درب اتوماتیک صنعتی و کاربرد آن

[(bold)|درب اتوماتیک صنعتی و کاربرد آن]

[(a)|درب اتوماتیک صنعتی|/درب-اتوماتیک-صنعتی] جز انواع درب های اتوماتیک است که نسبت به حد معمول این نوع درب ها اندازه ی بزرگتری دارد و از آن ها برای انبارهای بزرگ، درب های کارخانه جات، کارگاه ها، سوله ها و ... استفاده می شود. امروزه درب های جدید و هوشمندی پا به عرصه وجود گذاشته اند که می توانند به خوبی جوابگوی نیاز مشتریان این عرصه باشند. به عنوان مثال درب های سکشنال صنعتی و درب سریع صنعتی کارایی بسیار بیشتری نسبت به درب های قدیمی دارند و امنیت بسیار بیشتری را برای این اماکن ایجاد می کنند.


[(img)|1028208048641001B]


[(bold)|انواع درب اتوماتیک صنعتی]

با توجه به کاربرد [(a)|درب اتوماتیک صنعتی|/درب-اتوماتیک-صنعتی] انواع مختلفی از آن ها را در بازار این محصولات می توان مشاهده کرد. درب های سکشنال صنعتی، درب سریع صنعتی، درب های کرکره ای صنعتی و درب های صنعتی ریلی جز این نوع درب های صنعتی هستند که به صورت اتوماتیک کار می کنند.

کار کردن با درب های اتوماتیک راحت است و معمولاً با یک دکمه یا ریموت کنترل کار می کنند. از این رو مشکلاتی مانند سنگین بودن یا فشار زیاد برای باز کردن آن ها به صورت دستی وجود ندارد و در بخش های صنعتی بزرگ می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد.

البته باید به خاطر داشته باشید که این درب ها از لحاظ تکنولوژی با هم تفاوت هایی دارند و می توان در مدل های پیشرفته درب اتوماتیک صنعتی را دارای کد و یا حتی حسگرهایی مانند اثر انگشت و ... کرد که امنیت را بسیار بالا می برد.


[(img)|1028209048641001B]


درب های کرکره ای به انواعی گفته می شود که کرکره ها به کمک یک موتور در بخش بالایی درب بالا و پایین می روند. این درب ها از تیغه های گالوانیزه تشکیل شده اند که بسته به فضای مورد نظر و سلیقه مشتری ابعاد این تیغه ها قابل تغییر است. درب های رول آپ یا کرکره ای دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و سروصدای کمتری در زمان باز و بسته شدن دارند.

[(a)|درب اتوماتیک صنعتی|/درب-اتوماتیک-صنعتی] ریلی نیز انواعی از پرمصرف ترین درب های صنعتی هستند. درب های ریلی را می توان در متراژهای بسیار زیاد و طولانی نیز تولید کرد. سرعت بالای باز و بسته شدن و مقاومت زیاد آن باعث شده تا بیشتر از درب های ریلی استفاده شود. جک که در این درب ها اهمیت بالایی دارند و تعیین کننده سرعت و قدرت درب اتوماتیک صنعتی ریلی هستند.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما