درب اتوماتیک پارکینگ

توضیحات

قیمت درب پارکینگ برقی این روزها به یکی از چالش‌های فضای مجازی تبدیل شده است. از یک سو تنوع و کیفیت متفاوت این محصولات و از سوی دیگر قطعات وارداتی نظیر موتور و دیگر اجزاء سازنده و نوسانات بازار و تاثیر آن بر قیمت آنها باعث شده بحث بر روی این موضوع به‌طور جدی ادامه یابد.

در این مطلب قصد داریم با بررسی قیمت درب پارکینگ اتوماتیک و فاکتورهای موثر بر آن به برخی سوالات در این زمینه پاسخ دهیم.

با ما در مطالعه این نوشتار همراه شوید.

قیمت درب پارکینگ برقی: از برند سازنده تا متریال مصرفی!

پارکینگ از اجزای مهم و مکان‌های پرتردد در هر ساختمان است که در طول شبانه روز مورد استفاده عموم افراد قرار دارد.

علاوه بر بحث امنیت ساختمان و خودروهای پارک شده در این بخش، موضوع راحتی و سهولت استفاده از این بخش نیز از موضوعات جذابی است که با انتخاب و قیمت درب پارکینگ اتوماتیک مرتبط شده و از این جهت اهمیت می‌یابد.

این روزها و با افزایش اقبال عمومی به درب‌های هوشمند و بهره‌مند از سیستم اتوماسیون، تنوع و قیمت درب پارکینگ نیز بار دیگر به نقل مجالس تبدیل شده است. مقایسه انواع درب این بخش از ساختمان به‌ویژه نمونه‌های برقی از جهات مختلف و تاثیر فاکتورهای گوناگون بر قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ باعث شده مشتریان این محصولات اعم از مالکین ساختمان و کارفرمایان و پیمانکاران ساختمانی، کنجکاوی و حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع نشان دهند.

برندهای سازنده نیز با توجه به این اقبال، دست به تولید طیف وسیعی از این محصولات زده و در این راستا به بهترین شکل نیازهای کاربران را تامین می‌کنند.

در این میان تنوع متریال و قطعات مصرفی و نقش آن در تعیین نهایی قیمت درب پارکینگ برقی بسیار پررنگ و شاخص است.

برند سازنده درب برقی و تاثیر آن بر قیمت...

اگر به فکر تهیه درب پارکینگ برقی برای ساختمان خود هستید، بی‌شک گزینه‌های زیادی در ذهن داشته و درباره آنها فکر می‌کنید. یکی از این موارد برند تولید کننده درب و نیز برند سازنده موتور برقی است که بر روی چنین درب‌هایی نصب می‌شود.

اهمیت قیمت درب پارکینگ برقی از آن جهت بالاست که می‌تواند معرف کیفیت قطعاتی باشد که بر روی درب نصب شده و ساختار کلی آن را شکل داده است. بر این اساس و با توجه به کیفیت متنوع و متفاوت تولیدات برندهای گوناگون، لازم است پیش از ثبت نهایی سفارش خرید، از قیمت درب پارکینگ و کیفیت تولیدات برند عرضه کننده موتور برقی آن مطلع شویم.

این روزها برندهای سرشناسی نظیر دانکر آلمان و وینکو و پروتکو ایتالیایی و بسیاری دیگر از برندهای معتبر عرضه کننده از شهرت جهانی برخوردارند و قیمت‌گذاری بر روی محصولات آنها تابع عوامل زیادی در دنیای صنعت ساخت درب‌های برقی است. به‌عبارتی قیمت درب پارکینگ اتوماتیک وارداتی یا تهیه شده از اجزای وارداتی را باید با توجه به نوسانات بازار ارز، عوامل محیطی و تحولات بازار محاسبه نمود.

آنچه در مجموع از این بحث نتیجه می‌شود تاثیر عمیق شرایط بازار بر قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ و به‌ویژه نام برند سازنده بر آنهاست.

نحوه قیمت گذاری درب اتوماتیک پارکینگ چگونه است؟

فاکتورهای زیاد و متنوعی در تعیین قیمت درب پارکینگ برقی تاثیر دارند که مرور آنها می‌تواند پروسه خریدی موفق و هوشمندانه را در این فیلد تولیدی و کاری رقم بزند.

از جمله این موارد می‌توان به ابعاد و میزان مصرف قطعات در تولید این نوع درب‌ها اشاره کرد. این نوع درب که ایمنی بالا و راحتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، با رعایت اصول و استانداردهای جهانی ساخته می‌شود. به‌طوری که انواع خودرو با ابعاد و حجم مختلف بتوانند به‌راحتی از آن عبور کرده و در محیط پارکینگ مستقر شوند. سایز انتخابی برای سفارشات ساخت این نوع درب‌ها نیز با توجه به نیازهای کاربران و محل نصب آن تعیین می‌شود و بدون شک بر تعیین قیمت درب پارکینگ اتوماتیک موثر است.

بر این اساس دارندگان پارکینگ‌های عمومی نمونه‌های متفاوتی با سایز مورد نظر را برای این کار سفارش می‌دهند که از نظر قیمت با انواع مورد استفاده در سازه‌های مسکونی متفاوت است. به‌علاوه در عمارت‌های مسکونی بزرگ، برج‌ها و سازه‌های اداری و تجاری با توجه به حجم بالای تردد خودرو، نیاز به استفاده از درب‌های متفاوتی با ابعاد و آیتم‌های گوناگون احساس می‌شود. طبعا برای این نوع محصولات، تعیین قیمت درب پارکینگ برقی متفاوت بوده و با معیارهای مرتبط محاسبه می‌شود.

قیمت درب پارکینگ اتوماتیک از کرکره‌ای تا لولایی و بازویی!

یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت درب پارکینگ برقی، نوع درب و اجزای به کار رفته در آن است. علاوه بر نوع و برند موتور برقی، کرکره‌ها و دیگر اجزای مصرفی در ساخت این محصولات نیز در قیمت آنها موثرند. برای مثال در قیمت درب پارکینگ برقی از نوع کرکره‌ای، تعداد تیغه‌ها و جنس آنها در این مورد بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. به‌علاوه در این مدل‌ها، کیفیت تیغه‌های کرکره بر کیفیت نهایی کار و به تبع آن قیمت درب پارکینگ اتوماتیک تاثیرگذار بوده و آن را دچار نوسان می‌کند.

قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ و نقش فناوری اتوماسیون در آن

این روزها هوشمندسازی ساختمان طرفداران زیادی پیدا کرده و استفاده از درب‌های اتومات برای پارکینگ نیز با استقبال بالایی از طرف کاربران روبرو شده است.

مزیت‌های کاربردی درب‌های اتوماتیک از راحتی و سهولت باز و بسته شدن تا قابلیت کنترل از راه دور و بسیاری موارد دیگر را می‌توان از این طریق به دست آورد. نقش پررنگ اتوماسیون درب پارکینگ در امنیت ساختمان نیز بر کسی پوشیده نیست. به‌علاوه این نوع درب در انواع مختلف با استفاده از ریموت کنترل و نیز در صورت اتصال به شبکه اینترنت از طریق گوشی هوشمند و تبلت قابل کنترل است.

همه این موارد و بسیاری مزایای دیگر که در ساخت این نوع درب‌ها به کار گرفته شده، بر قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ موثر است.

خرید آسان و به صرفه اینترنتی درب پارکینگ...

این روزها ارتباطات اینترنتی، دنیای صنعت و تجارت را تحت تاثیر قرار داده و مبادلات را آسان‌تر و سریع‌تر نموده است. خرید و فروش اقلام مختلف صنعتی نیز بخشی از این روال کاری است که در سایه ارتباطات آنلاین سرعت گرفته و بسیاری از واسطه‌ها را از میان برداشته است.

انواع درب پارکینگ به‌عنوان یکی از کالاهای پرطرفدار نیز از این قاعده پیروی می‌کند. قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ که از طریق فروشگاه‌های معتبر و سایت‌های فعال فروش آنلاین معامله می‌شوند، بر مبنای اجزای به کار رفته و برندهای سازنده تعیین شده و به مشتری اعلام می‌شود.

در هر یک از این سایت‌ها نیز، بخشی با عنوان ستون استعلام قیمت وجود دارد که مرتبا و با توجه به تغییرات قیمت‌ها به روزرسانی شده و قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ را اطلاع‌رسانی می‌کند.

هم‌چنین امکان مشاوره با کارشناسان خبره در این زمینه وجود دارد و می‌توان از تنوع این محصولات در همه زمینه‌ها از جمله قیمت درب پارکینگ اتوماتیک از این طریق آگاه شد. به‌علاوه در مراحل مشاوره و با توجه به مرور الزامات کاربردی هر ساختمان، بهتر می‌توان نسبت به انتخاب نمونه و تعیین قیمت درب پارکینگ برقی اظهار عقیده کرد.

از تنوع درب‌های اتوماتیک پارکینگ برقی بیشتر بدانیم!

اگر در مسیر پروسه خرید درب پارکینگ برقی هستید، لازم است از تنوع محصولات این فیلد کاری نیز اطلاعات کافی کسب نمایید.

عملکرد این درب‌ها اصولا بر پایه سه اصل کارکرد مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی صورت می‌گیرد. نمونه‌های مکانیکی با چرخ و دنده، انواع هیدرولیکی بر اساس تغییرات فشار سیالات روغنی و درب‌های اتوماتیک پنوماتیک با فشار گاز باز و بسته می‌شوند.

هنگامی که از اتوماسیون درب صحبت به میان می‌آید، در واقع بخش کنترل کننده این مدل‌ها را در نظر داریم که با اتصال به سیستم هوشمند و قابلیت کنترل از راه دور عمل کرده و هدایت کار را به دست می‌گیرد.

هر یک از این نمونه‌ها با توجه به نوع کاربری و مکان مورد استفاده برنامه‌ریزی، طراحی و تولید می‌شوند و در ساخت آنها به نکات فنی خاصی توجه می‌شود.

تفاوت فناوری به‌کار رفته در تولید این محصولات، بر قیمت درب پارکینگ برقی از هر نوع اثر داشته و تعیین کننده است. به‌عبارتی قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ با توجه به تکنولوژی مورد استفاده در ساخت آنها تعیین شده و این مورد سهم زیادی در موضوع قیمت دارد.

بر این اساس توصیه می‌شود از پیشنهادات و راهنمایی‌های اهل فن در این زمینه بهره گرفته و انتخاب نهایی خود را بر اساس الزامات کاربردی، سلیقه شخصی و البته مقایسه توان خرید خود با قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ رقم بزنید.

سخن پایانی

علاقمندان به استفاده از تکنولوژی روز دنیا و فناوری‌های به‌کار رفته در تجهیزات هوشمند سازی ساختمان از جمله اتوماسیون درب پارکینگ در سال‌های اخیر با محصولات جذابی در این زمینه روبرو شده‌اند. هر یک از این تولیدات نیز با دارا بودن فاکتورهای متنوع برای شرایط و الزامات کاربردی مختلف تولید می‌شوند و طبعا از قیمت‌های متنوعی نیز برخوردارند.

وجود امکان مشاوره قبل از خرید با کارشناس فروش و متخصصین کارآزموده در زمینه مشخصات فنی و قیمت درب پارکینگ اتوماتیک شرایط را برای خرید موفق این محصولات مساعد نموده است.

هم چنین تهیه آنلاین و خرید اینترنتی این محصولات، در کنار امکان استعلام قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ، با حذف واسطه‌های فروش بهترین قیمت‌ها و شرایط پرداخت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و سایت‌های عرضه کننده انواع درب برقی با استعلام و تعیین قیمت درب پارکینگ اتوماتیک پیش از انتخاب نهایی، خریدی موفق را تجربه کنید!

مشخصات فنی

  • عنوان درب اتوماتیک پارکینگ
  • برند اشل
  • فرکانس (Hz) 50
  • عملکرد تک لنگه(عملکرد)
  • تعداد تردد 50
  • زمان بازشو (s) 8
  • فاز عملکرد تک فاز
  • مکانیزم موتور الکتروهیدرولیک
  • نوع فعال سازی سیستم کنترل دسترسی

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما

آخرین مقاله‌ها