آشنایی با بهترین برندهای درب اتوماتیک

درب‌ اتوماتیک یکی از ابزارها و تجهیزات نوین است که جایگزین درب‌های قدیمی شده است و با مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. یکی از چالش‌های پیش روی خریداران انتخاب بهترین مارک درب اتوماتیک و آشنایی با ویژگی‌های آن است تا هزینه‌ای که برای خرید می‌پردازند هدر نرود.

در این مطلب تصمیم داریم شما را با ویژگی‌های بهترین برندهای درب اتوماتیک آشنا کنیم و مزایای استفاده از آن را بررسی کنیم. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

درب اتوماتیک چیست؟

درب‌های اتوماتیک به جدیدترین مدل درب ورودی گفته می‌شود که از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند. تجهیز ساختمان با بهترین مارک درب اتوماتیک شما را از باز و بسته کردن دستی درب‌ها بی‌نیاز می‌کند. به‌خصوص این روزها که کاربران مختلف در انتخاب وسایل و ابزارهای مختلف به ویژگی راحتی و مدرن بودن اهمیت زیادی می‌دهند، استفاده از درب اتوماتیک برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری به یک ضرورت تبدیل شده اشت.

بهترین شرکت درب اتوماتیک

بهترین شرکت درب اتوماتیک تمام سعی خود را می‌کند تا محصولات متنوعی تولید کند، تمام سلایق و نیازها را پوشش دهد و مشتریان را راضی نگه دارد. موارد زیر انواع درب‌هایی است که اشل بهترین شرکت درب اتوماتیک آن‌ها را تولید می‌کند.

• درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب اتوماتیک شیشه ای به درب‌هایی گفته می‌شود که با شیشه سکوریت طراحی می‌شوند و باز و بسته شدن آن‌ها با حسگر چشمی است. پس لازم نیست با دست نسبت به باز و بسته کردن آن‌ها اقدام شود.

بهترین برندهای درب اتوماتیک با تولید انواع درب شیشه‌ای علاوه بر اینکه امکان کاربری آسان را فراهم می‌کنند در ایجاد جلوه‌ی بصری زیبای ساختمان‌ها هم تاثیر دارند. اگر بانک، هتل یا فروشگاه‌ها با درب‌های شیشه‌ای تجهیز شوند نمای فروشگاه زیباتر به نظر می‌آید و ساختمان مدرن و به روز می‌شود.

• درب اتوماتیک پارکینگ

بهترین شرکت درب اتوماتیک برای ایجاد تنوع در محصولات تولید شده، درب‌ کرکره‌ ای یا درب اتوماتیک پارکینگ هم تولید می‌کند. این درب‌ها که در ورودی ساختمان یا پارکینگ نصب می‌شوند مقاومت و ماندگاری بالایی دارند. چون از شیشه ساخته نمی‌شوند و متریال اولیه‌ی آن‌ها از آهن است. پس انتظار می‌رود این محصولات در مدت زمان کوتاهی با آسیب جزئی خراب نشوند و طول عمر طولانی داشته باشند.

از طرف دیگر درب‌های اتوماتیک پارکینگ، بر خلاف درب شیشه‌ای مجهز به چشمی نیستند، بلکه ریموت دارند و وقتی شما جلوی درب قرار می‌گیرید می‌توانید با فشردن دکمه ریموت، درب را باز و بسته کنید. پس امنیت قابل قبولی دارند و با نصب آن می‌توان از ورود افراد غریبه به داخل پارکینگ منزل یا مجتمع‌های تجاری و اداری بزرگ جلوگیری کرد.

بهترین برندهای درب اتوماتیک هر کدام از این درب‌ها را با قیمت‌های متفاوتی وارد بازار می‌کند. زیرا متریالی که در ساخت این درب‌ها به کار می‌رود از لحاظ هزینه با هم تفاوت دارند که باعث می‌شود قیمت نهایی محصول هم متفاوت باشد.

 بهترین مارک درب اتوماتیک 

وقتی قصد تجهیز یا بازسازی یک ساختمان را داشته باشید و برای خرید ابزارها و وسایل اقدام کنید، به شما پیشنهاد می‌شود بهترین شرکت درب اتوماتیک را انتخاب کنید. حتماً برای شما این سوال مطرح می‌شود که چرا همه‌ی افراد توصیه می‌کنند بهترین مارک درب اتوماتیک را خریداری کنید. موارد زیر مزایای خرید بهترین برندهای درب‌ اتوماتیک است.

• کیفیت و مرغوبیت بهترین برندهای درب اتوماتیک

اولین مزیت استفاده از بهترین مارک درب اتوماتیک این است که محصولات آن مرغوب و با کیفیت هستند. زیرا بهترین شرکت درب اتوماتیک تمام سعی خود را می‌کند تا از ابزارآلات با کیفیت استفاده کند و محصول مرغوبی را به مشتری تحویل دهد و رضایت آن‌ها را جلب کند.

• ماندگاری بالای بهترین مارک درب اتوماتیک

بهترین برندهای درب اتوماتیک که کیفیت بالایی داشته باشند دوام زیادی دارند. زیرا در تولید آن‌ها از لوازم اولیه مرغوب استفاده شده و فناوری تولید پیشرفته است. پس از بهترین شرکت درب اتوماتیک انتظار می‌رود محصول با دوام و ماندگاری را تولید کند که تا مدت طولانی بدون آسیب، قابل استفاده باشد.

• ارائه خدمات پس از فروش برای بهترین درب اتوماتیک

بهترین شرکت درب اتوماتیک که از مرغوبیت محصولات خود اطمینان دارد، به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه می‌کند و محصولات را ضمانت می‌کند. به این ترتیب مشتری می‌تواند اطمینان داشته باشد که اگر در بازه‌ی زمانی که شرکت اعلام می‌کند خرابی یا مشکلی برای درب اتوماتیک پیش بیاید، می‌تواند از خدمات پس از فروش بهترین درب اتوماتیک استفاده کند و بدون پرداخت هزینه مشکل را برطرف کند.


بهترین درب اتوماتیک




قیمت بهترین درب اتوماتیک چقدر است؟

شاید تصور کنید وقتی صحبت از بهترین شرکت درب اتوماتیک و محصولات درجه یک می‌شود، حتماً قیمت‌ درب‌های اتوماتیک خیلی بالاست. اما لازم است بدانید یکی از ویژگی‌های قابل اهمیت برای بهترین مارک درب اتوماتیک این است که قیمت آن کاملاً با کیفیتی که دریافت می‌کنید متناسب و مقرون به‌صرفه است.

به عبارت دیگر ممکن است قیمت بهترین درب اتوماتیک نسبت به محصولات مشابه بیشتر باشد، اما آنچه مسلم است این است که به نسبت پرداخت هزینه‌ی بیشتر می‌توانید یک محصول با ویژگی‌های مطلوب و مناسب دریافت کنید و مدت طولانی از آن استفاده کنید.

چه عواملی در تعیین قیمت بهترین درب اتوماتیک تاثیرگذار است؟

شاید تصور کنید تنها عاملی که بر قیمت درب اتوماتیک تاثیر می‌گذارد کیفیت و نام برند تولید کننده آن است. اما اینطور نیست، چون عوامل متعددی بر تعیین تعرفه‌ها و قیمت‌گذاری بهترین برندهای درب اتوماتیک تاثیر می‌گذارد. موارد زیر مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصولات بهترین شرکت درب اتوماتیک است.

• اندازه‌ی درب اتوماتیک

یکی از عوامل با اهمیتی که بر قیمت درب اتوماتیک تاثیرگذار است، ابعاد آن است. تهیه و تولید یک درب بزرگ نیاز به متریال بیشتری دارد و همین امر باعث می‌شود قیمت محصول بالا رود. حتی فرایند نصب درب‌های بزرگ هم سخت‌تر است و باعث بالارفتن تعرفه‌ها در بهترین شرکت درب اتوماتیک می‌شود.

• سفارشی‌سازی محصول

کسانی که قصد داشته باشند محصولی متمایز با ویژگی‌هایی که در نظر دارند را انتخاب کنند لازم است بدانید هزینه‌ی سفارشی سازی درب بالا می‌رود.

به طور مثال اگر بخواهید بهترین درب اتوماتیک را با رنگ فریم خاص سفارش دهید، باید منتظر قیمت بالاتر باشید.

• هوشمندسازی بهترین درب اتوماتیک

بهترین برندهای درب اتوماتیک از ویژگی‌های خاص برای تولید درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند تا محصولات متنوع و منحصر به فردی تولید کنند. به طور مثال درب اتوماتیک پارکینگ با قابلیت هوشمندسازی ابزاری برای رفاه و آسایش بیشتر کاربران است.

با استفاده از این درب‌ها به جای اینکه با دست درب پارکینگ را باز و بسته کنید یا اینکه ریموت در اختیار داشته باشید، می‌توانید از راه دور باز و بسته کردن درب را کنترل کنید. فقط کافی‌ست به یک ابزار الکترونیک هوشمند مانند گوش همراه یا تبلت و اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید از هر فاصله‌ای باز و بسته شدن درب اتوماتیک را انجام دهید.

بهترین برندهای درب اتوماتیک قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف مانند سیستم روشنایی و سیستم کنترل حریق دارند. به این ترتیب با استفاده از بهترین مارک درب اتوماتیک می‌توانید از بروز آتش‌سوزی در محل باخبر شوید.

مزیت دیگر استفاده از درب اتوماتیک هوشمند این است که مصرف انرژی کاهش پیدا می‌کند. چون سیستم روشنایی فقط زمانی که وارد ساختمان یا پارکینگ مجهز به درب اتوماتیک می‌شوید روشن می‌شود و با خارج شدن از آن خاموش می‌شود. به این ترتیب احتمال اینکه چراغ‌ها روشن بماند و فراموش کنید آن را خاموش کنید کم می‌شود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که قاعدتاً قیمت بهترین برندهای درب اتوماتیک با محصولات هوشمند نسبت به درب‌های معمولی بالاتر است.

رعایت ایمنی در نصب بهترین درب اتوماتیک شامل چه مواردی است؟

برای تولید بهترین مارک درب اتوماتیک به ویژگی‌های ایمنی محصول هم توجه می‌شود. قواعد و استانداردهای متعددی برای تولید و نصب درب اتوماتیک وجود دارد که مشتریان هنگام خرید باید به آن توجه کنند.

به طور مثال بهترین درب اتوماتیک باید برای افزایش ایمنی کاربران علائم مناسبی داشته باشد تا مشکلی ایجاد نکند. کسانی که مسئولیت نصب بهترین مارک درب اتوماتیک را به عهده می‌گیرند باید علائم ایمنی را تا ارتفاع 1300 تا 1600 میلی‌تری درب نصب کنند. پرکاربردترین علائم ایمنی که روی بهترین درب اتوماتیک نصب می‌شوند شامل موارد زیر است.

• علامت ورود ممنوع

• علامت عدم عبور و مرور در محل

• علامت افراد معلول

همچنین در هر کدام از انواع درب اتوماتیک نکات ایمنی باید در نظر گرفته شود تا خطری کاربران را تهدید نکند. به طور مثال با استفاده از درب اتوماتیک لولایی احتمال اینکه انگشتان افراد لای درب بماند زیاد است، پس راه حل افزایش ایمنی این است که از سنسورهای کنترل سرعت باز و بسته شدن درب و سنسورهای ایمنی استفاده شود تا احتمال خطر کاهش پیدا کند.

جمع‌بندی

قیمت انواع درب‌های اتوماتیک که برای ساختمان‌ها با کاربری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد با هم تفاوت دارد. در این مطلب ویژگی‌های بهترین درب اتوماتیک را بیان کردیم و در مورد عوامل تاثیر گذار بر قیمت بهترین مارک درب اتوماتیک نکات با اهمیتی را ذکر کردیم. امیدواریم با استفاده از این اطلاعات بتوانید بهترین درب اتوماتیک را خرید کنید و لذت یک خرید ساده و موفق را تجربه کنید.