استفاده از سقف اتوماتیک متحرک آسمان را به شما می بخشد

سقف متحرک یکی از جذاب ترین و زیباترین تجهیزاتی است که می تواند در دکوراسیون مورد استفاده واقع شود.

[(bold)|سقف اتوماتیک متحرک ]

[(a)|سقف اتوماتیک متحرک|/سقفهای-متحرک] یکی از جذاب ترین و زیباترین تجهیزاتی است که می تواند در دکوراسیون مورد استفاده واقع شود. بعضی از فضاهای تجاری، خانگی و حتی صنعتی وجود دارند که اگر بخشی از روز را از آفتاب و سقف باز بهره مند شوند، کارآیی بهتری خواهند داشت. اما از طرفی باز بودن همیشگی سقف باعث ایجاد مشکلاتی مانند فرسایش تجهیزات داخل فضا می شود. سقف اتوماتیک متحرک وسیله ای است که می تواند امکان باز و بسته بودن سقف را برای شما فراهم کند.


[(img)|1028201920841001B ]


[(bold)|ویژگی های سقف اتوماتیک متحرک ]

برخی از افراد تصور می کنند که سقف های اتوماتیک مقاوم نیستند و ممکن است خیلی زود با آسیب دیدگی یا فرسایش از بین بروند. واقعیت چیزی خلاف این موضوع است. متریال استفاده شده در ساختن این نوع سقف ها وابسته به مدل آن ها متفاوت است. اما همه آن ها مقاومت بسیار زیادی دارند و آسیب نمی بینند. البته باید توجه داشته باشید که مدلی که برای سقف اتوماتیک متحرک انتخاب می کنید با محیط مورد نظر شما متناسب باشد. برای اطمینان از این موضوع مشورت با افراد متخصص کمک کننده است.


[(img)|1028202920841001B ]


[(a)|سقف اتوماتیک متحرک|/سقفهای-متحرک] قابلیت باز و بسته شدن با ریموت کنترل را دارند. همچنین شما می توانید برای سقف با استفاده از نرم افزار برنامه زمانی تنظیم کنید تا در ساعت خاصی باز و در ساعت خاصی بسته شود.

سقف اتوماتیک متحرک از خلاص کن و اهرم های دستی نیز برخوردار است تا در صورت قطع برق بتوانید به صورت دستی با سقف اتوماتیک متحرک کار کنید.

کاربردهای سقف اتوماتیک متحرک در ایران نسبت به اروپا متفاوت است. همچنین در ایران شرایط جوی نسبت به اروپا تغییرات بیشتری دارد. به همین دلایل لازم است سقف های اتوماتیک که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند از مقاومت بیشتری نسبت به نمونههای خارجی برخوردار باشند. در اروپا از این نوع سقف بیشتر به عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده می شود؛ اما سقف اتوماتیک متحرک در ایران معمولا به عنوان بخشی از سقف اصلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. سازندگان ایرانی علاوه بر زیبایی ظاهری سقف ها، به کیفیت و مقاومت سقف-های اتوماتیک توجه بسیاری دارند. بهترین پیشنهاد این است که سقف مورد نظر خود را از یک تولید کننده معتبر داخلی تهیه کنید.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما