بررسی انواع رمپ و چادر بارگیری

[(bold)|بررسی انواع رمپ و چادر بارگیری]

[(a)|رمپ و چادر بارگیری|/رمپ-و-چادر-بارگیری] یکی از تجهیزاتی است که برای کامیون هایی که بار جا به جا می کنند و مکان هایی مانند انبارها و کارخانه جات بسیار ضروری است. بارگیری به روش های مختلف صورت می گیرد ولی در کارخانجات تولیدی و انبارها که روزانه حجم زیادی از مواد توسط کامیون ها جابجا می شوند و برای این کار به بارگیری نیاز است، از تجهیزاتی مانند رمپ و چادر بارگیری استفاده می شود تا این کار راحت تر و بهتر صورت گیرد. اگر به صورت عادی این کار انجام گیرد هم خطرات زیادی دارد و هم کار به سختی صورت می گیرد و مشکلات زیادی ایجاد می شود.


[(img)|1028205148641001B]


[(bold)|رمپ و چادر بارگیری و استفاده در انتقال کالا به کامیون ها]

کارگاه های صنعتی همیشه دغدغه ی صدمه دیدن مواد اولیه یا محصولات نهایی خود را دارند و به همین خاطر از [(a)|رمپ و چادر بارگیری|/رمپ-و-چادر-بارگیری] استفاده می کنند. علاوه بر این به دلیل این که گاهی اوقات نیاز است که ساعت ها بارگیری انجام شود، انتقال حرارت و انرژی از درب ورودی نیز سبب می شود تا استفاده از چادر بارگیری ضرورت پیدا کند. در زیر به بررسی رمپ و چادر بارگیری و کاربرد آنها می پردازیم:

- بیشتر صدماتی که مواد اولیه و محصولات می بینند در زمان بارگیری یا تخلیه کردن کالاها اتفاق می افتد. بیشترین علت این صدمات به اختلاف سطحی که بین کامیون و مکان بارگیری کارگاه وجود دارد برمی گردد. به همین علت است که بیشترین کارایی را در این موارد رمپ های بارگیری دارند. این رمپ ها معمولاً اتوماتیک هستند و می توان شیب آن ها را تنظیم کرد. رمپ های اتوماتیک بارگیری تناژهای مختلفی دارند که بسته به محیط کار از آن ها استفاده می شود.

- سیستم های چادر بارگیری یک ابزار مفید برای عدم تبادل انرژی و حرارت در زمان بارگیری است. این چادرها پوششی را در درب های ورودی و کناره های رمپ ایجاد می کنند که از انتقال حرارت و دما جلوگیری می کند. چادرهای بارگیری بسته به نوع محل بارگیری و رمپ های مورد استفاده در این بخش، به صورت های متفاوتی به کار می روند که بهترین کارایی را داشته باشند.

شاید کمتر کارگاه تولیدی یا انباری باشد که از این ابزارها برای بالا بردن کارایی محیط استفاده نکند. بدون شک استفاده از تکنولوژی های روز شاید در ابتدا هزینه ای را بر دوش کارفرما بگذارد ولی به علت داشتن مزایای بسیار و جلوگیری از صدمات که ممکن است در بارگیری عادی به وجود آید این هزینه نه تنها جبران می شود بلکه چندین برابر برمی گردد.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما