007 ایران ضروری می باشد، اشل توصیه می کند که تمام محصولات درب درب اتوماتیک شیشه ای تجاری آن باید به طور منظم نگهداری شوند تا حداکثر بهره وری از تجهیزات تضمین شود. هدف ما حفظ عملکرد ایمن درب برای کسانی است که محصولات برای خدمت به آنان ساخته شده است و علاوه برآن حفظ عملکرد صحیح در حوادث ناخواسته مانند تخلیه ضروری ناشی از آتش سوزی می باشد.

برای بهترین بهره از این محصول، اشل یک برنامه نگهداری دوره ای برای کمک به مشتریان خود منطبق با الزامات قانونی آن ها و ارائه تعمیر ونگهداری سالانه موردنیاز و دستورات تست ایمنی فراهم کرده است. ثبت نام در برنامه ما، حضور دوره ای تکنسین تعمیر ونگهداری به منظور بازرسی کامل و تست اپراتور جهت تضمین روانی، و عملکرد بدون خطا تضمین خواهد کرد. ما توصیه می کنیم که این روال حداقل سه بار در سال انجام شود.

درب های کشویی به عنوان پرکاربردترین درب ها، و درب های عملی برای دسترسی به عرشه ها و حیاط ها شهرت زیادی را بدست آورده اند. همچنین درب های کشویی در انتقال میدان دید گسترده نمره بالایی را کسب کرده است، و در عین حال از لحاظ قیمت نیز یک راه حل مؤثر می باشد.

درب های کشویی ما ایمنی و استقامت را با پروفیل درب های کشویی استاندارد ارائه می دهند. درب های کشویی ما با استفاده از غلتک های عملکرد عالی، حرکت کشویی روان و کامل را فراهم می کنند.

محدوده ای از پیکربندی های درب کشویی، لغزنده های دو پانلی و سیستم های توده ای سه پانلی در دسترس می باشد. دیگر امکانات معماری عبارتند از بازشدن کامل کنج 90 درجه ای درب های کشویی بدون گوشه در مرکز.

درب های کشویی این مزیت را نیز دارند که قادر به بازشدن جزئی برای تهویه، بدون خطر بسته شدن توسط تندبادها می-باشند.

توضیحات مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای

استفاده از فناوری برای بسیاری از افراد به یک مزیت اصلی تبدیل شده است ، خواه از لوازم مختلف از جمله لوازم منزل گرفته تا تولید خودکار. پیش از این ، مردم هرگز راحتی را که توسط درب اتوماتیک شیشه ای به وجود آمده است تجربه نمی کنند و فقط از درب های سنتی استفاده می شوند.

سیستم های درب کم انرژی و پر انرژی – چه چیزی آن ها را متمایز کرده است؟

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. درب های کم انرژی و پرانرژی. تفاوت بین این دو دسته از درب ها به روشی که این درب ها عمل می کنند، بر می گردد. درب های کم انرژی اغلب به عنوان راهروهای اتوماتیک دسترسی معلولان تصور می شوند. این درب ها معمولا علائمی دارند که نمادهای کلی را نشان می دهد که به عنوان مسیرهای قابل دسترس شخص ویلچردار درک می شوند. در بیشتر نصب ها، سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای کم انرژی یا لولایی و یا درب های کشویی هستند. این درب ها عمدتا با یک عمل دانسته بر روی بخش کاربر راهرو فعال می شوند. کلید یا یک صفحه فشاری به منظور فعال کردن مکانیزم عملیاتی درب بکار می رود. شخصی که می خواهد وارد راهرو شود، باید کلید را برای شروع فرایند بازشدن درب فشار دهد. انرژی کم موردنیاز این درب ها به نیروهای واردشده توسط درب متحرک، در تمام جنبه های چرخه باز و بسته شدن درب بستگی دارد.

برخی از سیستم های درب کم انرژی به شدت نیازمند بازکننده های برقی هستند. در شکل پایه ای آن ها، این درب ها از کنترل های موتوری برای فشار یا هل دادن درب استفاده می کنند. پس از رسیدن به موقعیت کاملا باز یک تایمر ساعتی، درب را برای مدت مشخصی باز نگه می دارد. این امر دسترسی شخص ویلچردار را بدون نیاز به فشار دادن، یا باز کردن با فشار دربی که در مسیر آن ها قراردارد، امکان پذیر می سازد. وقتی تایمر به زمان مشخصی می رسد، درب بسته می شود و بدون فشار دادن کلید دیگر فعال یا باز نمی شود.

هر سیستم درب اتوماتیک شیشه ای کم انرژی باید به طور آهسته و با کمترین نیرو، به محض ضربه یا مقاومت عمل کند. تنظیم صحیح راهروهای کم انرژی، وقتی یک مانع در حین عملیات برخورد می کند، درب اتوماتیک شیشه ای را از حرکت باز می دارد یا حرکت معکوس درب را ایجاد می کند.

کنترل درب بسیار پیچیده یا مشکل، با ویژگی های بسیار بالقوه در دسترس می باشد. برخی از امکانات و ویژگی ها، نیازمند برق هستند که نیروی واردشده توسط کاربر را احساس می کند و موتور کنترل درب را برای انجام عمل بازشدن فعال می-کند. یک ویژگی که " کلید را فشار بده و برو" نامیده می شود، اغلب موجود است و این نوع عملکرد را انجام می دهد. همچنین عناصر عکس العمل در برابر انسداد نیز وجود دارند که بازکننده ای را که در امکانات فرمان کنترل موتور ضمیمه شده است، متوقف، معکوس یا بازیابی می کنند.

برطبق استانداردهای بسیار گسترده مخصوص صنعت، هیچ سنسور اپتیکی (نوری) یا سنسور مجاورتی از هر نوع بر روی سیستم درب های کم انرژی که با فشار دادن یک کلید به عنوان عمل دانسته عمل می کند، موردنیاز نیست. به همین دلیل، این نوع از راهروها برای عبور ومرور کم حجم عملی هستند. این درب ها وقتی به طور مناسب استفاده می شوند و به طور منظم برای نیروی مناسب و سرعت هنگام حرکت تست می شوند، ایمن می باشند. البته این درب ها وقتی در مکانی که نیازمند راهروهای فول اتومات (تمام خودکار) یا هزینه های بسیار بالا می باشد، مشکل ایجاد می کنند.

بازرسی های روزانه از سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای کم انرژی یک الزام گسترده صنعتی است. بیشتر سازنده ها علائم و نشانه هایی را که برروی چارچوب درب ها جایگذاری می شوند، فراهم می کنند تا مدیر را در باب هر گونه امکاناتی که مشاهده این راهروها به طور روزانه موردنیاز است، آموزش دهند. در تلاش برای بهبود محصولات کم انرژی، سنسورهای مجهز و دستگاه های محافظ آستانه، سیستم های درب فول اتومات پر انرژی برروی درب های کم انرژی نیز نصب می شوند. این امر یک عمل بسیار گسترده است که امروزه قابل پذیرش نیز شده است. سنسورها اغلب بر روی بازکننده های کم انرژی نصب می شوند تا عابران را از برخورد با درب، که پس از تمام شدن مقدار زمان مشخص بعد از عبور کاربر قبلی از راهرو، در حال بسته شدن می باشد، حفظ کنند. وقتی تعداد عبور ومرور عابران از حد مورد انتظار معمار یا طراح فراتر رفت، جایگزینی سیستم درب کم انرژی با یک راهرو پرانرژی تمام خودکار ایده خوبی خواهد بود.

بهترین ویژگی درب اتوماتیک شیشه ای

بهترین ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای، سهولت در باز و بسته کردن درب ها و نگاه شیک به خانه می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای یک گزینه عالی برای آپارتمان های کوچک است که در آن هر متر مربع بسیار مهم است. این درها نه تنها فضای بیشتری را ذخیره می کنند، بلکه یک اتاق نیز بزرگ تر دیده می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای، قدرت، زیبایی و فن آوری را در یک بسته فراهم می کند، درب اتوماتیک شیشه ای راه حل های ورودی را تقریبا برای هر برنامه فراهم می کند.

سیستم های درب پر انرژی

سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای پر انرژی به چندین شکل مختلف در دسترس می باشد. لولادار، کشویی، چرخشی، دوبخشی، و تلسکوپی رایج ترین انواع مورد استفاده امروزی هستند. کاربرد و نصب آن ها توسط انتخاب های طراحی، الزامات آب وهوا و پارامترهای مکان دیکته می شود. این درب ها از سیستم های درب کم انرژی به طریقی که درب عمل می کند و نیرو و سرعتی که درب ها هنگام حرکت دارا می باشند، فرق می کند.

به طور کلی، سیستم های درب اتوماتیک یک سنسور نزدیک، سنسور محافظ آستانه، و یک سنسور خروج دارند. پیچیدگی سیستم درب اتومات، سطح پیچیدگی کنترل کل اجزای درب و بسته سنسور را ایجاب می کند. همان طور که در بسیاری از مقاله های درب اتوماتیک قبلی نیز بحث شد، الزامات خاص سیستم های درب اتوماتیک مختلف بر نوع و موقعیت سنسورهای درب و دستگاه های ایمنی حاکم می باشد.

یک کار ضروری از هر سیستم درب اتوماتیک، نیاز برای انجام بازرسی های ایمنی روزانه می باشد. استانداردهای پذیرفته-شده و گسترده صنعتی به منظور کمک برای حفظ ایمنی تمام کاربران راهروهای عابران انتخاب شده است. در یک دید کاملا کلی، هیچ عملکرد و حفظ صحیح درب اتوماتیک هرگز نباید به کاربر گذرنده از آن درب آسیب برساند.

استانداردهای صنعتی که اهمیت بررسی های ایمنی روزانه و بازرسی های اجزاء را بیان می کنند، برروی برچسب های هشدار فراهم شده توسط سازنده محصول علاوه بر پانل های فعال سازی کنترل درب می باشند. روش های صحیح از تعیین عملکردها و عملیات راهروها همراه با روند تست و دستورالعمل ها داده شده است تا درصورت خرابی ایمنی دستگاه هایی که توصیف شد، خدمات سرویس حرفه ای انجام گیرد. معمولا برای استفاده درب ها تا زمانی که تمامی ویژگی های ایمنی به طور سازگار و صحیح تایید نشده باشد، یک هشدار برای عدم استفاده وجود دارد.

برای خرید انواع درب اتوماتیک از جمله درب اتوماتیک کرکره ای با ما تماس بگیرید.



مطالعه بیشتر