رمپ و چادر بارگیری چیست و چه کاربردی دارند

رمپ و چادر بارگیری از یک پروفیل بزرگ فولادی ساخته شده است که در بین وسیله ی نقلیه و محل انتقال بارها قرار می گیرد

[(bold)|رمپ و چادر بارگیری ]

[(a)|رمپ و چادر بارگیری|/رمپ-و-چادر-بارگیری] تجهیزات بسیار کاربردی می باشند که برای تخلیه ی کالا و منتقل کردن محصولات یک کارخانه به درون وسایل نقلیه مورد استفاده ی بسیار قرار می گیرند.

رمپ و چادر بارگیری از یک پروفیل بزرگ فولادی ساخته شده است که در بین وسیله ی نقلیه و محل انتقال بارها قرار می گیرد و مسیر عبور محصولات از کف انبار به داخل وسایل حمل و نقل را راحت تر می کند. توجه داشته باشید که اینگونه تجهیزات به روش های کاملا مهندسی شده ساخته می شوند، به گونه ای که ارتفاع آن ها قابل تنظیم بوده و با توجه به فاصله ی کف انبار تا کف وسایل نقلیه می توان ارتفاع آن ها را کم یا زیاد کرد.

یکی از کاربردی ترین کاربردهای رمپ و چادر بارگیری این است که این تجهیزات سبب افزایش ایمنی بارگیری می شوند. افزایش ایمنی بارگیری توسط رمپ و چادر بارگیری از چندین جهت قابل بررسی می باشد که در ادامه به آن پرداخته می شود.


[(img)|1028205148641001B]


[(bold)|افزایش ایمنی بارگیری توسط رمپ و چادر بارگیری ]

رمپ و چادر بارگیری که جزو هم سطح کننده ها می باشند، ایمنی کارگران، کامیون، لیفتراک و بارها را تامین می کنند. وجود این همسطح کننده ها باعث می شود تا کارگران زحمت بسیار کمتری را برای بار زدن بارها متحمل شوند و از طرفی لیفتراک به راحتی می تواند بر روی این وسیله به حرکت درآید، بدون آنکه آسیبی ببیند.

با استفاده از رمپ و چادر بارگیری بارها راحت تر منتقل می شوند و از طرفی باعث کاهش زمان و هزینه در بار کردن بار نیز می شود.

بارهای زیادی از کارخانجات به درون وسایل نقلیه منتقل می شوند، برخی از این محصولات نسبت به تغییرات دما، شرایط آب و هوایی حساس می باشند. مثلا محصولات دارویی که در سردخانه ها نگهداری می شوند، نسبت به تغییرات دما حساس می باشند. وجود رمپ و چادر بارگیری از این جهت نیز از بارها محافظت می کند و اجازه ی تاثیر تغییرات دمایی را بر محصولات را نمی دهد.

برخی از محصولات که امکان بار زدن آن ها در هوای بارانی وجود ندارد، با وجود رمپ و چادر بارگیری امکان پذیر شده و نیازی به تعویق انداختن زمان بارگیری نمی باشد.


[(img)|1028206148641001B]


محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما