درب استیل از زیباترین و مدرن‌ترین نمونه‌های درب تولیدی برای ساختمان است. از تنوع محصولات تا متریال باکیفیت مصرفی و از تنوع در طرح و ابعاد تا مزایای کاربردی این محصول، فاکتورهای زیادی دست به هم داده تا این نوع درب را به انتخاب اول بسیاری از مشکل‌پسندان در زمینه تامین ملزومات و تجهیزات ساختمانی در این بخش تبدیل نماید.

در نوشتار پیش رو به معرفی این نوع درب پرداخته و مزایای کاربردی آن را به چالش می‌کشیم.

برای آشنایی با در اتوماتیک شیشه ای به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

با ما در مطالعه این متن همراهی کنید.

درب استیل

درب از اصلی‌ترین بخش‌های هر سازه است که علاوه بر زیبایی و نمای جذابی که به ساختمان می‌دهد، تاثیر مهمی نیز در حفظ امنیت آن دارد. به عبارتی نخستین بخش از هر ساختمان که هنگام ورود یا حتی پیش از آن می‌بینیم درب آن است و به‌همن دلیل نیز زیبایی و جنس آن نیز، اولین دیدگاه ما را نسبت به ساختمان شکل می‌دهد.

تنوع محصولات درب اتوماتیک استیل با زیبایی فوق‌العاده و چشمگیر و متریال مصرفی باکیفیت به‌خوبی از عهده تامین این همه برآمده و انتخابی مناسب و ایده‌آل را پیش روی مشتریان چنین تولیداتی قرار می‌دهد.

وجود فاکتورهای مثبت بسیار در یک محصول آن هم به‌صورت یک‌جا باعث شده اغلب سازندگان، مشتریان و پیمانکاران سازنده‌ واحدهای ساختمانی و تولید کنندگان درب استیل مغازه، درب اتوماتیک استیل را به‌عنوان انتخاب اول خود برای تکمیل پروژه‌های ساختمانی معرفی ‌کنند. در کنار همه این موارد، قیمت مقرون به‌صرفه و اقتصادی انواع درب اتوماتیک استیل نیز بر دلایل محبوبیت‌ آن اضافه شده تا این محصول را به نمونه‌ای از تولیدات جذاب و پرطرفدار صنعتی تبدیل کند.

درب اتوماتیک کرکره ای از دیگر انواع درب ها می باشد.

از درب استیل و ویژگی‌های آن چه می‌دانیم؟

استیل از معروف‌ترین آلیاژهای فولاد است که به جهات مختلف مورد توجه و اقبال کاربران قرار گرفته و جایگاه خاصی در صنایع گوناگون یافته است. استیل نسبت به فولاد از درصد نیکل بیشتری برخوردار بوده و به همین جهت نیز ضمن بالا بردن مقاومت این ماده در برابر عوامل فیزیکی اکسیداسیون و فشار و ضربه، آن را از زیبایی و درخشش خوبی نیز برخوردار نموده است.

این خصوصیات و لایه نازکی از کربن و کروم که بر سطح در اتوماتیک استیل قرار داشته و به آن خواص ضد زنگ بخشیده، آن را به یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین ملزومات فلزی ساختمان بدل کرده است.

همین موضوع نیز باعث توجه و اقبال بالای سازندگان درب به این آلیاژ مفید به‌عنوان ماده اولیه برای تغذیه این صنعت شده است. طی سال‌ها که از تولید انواع درب استیل مغازه می‌گذرد، این متریال و کاربردهای وسیع آن در تولید درب به‌عنوان نمونه‌ای لوکس و بادوام معرفی شده است.

زیبایی کم‌نظیر درب استیل مغازه، درخشش بالا و سطح صیقلی آن نیز به‌عنوان مکمل این زیبایی تاثیر بالایی در کاربردهای آن در این صنعت داشته و استیل را به متریال درجه یک برای تولید درب تبدیل نموده است.

درب اتوماتیک استیل در انواع درب استیل ورودی و نیز درب استیل طلایی زنگ نمی‌زند و به‌عبارتی ترکیب آن با اکسیژن به‌راحتی اتفاق نمی‌افتد. چنین مزیتی باعث شده این نوع درب تا سال‌ها پس از استفاده کماکان درخشش و زیبایی خود را حفظ کرده و مانند روز اول باقی بماند.

اما این موارد تنها مزایای درب استیل مغازه، درب‌ استیل طلایی، در اتوماتیک استیل و دیگر نمونه‌ها نبوده و ویژگی‌های بیشتری از این تولیدات نیز وجود دارند که اشتیاق کاربران را به استفاده از این مصنوعات افزایش می‌دهد.


درب اتوماتیک استیل




درب‌های استیل و 7 ویژگی برتر!

• مزیت ضد سرقت بودن در اتوماتیک استیل: این روزها موضوع ایمنی ساختمان و راه‌های حفظ آن از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مالکین و ساکنین ساختمان‌ها به‌شمار می‌آید. تا جایی که انتخاب درب استیل ورودی، اجزای به کار رفته و تجهیزات مصرفی در آن را تحت‌تاثیر قرار داده و در خرید این ملزومات نقش ایفا می‌کند. در مورد انتخاب درب مناسب برای ساختمان و درب استیل ورودی نیز این مورد صدق می‌کند. انتخاب درب استیل مغازه و ساختمان به‌خوبی از عهده تامین امنیت در این بخش برآمده و همزمان با دیگر مزایا، امنیت ساختمان را در بخش ورودی به‌خوبی فراهم می‌کند.

• قابلیت شکل‌پذیری بالای در اتوماتیک استیل: تنوع طرح‌ در درب‌های استیل مشتریانی با سلیقه‌های متنوع را راضی کرده و اشتیاق آنها به خرید انواع درب اتوماتیک استیل را بیشتر نموده است. این ویژگی به‌دلیل شکل‌گیری آسان و انعطاف‌پذیری آلیاژ استیل در برابر طرح‌های گوناگون به وجود آمده و استیل را به ماده برتر در تولید انواع درب استیل ورودی با طرح و نقش متنوع تبدیل نموده است.

• مقاوم در برابر زنگ زدگی: یکی از مشکلات اغلب فلزات مصرفی در صنایع گوناگون از جمله ساخت انواع درب، زنگ زدن یا به اصطلاح اکسیده شدن است. در این صورت فلز مصرفی دچار پوسیدگی شده و نما و شکل ظاهری و زیبایی اولیه خود را در مدت کوتاهی از دست می‌دهد. این مشکل در کاربرد در اتوماتیک استیل و ساخت درب استیل مغازه، درب استیل طلایی و درب استیل ورودی وجود نداشته و این نوع درب‌ها اکسیده نمی‌شوند. به‌همین دلیل نیز این نمونه درب با استقبال بالای سازندگان و کاربران روبرو شده و کاربرد وسیعی در این زمینه پیدا کرده است.

• در اتوماتیک استیل ضدخش و با دوام در برابر فرسایش: ساییدگی و پوسیدگی درب‌های فلزی نه‌تنها جلوه و زیبایی آنها را زیر سوال می‌برد، بلکه عمر مفید چنین محصولاتی را نیز کاهش داده و به از بین رفتن زودرس آنها منتهی می‌شود. انواع درب اتوماتیک استیل از این نظر موارد جالب و استثنایی هستند که با مقاومت بالا در برابر عوامل فرسایشی، خش و سایش زیبایی و عمر مفید بالا را به کاربران هدیه می‌دهند.

ایمنی بالای در اتوماتیک استیل در برابر حرارت و احتمال آتش سوزی: بسیاری از محصولات درب از جمله نمونه‌های تهیه شده از متریال چوب، مقاومت چندانی در برابر حریق نداشته و در صورت قرار گرفتن در مجاورت حرارت بالا امکان بروز حریق در آنها فراوان خواهد بود. این در حالی است که درب استیل ورودی و درب اتوماتیک استیل از این نظر کاملا ایمن بوده و به هیچ عنوان آتش نمی‌گیرد.

• نصب آسان و فوری در اتوماتیک استیل: نصب حرفه‌ای و کامل درب استیل طلایی و دیگر انواع درب استیل، از مراحل حساس و دقیق در تکمیل هر بنا به‌شمار می‌آید. در مورد انواع درب استیل مغازه نیز این مراحل بسیار آسان و جذاب بوده و دشواری برای کاربران ایجاد نمی‌کند. این ویژگی یعنی نصب سریع و آسان درب‌های استیل، کار را برای استفاده کنندگان از این نوع درب و نیز پیمانکاران و سازندگان ساختمان آسان نموده و آن را به محصولی همه‌پسند تبدیل نموده است.

• در اتوماتیک استیل، بهداشتی با شستشوی آسان: درب‌ها از ملزومات کاربردی و پرمصرف ساختمان هستند که همه روزه و برای بارها با آنها تماس داریم. از این جهت لازم است نسبت به پاکیزه بودن درب استیل مغازه و دیگر نمونه‌های این نوع درب اطمینان پیدا کنیم تا از انتقال میکروب و متعاقب آن بروز بیماری جلوگیری نماییم. انواع درب استیل از جمله درب استیل طلایی از این نظر گزینه‌های بسیار جالبی بوده و با داشتن سطح صیقلی به‌آسانی پاکیزه می‌شوند. ضمن آنکه دارای مقاومت بالا بوده و در اثر کاربرد شوینده‌ها نیز آسیب نمی‌بیند. با این اوصاف درب‌های استیل را می‌توان گزینه‌هایی ایده‌آل و بهداشتی به‌شمار آورد که به‌راحتی تمیز می‌شوند و دیرتر و کمتر از سایر نمونه‌های ساخته شده از متریال زبر و خشن نیز میکروب، لکه و ناپاکی را به خود جذب می‌کنند.

برای آشنایی با درب اتوماتیک ایتالیایی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

درب استیل ورودی

در سال‌های اخیر به‌دلیل اتفاقاتی که در اطراف ما در جریان است و برای حفظ امنیت ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری، استفاده از درب استیل ورودی از نوع ضدسرقت رواج بالایی یافته است. این نوع درب‌ها به‌دلیل داشتن ساختار محکم و بادوام، قابلیت بالایی در مقابله با ورود غیرمجاز افراد به ساختمان داشته و مانع از بروز سرقت و ناامنی می‌شوند.

متریال مصرفی در ساخت این نوع درب‌ها تاثیر زیادی در اجرای موفق این پروسه داشته و ماهیت درب ضدسرقت را شکل می‌دهد. کاربرد استیل در ساخت این درب‌ها از موارد مفید و کاربردی است که با اقبال بالایی از طرف کاربران روبرو شده و توانسته سهم زیادی از بازار این نوع درب‌ها را به خود اختصاص دهد.

درب استیل ورودی در عین زیبایی و تنوع بالایی که دارد، به‌دلیل استفاده از آلیاژ بادوام و بسیار محکم فولاد در ساخت آن، از استحکام فوق العاده‌ای نیز برخوردار بوده و نقش فعالی در پیشگیری از بروز خطرات ناشی از سرقت ایفا می‌کند. این موارد باعث شده کاربرد این ماده در ساخت درب ضدسرقت استیل روز به روز بیشتر شود و این متریال به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد سازنده درب‌های ایمن و ضدسرقت و انواع درب استیل ورودی مورد استفاده قرار گیرد.

درب استیل مغازه

اغلب ما در اتوماتیک استیل را با رنگ ویژه آن می شناسیم و کمتر آشنایی با تنوع رنگی استیل داریم. این در حالی است که کاربرد فلزات متنوع در تولید آلیاژها، به تهیه و عرضه موادی جدید با رنگ‌های متنوع منجر می‌شود. درب استیل طلایی از جمله این مصنوعات فلزی است که از زیبایی خاصی برخوردار بوده و کاربردهای وسیعی در صنایع تزئینی دارد. ساخت درب استیل مغازه و انواع درب استیل طلایی نیز یکی از مواردی هستند که طرفداران خاص خود را داشته و این روزها از محبوبیت بالایی برخوردارند.

حالت تجملاتی بی‌نظیر درب استیل ورودی و درب استیل طلایی و کاربرد آن در ساخت درب باعث شده بسیاری از سازندگان ساختمان‌های لوکس و لاکچری، این نوع درب را به‌عنوان انتخاب اول خود برای تکمیل پروژه ساختمانی مطرح نموده و استفاده نمایند.

در سال‌های اخیر علاوه بر درب استیل مغازه و درب استیل طلایی، نمونه‌های درب استیل سیلور نیز با دارا بودن ویژگی‌های رنگی جذاب به بخشی از این صنعت پرطرفدار تبدیل شده‌اند که مشتاقان خاص خود را داشته و بسیار محبوب هستند.

علاوه بر این، کاربرد این نوع استیل در ساخت درب‌های ضدسرقت با نمای زیبا و شیک نیز، از دیگر موارد مصرف این ماده به‌شمار می‌آید.

به این ترتیب امکان استفاده همزمان از مزایای چندگانه و همزمان درب اتوماتیک استیل و درب استیل طلایی آنها را به بخشی از ملزومات کاربردی مفید در سازه‌های امروزی تبدیل نموده است.

درب استیل طلایی

با وجود زیبایی، یکپارچگی و دوام بالای درب استیل، در مواردی نیاز است تا از مواد و ترکیبات دیگر در تولید ترکیبی این نوع درب‌ها نیز استفاده شود. برای مثال نمونه‌هایی از درب اتوماتیک استیل که در آن شیشه نیز به‌کار رفته در صنعت ساخت این نوع درب دیده می‌شوند که از زیبایی و ابهت خاصی برخوردارند.

در این تولیدات نقش ترکیبی استیل و شیشه با کاربرد متریال مرغوب و باکیفیت از هر یک از این دو به‌نحوی شکل گرفته که به تولید محصولاتی بادوام، زیبا و کاربردی منجر شده است. برای مثال تنوع تولیدات درب‌های استیل و شیشه با استفاده از استیل رنگی، شیشه‌های نشکن و سکوریت و دیگر نمونه‌ها چنان جذاب و زیباست که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

استفاده از انواع قفل‌های ایمن، لولا و یراق آلات و نیز تنوع و کیفیت بالای شیشه مصرفی در این محصولات نیز به ‌نوبه خود نقش مهمی در تکمیل این محصولات دارد.

در نهایت تولید سفارشی و تحویل به‌موقع و مقرون به صرفه انواع درب استیل ترکیبی نیز از دیگر مواردی است که به رضایت خاطر مشتریان در این مورد منجر می‌شود.

درب استیل، مناسب برای هر نوع سازه ساختمانی!

یکی از ویژگی‌های مهم در تولید درب‌های اتوماتیک ویژه ساختمان در بخش‌های داخلی و خارجی و نیز درب‌های ورودی ساختمان، تناسب آنها با محل و نوع کاربردی است که دارند. برای مثال درب خانه‌های ویلایی با انواع آپارتمانی متفاوت بوده و در هر یک از این دو مورد نیز، نمونه‌های مورد استفاده در هر بخش از بنا با سایر نمونه‌ها تفاوت دارند. هم‌چنین نمونه‌های درب اتوماتیک و هوشمند این محصولات از جذابیت بالایی بین کاربران روبرو بوده و طرفداران خاص خود را دارند.

درب استیل با ساختار متنوع و قابلیت تهیه در انواع مختلف از جمله مواردی است که می‌تواند برای انواع سازه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.

انواع درب استیل ویلایی، آپارتمانی و باغی، درب‌های استیل داخلی بنا و دیگر انواع این تولیدات نیز دارای جایگاه خاصی بوده و بخشی از ساختار صنعت بزرگ و موفق ساخت درب استیل را شکل می‌دهند.

کلام آخر:

خرید اینترنتی درب استیل

این روزها ارتباطات اینترنتی همه ما را به هم نزدیک‌تر کرده و بخش‌های مختلف زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار داده است. خرید و فروش تجهیزات ساختمانی نیز یکی از مواردی است که با وجود ارتباطات آنلاین تسهیل شده و رونق یافته است.

برای خرید درب استیل نیز می‌توانید از این شیوه استفاده نموده و ضمن برخورداری از تنوع موجود در این زمینه و امکان مقایسه نمونه‌های مختلف، خرید بهینه و موفق این تولیدات را تجربه کنید.

مشاوره رایگان، پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش نیز از دیگر مواردی است که با این شیوه خرید از آن بهره‌مند می‌شوید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم از نمایشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده این تولیدات به شکل اینترنتی بهره برده و خریدی موفق را رقم بزنید.

سخن آخر
این روزها استفاده از انواع درب اتوماتیک استیل به بخشی محبوب و پرطرفدار از صنعت تجهیز ساختمان تبدیل شده است. استفاده از متریال مرغوب و فناوری پیشرفته در این زمینه نیز فرصتی فراهم آورده تا شهروندان بهترین نمونه‌های درب استیل را در سازه‌های مختلف مسکونی، تجاری و اداری خود تجربه نموده و از مزایا و ویژگی‌های کاربردی آن بهره‌مند شوند. شما نیز می‌توانید با انتخاب درب اتوماتیک استیل، این تجربه موفق را از سر بگذرانید.
با انواع درب استیل زیبایی و دوام را به ساختمان خود بیفزایید.
مطالعه بیشتر: چادر بارگیری