بهره وری بیشتر با استفاده از درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی دارای مدل های مختلفی است که شما می توانید با توجه به کاربرد مجموعه خود انتخاب کنید.

[(bold)|درب اتوماتیک صنعتی ]

[(a)|درب اتوماتیک صنعتی|/درب-اتوماتیک-صنعتی] یکی از وسایلی بود که پس از ورود به بازار مشکلات بسیار زیادی را حل کرد. معمولا کارگاه ها و کارخانه ها ورودی های بسیار بزرگی دارند؛ حتی برخی از ورودی ها باید آنقدر بزرگ باشند که کامیون ها و ماشین های سنگین نیز از آن ها عبور کنند. به همین دلیل معمولا در ورودی مکان های صنعتی از درب های بسیار بزرگ و سنگین استفاده می شد. باز و بسته کردن این درب ها کار بسیار سختی بود. این درب ها به مرور زمان دچار فرسایش می شدند و به تعمیر نیاز داشتند. مقدار زیادی از انرژی که برای گرمایش یا سرمایش فضا استفاده می شد، از طریق درب تلف می شد. درب های اتوماتیک همه این مشکلات را حل کردند. این درب ها تنوع بسیار زیادی دارند و قابلیت استفاده در محیط های مختلف را دارند. درب اتوماتیک صنعتی باید مقاومت و قدرت خیلی بیشتری نسبت به نمونه های دیگر داشته باشد. همچنین از آن جایی که فضاهای صنعتی مختلف کاربری های متنوعی دارند، باید نمونه های متعددی از درب اتوماتیک صنعتی ارائه شود تا کارفرمایان بتوانند مطابق با نیاز مجموعه خود از این نوع درب های اتوماتیک استفاده کنند.


[(img)|1028209900841001B ]


[(bold)|ویژگی های درب اتوماتیک صنعتی ]

چرا استفاده از درب اتوماتیک صنعتی به بهره وری بیشتر فضاهای کاری کمک می کند؟

درب اتوماتیک صنعتی با سرعت بیشتری نسبت به درهای غیر اتوماتیک باز و بسته می شود و به همین دلیل رفت و آمد راحت تر انجام می شود. همچنین دیگر نیاز نیست که کارگران یک مجموعه برای باز و بسته کردن درب زمان و انرژی صرف کنند.

درب اتوماتیک صنعتی امنیت بسیار زیادی دارند و نفوذ سارقین به داخل را غیر ممکن می کنند. جنس پنل ها و تیغه های استفاده شده در انواع مختلف درب های اتوماتیک متفاوت است؛ اما همه آن ها ضد فرسایش، ضد ضربه، ضد حریق و دارای مقاومت بسیار زیاد هستند و حتی تغییرات آب و هوایی مانند باد و باران شدید آسیبی به بدنه درب ها وارد نمی کند.

شما می توانید وابسته به نیاز مجموعه خود درب های نفررو یا پنجره هایی با سایزهای مختلف در درب اتوماتیک صنعتی تعبیه کنید. توجه داشته باشید که با این کار هیچ تغییری در میزان امنیت و مقاومت درب های اتوماتیک ایجاد نمی شود.

سنسورهای امنیتی به کار رفته در [(a)|درب اتوماتیک صنعتی|/درب-اتوماتیک-صنعتی] باعث ایمنی بیشتر کارکنان و تجهیزات می شود. سنسورهای به کار رفته در این درب هنگامی که پنجره ها یا درب های نفررو باز است، مانع از باز و بسته شدن درب می شوند. سنسور تشخیص مانع، در صورت وجود مانع سرعت باز یا بسته شدن درب را کم می کند و یا باز و بسته شدن درب را متوقف می کند. همچنین شما می توانید از سنسورهای تشخیص دهنده فلز استفاده کنید تا به محض نزدیک شدن وسایل نقلیه، درب به صورت خودکار باز و پس از فاضله گرفتن آن ها به صورت خودکار بسته شود.


[(img)|1028200010841001B ]


محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما