دستگاه DVR 16 کاناله؛ معرفی، ویژگی ها و موارد کاربردی

[(bold)|دستگاه DVR 16 کاناله ]

[(a)|دستگاه دی وی آر 16 کاناله|/دستگاه-دی-وی-آر-16-کاناله] بر اساس تبدیل داده های آنالوگ به دیجیتال کار می کند. البته دستگاه های DVR شامل مدل های مختلف است که هر کدام برای یک نوع کاربری ویژه طراحی شده اند. این نوع دستگاه های ضبط کننده تصاویر برای اتصال به دوربین های مداربسته آنالوگ مناسب می باشند. دستگاه DVR 16 کاناله از نظر کیفیت و کارایی، بهترین مدل DVR در نوع خود می باشد.

لازم به ذکر است که یکی از ملزومات اصلی دستگاه DVR 16 کاناله، هارد دیسک است؛ هارد دیسک، یک قطعه سخت افزاری است که به منزله حافظه ذخیره سازی دستگاه DVR 16 کاناله تلقی شده و به منظور ذخیره کردن تمام داده های دیجیتال که دستگاه DVR، آن ها را ضبط کرده است به کار می رود. برای این دستگاه ها می توان یک یا چند هارد دیسک استفاده کرد.

دستگاه DVR 16 کاناله بر اساس تعداد کانال ورودی آن نامگذاری شده است. کیفیت ثبت تصاویر در این مدل دستگاه ها معمولاً بسیار عالی است. البته علاوه بر دستگاه DVR 16 کاناله، سایر دستگاه های DVR با تعداد کانال های 4، 8، 16، 32 و 64 نیز در بازار وجود دارند. استفاده از هر یک از این مدل ها بستگی به کاربری سیستم های نظارتی و تعداد دوربین های مداربسته در شبکه دارد.


[(img)|1028207348641001B]


[(bold)|دستگاه DVR 16 کاناله از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟]

دستگاه های DVR، متناسب با عملکرد دوربین های مداربسته آنالوگ طراحی شده اند. یک دستگاه DVR 16 کاناله از تعدادی پورت ورودی و خروجی تشکیل شده است. یک قسمت از این پورت ها برای اتصال DVR به مانیتور به کار می رود (RGB)؛ ورودی دیگر برای اتصال کابل AV و قسمتی هم برای اتصال کابل USB طراحی شده است. اگر قرار باشد دستگاه DVR به شبکه متصل شود باید از طریق پورت شبکه یا LAN، این کار را انجام داد.


[(img)|1028206348641001B]


بازدهی عملکرد دستگاه DVR 16 کاناله در سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته به نحوه نصب صحیح این دستگاه بستگی دارد. اگر تمام کابل ها و سیم های مربوطه در جای خود به دقت قرار گیرند، سیگنال ها به درستی منتقل شده و دستگاه DVR می تواند بهترین تصاویر را ضبط کند.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما