افزایش ایمنی محیط با نصب راهبند اتوماتیک پارکینگ

راهبند اتوماتیک پارکینگ برای کنترل عبور و مرور و ثبت اطلاعات خودروهایی که عبور می کنند ، استفاده می شود.

[(bold)|راهبند اتوماتیک پارکینگ ]

استفاده از[(a)|راهبند اتوماتیک پارکینگ|/راهبند-اتوماتیک-پارکینگ] برای محیط های عمومی به امنیت بیشتر کمک می کند. راهبندهای پارکینگ ابزاری هستند که معمولا آن ها را در پارکینگ های عمومی دیده ایم. راهبند اتوماتیک پارکینگ در فضاهای صنعتی و تجاری و مجتمع های مسکونی کاربرد دارد. راهبندها برای کنترل بهتر عبور و مرور به یک مجموعه استفاده می شوند. معمولا در کنار راهبند اتوماتیک پارکینگ از یک دوربین مدار بسته نیز استفاده می شود که تصاویر تمام خودروها، پلاک آن ها و چهره سرنشینان خودرو را ثبت می کند.


[(img)|1028202148641001B ]


در گذشته راهبندها از جنس فلز بودند که ممکن بود در اثر اصابت ضربه آسیب ببینند یا پس از گذشت زمان در اثر قرار گرفتن در باد و باران دچار فرسایش شوند. نسل جدید راهبند اتوماتیک پارکینگ از پلاستیک های فشرده و PVC ساخته می شود که نسبت به نمونه ای قبلی مقاومت بیشتری دارد و فرسوده نمی شود. زمانی که میله راهبندها فلزی بود، به موتورهای قوی تری برای جابجای راهبند نیاز داشتیم. راهبندهای جدید فشار کمتری به موتور وارد می کنند و نیازی به قدرت زیاد برای جابجایی ندارند. شما می توانید در صورت نبود برق به سادگی با استفاده از اهرم ها و خلاص کن ها راهبند را کنترل نمایید.

[(bold)|چرا باید از راهبند اتوماتیک پارکینگ استفاده کنیم؟ ]

با وجود درب های اتوماتیکی که منحصرا برای پارکینگ ها طراحی شده اند؛ این سوال به وجود بیاید که چرا باید از راهبند اتوماتیک پارکینگ استفاده کنیم.

نکته اول این است که [(a)|راهبند اتوماتیک پارکینگ|/راهبند-اتوماتیک-پارکینگ] قرار نیست به جای درب عمل کند. راهبند برای پیشگیری از ورود خودروهای غیر مجاز و کنترل رفت و آمد به یک مجموعه است.

مسلما سرعت باز و بسته شدن راهبندها نسبت به درب های اتوماتیک بیشتر است و وقت زیادی تلف نمی شود. برای فضاهایی که عبور و مرور زیادی دارند و ممکن است در یک دقیق تعداد زیادی وسیله نقلیه عبور کنند، استفاده از درب های اتوماتیک باعث ایجاد بی نظمی می شود.

نگهبان به سادگی می تواند از اتاقک خود با افراد پشت راهبند ارتباط برقرار کند و هیچ نقطه کوری برای نگهبان وجود ندارد. در صورتی که از درب های اتوماتیک استفاده شود، باید از پنجره یا آیفون تصویری استفاده کرد که این کار متداول نیست و باز هم باعث اتلاف زمان زیادی می شود.


[(img)|1028203148641001B ]


راهبندهای اتوماتیک برای زمانی که نگهبان در مجموعه حضور دارد، مناسب هستند و می توانند برای مدت کوتاهی افرادی که قصد ورود به صورت غیر مجاز دارند را متوقف کنند. دوربین های تعبیه شده در کنار راهبند اتوماتیک پارکینگ نیز تمامی اطلاعات را ذخیره می کنند و در صورت بروز مشکل قابلیت پیگیری و پیدا کردن اشخاص خاطی را فراهم می کنند.

قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ نسبت به درب های اتوماتیک مناسب تر است. اگر در مجموعه شما یک راهبند اتوماتیک پارکینگ وجود داشته باشد، دیگر نیازی به استفاده از درب اتوماتیک نخواهید داشت و می توانید از یک درب معمولی برای تأمین امنیت در زمان تعطیلی مجموعه استفاده نمایید.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما