درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ تمام چیزی است که برای ورودی به آن نیاز دارید

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یکی از پر طرفدارترین و کم هزینه ترین درب های اتوماتیک می باشد.

[(bold)|درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ]

این نوع درب دارای مدل های مختلفی است و برای مکان های مختلف کاربرد دارد. در این مقاله توضیحات کاملی درباره درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ ارائه شده است که می-تواند اطلاعات مورد نیاز شما را ارائه دهد.

پس از ورود درب های اتوماتیک به بازار، امروزه در اکثر ورودی مکان های پر رفت و آمد از درب های اتوماتیک استفاده شده است. اگر قصد دارید برای ورودی محل کسب خود یک درب اتوماتیک انتخاب کنید، [(a)|درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ|/درب-اتوماتیک-شیشه-ای] می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد؛ چرا که درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یکی از متداول ترین مدل هایی است که در ورودی ها استفاده می شود و به سبب تنوع در طرح و مدل مورد استقبال مجموعه های مختلف تجاری، اداری و... قرار گرفته است. درب ورودی یک مجموعه اولین چیزی است که مراجعه کنندگان به یک مجموعه رویت می کنند و به همین دلیل میزان کیفیت و زیبایی آن توجه افراد را جلب می کند و به صورت ناخودآگاه دیدگاهی از مجموعه شما در ذهن آن ها تشکیل خواهد شد. بنابراین انتخاب درب ورودی مناسب بیش از چیزی که می اندیشید اهمیت دارد. بیایید کمی بیشتر درباره درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و ویژگی های آن صحبت کنیم.


[(img)|1028205520841001B]


[(bold)|درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ تنها برای مکان های اداری و تجاری نیست]

ما معمولا درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و به طور کلی درب اتوماتیک را در اماکنی مانند مجتمع های تجاری، اداره جات، هتل ها و... می بینیم. اما شما می توانید در کاربردهای خلاقانه-تر از این درب ها استفاده کنید. درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ می تواند حتی در منزل شما نیز مورد استفاده واقع شود. برای مثال اگر در حیاط خانه یک گلخانه وجود داشته باشد، استفاده از یک [(a)|درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ|/درب-اتوماتیک-شیشه-ای] برای ورودی آن نه تنها به پیشگیری از هدر رفت رطوبت و انرژی و کنترل دما کمک می کند، بلکه برای افرادی که از گلخانه دوست داشتنی شما بازدید می کنند، بسیار جذاب است.


[(img)|1028206520841001B]


معمولا در دیوارهای منازلی که حیاط سرسبز و آباد دارند، چندین پنجره سرتاسری و بزرگ نصب می شود تا افراد بتوان از نمای حیاط استفاده کرد و به این منظره اشراف داشت؛ حال تصور کنید که با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ برای ورودی، شما بیش از پیش می توانید بیرون را تماشا کنید. دیگر مزیت استفاده از درب اسلایدینگ شیشه ای برای منزل، باز و بسته شدن اتوماتیک آن است. اوقاتی را به یاد آورید که دست شما پر از وسیله بوده و به سختی درب را باز کرده اید! با درب های اتوماتیک این مشکل نیز حل خواهد شد.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما