دوربین مداربسته بولت به چه نوع دوربین هایی اطلاق می شود؟

دوربین مداربسته بولت به دوربین های اطلاق می شود که ساختاری لوله ای یا استوانه ای شکل داشته و جنس بدنه ی آن ها از فلزات مقاوم تشکیل شده است.

[(bold)|دوربین مداربسته بولت ]

[(a)|دوربین مداربسته بولت|/دوربین--مداربسته-بولت] به دوربین های اطلاق می شود که ساختاری لوله ای یا استوانه ای شکل داشته و جنس بدنه ی آن ها از فلزات مقاوم تشکیل شده است. دوربین مداربسته بولت با توجه به نوع عملکرد، نوع لنز به کار رفته شده در آن و موارد دیگر تقسیم بندی می شوند.

اگر بخواهیم با توجه به نوع عملکرد این دوربین ها را تقسیم بندی کنیم به سه گروه دوربین مداربسته بولت آنالوگ، دوربین بولت تحت شبکه و دوربین AHD تقسیم بندی می شوند.

این دوربین ها با توجه به نوع لنزی که دارند در دو نوع لنز ثابت و لنز متغیر تقسیم بندی می شوند.

دوربین های مداربسته بولت در انواع دید در شب نیز تولید شده و با توجه به نوع لنز با پرتوهای نور متفاوت امکان تصویر برداری در شب را فراهم می کنند.

[(a)|دوربین مداربسته بولت|/دوربین--مداربسته-بولت] لنز ثابت دارای لنز های 50 درجه، 70 و 25 درجه می باشند.

دوربین مداربسته لنز وریفوکال دارای لنزهای 25 تا 85 درجه و 35 تا 80 درجه می باشد.


[(img)|1028205620841001B]


[(bold)|ویژگی های دوربین مداربسته بولت دید در شب ]

دوربین مداربسته بولت دید در شب در برندهای مختلف تولید می شوند و با توجه به برند دارای ویژگی های فنی متفاوتی می باشد. یکی از ویژگی هایی که کاملا به برند محصول وابسته می باشد، فاصله ی تشخیص و تصویر برداری دوربین ها در شب می باشد. اما به طور میانگین این دوربین ها فاصله ی 10 تا 50 متری را می توانند در شب رصد کرده و تصویر برداری نمایند. دوربین های باکیفیت تر دارای برد 50 و دوربین های ضعیف تر دارای برد ده متر می باشند، که با توجه به

حساسیت منطقه می توان دوربین های مختلف را خریداری کرد. برد این دوربین ها با توجه به نوع و کیفیت ال ای دی به کار برده شده در ساختار دوربین تعیین می شود.


[(img)|1028206620841001B]


دوربین مداربسته دید در شب مجهز به ال ای دی هایی می باشد که از خود طیف مادون قرمز را ساطع کرده و از این طریق محیط اطراف را روشن می کنند. به همین دلیل دوربین های مدار بسته دید در شب بدون تولید یا تابش نور مرئی امکان تصویر برداری در شب را فراهم می کنند.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما