درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، ویژگی ها و کاربردها

[(bold)|درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ ]

به طور کلی، [(a)|درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ|/درب-اتوماتیک-شیشه-ای] را می توان در ورودی های متفاوت نصب کرد؛ این انتخاب به ابعاد درب ورودی بستگی دارد. در این مطلب به صورت اختصاصی با انواع درب های اتوماتیک شیشه ای که به حالت کشویی باز و بسته می شوند، آشنا خواهیم شد.

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، نوعی درب ورودی با طراحی بی نظیر است. اگرچه پانل های این درب ها از شیشه ساخته شده اند اما قاب فلزی محکم و بادوام که پانل ها را محافظت می کند، امنیت درب ها را تضمین نموده است. این نوع درب ها معمولاً از بهترین نوع شیشه ساخته می شود تا در صورت وقوع اتفاقات یا حوادث، اگر شیشه ها شکسته شدند، آسیبی به افراد وارد نگردد. این توصیف، چیزی مانند شیشه های سکوریت ایمن عمل می کند.


[(img)|1028200891741001B]


درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، بیشتر در مواردی برای نصب در محل ورودی ساختمان انتخاب می شود که ترجیح داده شود نور کامل، بدون هیچ مانعی وارد ساختمان شود. این درب ها مانعی در برابر ورود نور خورشید به داخل ساختمان ایجاد نمی کنند. مهم ترین ویژگی عملکردی درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، عدم نیاز به باز و بسته شدن با نیروی دست افراد است. این درب ها به راحتی از طریق حسگرهای حرکتی، باز و بسته می شوند.

دلیل دیگری که شما را توجیه می کند تا از درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ برای ورودی ساختمان ها استفاده کنید، سرعت متعادل درب در حالت باز و بسته شدن است. این درب ها به آرامی باز و بسته می شوند، به همین دلیل به هیچ عنوان خطری برای افراد ایجاد نمی کنند. درب های اتوماتیک شیشه ای با شرایط مختلف آب و هوایی سازگاری دارند؛ به طور مثال، اگر این درب ها در ورودی ساختمان در نمای بیرونی نصب شوند، سرمای شدید هوا بر روی عملکرد درب ها هیچ تأثیری نخواهد داشت. چه بسا شیشه های مرغوب که در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به کار رفته اند مانند یک عایق حرارتی عمل می کنند!


[(img)|1028201891741001B]


[(bold)|آشنایی با انواع مدل های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ ]

انواع درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به صورت کشویی در یک جهت یا در دو جهت باز و بسته می شوند؛ بسته به مدل درب اتوماتیک، لنگه های درب در محل مناسب نصب می گردند. بر اساس تعداد پانل های شیشه ای یا همان لنگه ها و جهت باز و بسته شدن، انواع [(a)|درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ|/درب-اتوماتیک-شیشه-ای] شامل موارد زیر هستند:

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما