جذابیت نمای بیرونی ساختمان با کرکره اتوماتیک پلی کربنات

کرکره اتوماتیک پلی کربنات علاوه بر اینکه نمای زیبایی دارند؛ امنیت فوق العاده ای برای شما تأمین میکنند

[(bold)|کرکره اتوماتیک پلی کربنات ]

[(a)|کرکره اتوماتیک پلی کربنات|/کرکره-اتوماتیک-ساختمان] می تواند یک ورودی ایده آل برای مجتمع های تجاری و اداری باشد. نمای یک ساختمان اولین چیزی است که توجه افراد را به خود جلب می کند. می توان گفت نمای ورودی نیز به اندازه سایر قسمت های بیرونی اهمیت دارد. ورودی یک مجتمع نماینده ای از کل ساختمان است و دیدگاه اولیه افراد راجع به ساختمان با دیدن ورودی آن شکل می گیرد. توجه داشته باشید که افراد در ابتدای ورود به محل کسب شما تصمیم می-گیرند که از شما خرید کنند یا خیر. البته زیبایی تنها ملاک برای انتخاب درب ورودی نیست. امنیت و کیفیت نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. کرکره اتوماتیک پلی کربنات محصولی است که ویژگی هایی که در قسمت قبل ذکر شد را دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای ورودی محل کسب و کار شما باشد.


[(img)|1028202820841001B ]


[(bold)|ویژگی های منحصر به فرد کرکره اتوماتیک پلی کربنات ]

تا چند سال اخیر معمولا جنس تیغه های کرکره های اتوماتیک از آلومینیوم بوده است؛ اما پلی کربنات امکاناتی را به افراد ارائه داد که علیرغم قیمت کمتر کرکره های آلومینیومی به سمت کرکره اتوماتیک پلی کربنات گرایش پیدا کردند. اولین ویژگی کرکره اتوماتیک پلی کربنات که مورد توجه افراد قرار می گیرد، شفافیت و مشخص بودن فضای پشت آن است. مشتریان می توانند حتی هنگامی که مغازه شما بسته است، محصولات را مشاهده کنند و بعدا برای خرید مراجعه کنند. حتی این امکان نیز وجود دارد که از کرکره ترکیبی پلی کربنات و آلومینیوم استفاده کرد. مزیت دیگر شفاف بودن [(a)|کرکره اتوماتیک پلی کربنات|/کرکره-اتوماتیک-ساختمان] این است که شفافیت آن باعث می شود که در صورت اقدام برای سرقت، داخل مغازه شما به طور کامل پیداست و عابران و مأموران گشت انتظامی با دیدن موارد مشکوک می توانند جلوی آن را بگیرند.


[(img)|1028203820841001B ]


اولین سوالی که با دانستن شفافیت و ظرافت کرکره اتوماتیک پلی کربنات در ذهن ایجاد می شود، امنیت این نوع کرکره است. تصور می شود که جنس شفاف و ظریفی مانند پلی کربنات به راحتی آسیب ببیند یا برای سارقین قابل نفوذ باشد. جالب است بدانید که در صنعت به پلی کربنات فولاد پلاستیکی نیز گفته می شود. کرکره اتوماتیک با این جنس هرگز شکسته نمی شوند. ضد حریق، ضد گلوله و ضد ضربه هستند و جلوی ورود اشعه ماورا بنفش را می-گیرند. سارقین هرگز نمی توانند کرکره اتوماتیک پلی کربنات را بشکنند و وارد مجموعه شما شوند. از طرف دیگر مقاومت بسیار زیاد پلی کربنات باعث می شود که کرکره اتوماتیک تا مدت ها مثل روز اول باقی بماند و با قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی مانند باد و باران و... دچار تغییر و فرسایش نشود. پس شما می توانید از کرکره اتوماتیک پلی کربنات برای ورودی هایی که در قسمت بیرونی ساختمان قرار دارند نیز استفاده کنید.

کرکره اتوماتیک پلی کربنات به وسیله میله های آلومینیومی یا استیل مونتاژ می شود. جنس این میله با توجه به سلیقه و نیاز ورودی مجموعه شما تعیین می شود.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما