آیفون تصویری کوکوم، ویژگی ها و مشخصات فنی

آیفون تصویری کوکوم Kocom ، یک محصول ایده آل از گروه تولیدی کوکوم در کشور کره است. این دستگاه کاربردی در زمره محصولات آیفون تصویری ساختمان ها قرار دارد و از نظر کاربردی، امکانات زیادی را برای کاربران فراهم می سازد.

[(bold)|آیفون تصویری کوکوم (Kocom ]

[(a)|آیفون تصویری کوکوم|/آیفون-تصویری-کوکومKocom] ، یک محصول ایده آل از گروه تولیدی کوکوم در کشور کره است. این دستگاه کاربردی در زمره محصولات آیفون تصویری ساختمان ها قرار دارد و از نظر کاربردی، امکانات زیادی را برای کاربران فراهم می سازد. این محصول در شرکت کوکوم با استفاده از فناوری های روز دنیا و با طراحی بسیار قوی تولید شده است. زیبایی ظاهری محصولات آیفون تصویری کوکوم در نوع خود بی نظیر است. تمام محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین اگر قصد دارید یک آیفون تصویری کارآمد برای خانه یا محل کار خود خریداری کنید، محصولات شرکت کوکوم را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیفون تصویری کوکوم، با دانش تخصصی و آگاهی به نیازهای یک ساختمان طراحی شده است؛ بدیهی است که این دستگاه می تواند امنیت خانه را تأمین نماید. با خرید یکی از این دستگاه ها و نصب آن در منزل می توانید به راحتی مراجعان به ساختمان را کنترل کنید. از سویی دیگر، این مدل آیفون های تصویری، انتخاب مناسبی برای نصب در شرکت یا دفاتر کاری هستند. هرجا که نیاز به تضمین امنیت درب ورودی ساختمان، احساس شود، استفاده از آیفون های تصویری کوکوم توصیه می گردد.


[(img)|1028205900841001B]


[(bold)|آیفون تصویری کوکوم چه ویژگی هایی دارد؟ ]

به جرأت می توان گفت مدل های مختلف محصولات [(a)|آیفون تصویری کوکوم|/آیفون-تصویری-کوکومKocom] ، یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتال موجود در بازار در حوزه درب بازکن تصویری هستند. این آیفون های تصویری با قابلیت های کاربردی و ویژگی های برجسته خود، امکانات بسیاری را برای کاربران و مشتریان فراهم می کنند. در حال حاضر مدل های متنوعی از این دستگاه در شرکت کوکوم تولید می شوند و هر کدام دارای یک سری قابلیت هایی هستند.

مدل های مختلف آیفون تصویری کوکوم مجهز به بلندگو، صفحه نمایشگر LCD، میکروفون، دکمه های کنترل بر روی بدنه، گوشی و قابلیت اتصال به دوربین های مداربسته هستند. آیفون های تصویری کوکوم را می توانید به راحتی به یک یا چند دوربین مداربسته در منزل متصل کنید تا امنیت خانه از هر نظر تضمین شود. نصب دوربین مداربسته در قسمت های مختلف ساختمان به معنای راه اندازی سیستم های نظارتی بوده و مستلزم این است که از دستگاه های مدرن و کارآمد برای آن استفاده شود. آیفون تصویری کوکوم، قابلیت پشتیبانی از این دوربین ها را دارد.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما