دستگاه ان وی آر 16 کاناله

[(bold)|دستگاه ان وی آر 16 کاناله]

دستگاه ان وی آر یک دستگاه ضبط و ذخیره ی تصویر است که تصاویر ثبت شده را از طریق دوربین ها دریافت می کند و برای نمایش روی نمایشگر و ذخیره در هارد دیسک آماده می کند. این دستگاه به عنوان یک گیرنده عمل می کند و برای استفاده در سیستم های امنیتی اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو داشتن یک سری اطلاعات در مورد آن می تواند برای هر کسی مناسب باشد. [(a)|دستگاه ان وی آر 16 کاناله|/دستگاه--ان-وی-آر-16-کاناله] دارای قابلیت اتصال به 16 دوربین مدار بسته دیجیتال است و می تواند اطلاعات این دوربین ها را به صورت همزمان گردآوری کرده و به نمایشگر انتقال دهد.


[(img)|1028207248641001B]


[(bold)|بررسی دستگاه ان وی آر 16 کاناله]

دستگاه NVR برای ذخیره و ثبت اطلاعات و تصاویر به حافظه داخلی یا هارد نیاز دارد. از این رو در این دستگاه ها تعدادی هارد نیز تعبیه شده است. بسته به این که کدام مدل و کدام برند را خریداری کنید، تعداد هارد می تواند متغیر باشد. ولی به هر حال باید ظرفیت هارد موجود در دستگاه به حدی باشد که بتواند تصاویر ارسالی که در اکثر اوقات رزولوشن بالایی نیز دارند را هم از تمامی دوربین ها در خود ذخیره کند. وضوح تصویر که بر روی نمایشگر نشان داده می شود بسته به نوع دستگاه ان وی آر متفاوت است. در مدل های جدید این دستگاه ها وضوح تصویر تا 1920*1080 نیز می رسد که به خوبی جزئیات را نشان می دهد.

بازپخش تصاویر نیز دارای وضوح بالایی است که تا 720 پیکسل برای 12 کانال و برای 6 کانال به 1080 می رسد. دستگاه NVR دارای پورت هایی در کناره ها یا پشت خود است که برای اتصال موس به آن ها مورد استفاده قرار می گیرند همچنین یک سری ورودی و خروجی نیز دارد که آن ها را به نمایشگر های مختلف اتصال می دهد. برخی از [(a)|دستگاه ان وی آر 16 کاناله|/دستگاه--ان-وی-آر-16-کاناله] امکان ضبط تصاویر 4K را هم دارند. پهنای باند خروجی و ورودی در مدل های مختلف آن متغیر است و مدل های جدید این دستگاه معمولاً از 100 mbs بالاتر است. یکی از قابلیت های خوب مدل های جدید دستگاه ان وی آر امکان انتقال تصاویر بر روی موبایل کاربر است که سبب می شود تا فرد در هر جایی که باشد بتواند محیط و فضای مورد نظر خود را بررسی کند. هارد که به دستگاه متصل می شود قابل تعویض است و در صورتی که دارای فضای خالی نباشد می توان آن را با هارد جدید عوض کرد.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما