دستگاه ان وی آر 16 کاناله تکنولوژی جدید برای تسهیل در استفاده از دوربین های مدار بسته تحت شبکه

دستگاه ان وی آر که مخفف عبارت انگلیسی network video recorder می باشد، دستگاهی است که برای ضبط ویدئوها و تصاویر دوربین های مدار بسته تحت شبکه به کار برده می شود.

[(bold)|دستگاه ان وی آر 16 کاناله ]

دستگاه [(a)|دستگاه ان وی آر 16 کاناله|/دستگاه--ان-وی-آر-16-کاناله] از دستگاه های رایج در سیستم های مدار بسته تحت شبکه می باشد. دستگاه دستگاه ان وی آر که مخفف عبارت انگلیسی network video recorder می باشد، دستگاهی است که برای ضبط ویدئوها و تصاویر دوربین های مدار بسته تحت شبکه به کار برده می شود. قبل از حضور دستگاه ان وی آر در بازار جهانی ضبط ویدئوهای دوربین های مدار بسته تحت شبکه با استفاده از نرم افزارهایی صورت می گرفت که بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ قابل نصب بودند، با ظهور این دستگاه ها نیاز به کامپیوتر برای رکورد تصاویر دوربین های تحت شبکه از بین رفت که این مورد از مهم ترین مزیت های این دستگاه ها می باشد.

اکثر دستگاه های ان وی آر لینوکس بیس بوده و هاردهای متنوعی را ساپورت می نمایند.

از آنجا که دستگاه ان وی آر 16 کاناله برای عملکرد خود هیچ گونه نیازی به سیستم های رایانه ای و pc server ها ندارند، باعث شده تا مزیت های زیادی را به دست آورند. این مزیت ها سبب استقبال زیاد از دستگاه ان وی آر 16 کاناله شده و هر روز این دستگاه ها با برندها و کیفیت های متنوع و برتر در بازار جهانی عرضه می شوند.


[(img)|1028201900841001B]


[(bold)|استفاده از دستگاه ان وی آر 16 کاناله نسبت به نرم افزارها چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟ ]

این سیستم ها حالت پایداری داشته و همین حالت پایدار سبب می شود تا بتوان از آن ها به صورت دراز مدت استفاده کرد.

اطلاعات بیشتری را در فضای بیشتری می توان ذخیره سازی کرد.

می توان از تصاویر به صورت همزمان بر روی حافظه های نوری بک آپ تهیه کرد.

می توان با انجام encoding امنیت اطلاعات ضبط و ذخیره شده را تامین کرد.

می توان با استفاده از تکنولوژی های جدید تصاویر را فشرده تر کرد و زمان رکورد را افزایش داد.

می توان ازدستگاه [(a)|دستگاه ان وی آر 16 کاناله|/دستگاه--ان-وی-آر-16-کاناله] به عنوان منبع تغذیه دوربین های مدار بسته نیز استفاده کرد، امکان تنظیم تصاویر، نمایش مشخصات ضبط تصاویر، امکان مشاهده ی تصاویر به صورت منسجم، فراهم کردن امکاناتی برای پردازش تصاویر از دیگر مزیت های استفاده از دستگاه ان وی آر برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشد.

دستگاه های ان وی آر در برندهای مختلف تولید و عرضه شده و طبق مولفه های مختلف طبقه بندی می شوند. نوع ورودی و خروجی دستگاه، پهنای باند و تعداد کانال های دستگاه از مولفه های تقسیم بندی می باشد.


[(img)|1028202900841001B]


محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما