سایبان اتوماتیک برقی، ویژگی ها و موارد کاربردی آن

سایبان اتوماتیک برقی، نوعی تجهیزات صنعتی کاربردی است که برای نصب در مکان های مختلف نظیر مغازه ها، معابر یا خانه ها و استراحتگاه ها طراحی شده است.

[(bold)|سایبان اتوماتیک برقی ]

سایبان های برقی بر اساس نیروی موتور الکتریکی به حرکت در می آیند و با ایجاد یک مانع در برابر نور خورشید، سایه مطلوبی را فراهم می سازند. سایبان برقی در مدل های مختلف در بازار موجود هستند.

این تجهیزات با ریموت کنترل کننده و توسط دکمه های روی ریموت، باز و بسته می شوند.

انواع [(a)|سایبان اتوماتیک برقی|/سایبان-اتوماتیک-برقی-و-کاربرد-آن] در محوطه بیرونی خانه ها نیز قابل نصب هستند؛ این تجهیزات، یک سایه مناسب را در فضای مورد نظر به وجود می آورند؛ سایبان ها را می توان در نور مهتاب هنگام شب، روشنایی روز، هنگام بعد از ظهر و عصر یا هنگام طلوع خورشید، باز کرد. قطعاً شما هم ترجیح می دهید زیر سایبان اتوماتیک برقی بایستید یا در حال نشسته روی صندلی راحتی از تماشای نور خورشید لذت ببرید.


[(img)|1028207210841001B]


انواع سایبان اتوماتیک برقی، نه تنها برای نصب در محوطه بیرونی ساختمان ها مناسب هستند بلکه برای برخی از قسمت های داخلی یک خانه مسکونی نیز می توانند به کار روند؛ این کار باعث می شود سایبان مانند یک سقف کاذب عمل کند و از مبلمان، پرده ها و کفپوش در برابر اثرات نور خورشید محافظت نماید. همچنین نصب سایبان اتوماتیک برقی در فضای داخلی خانه به کاهش مصرف انرژی و کنترل حرارت داخلی خانه نیز کمک بسزایی می کند.

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که باید از کدام نوع سایبان اتوماتیک برقی برای مکان مورد نظر خود استفاده کنم؟ با توجه به انواع مدل ها و طرح های این تجهیزات در بازار، اینکه در انتخاب سایبان برقی دچار سردرگمی شوید، جای تعجب ندارد! پیشنهاد می کنیم در این کار از کارشناسان با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

خرید سایبان اتوماتیک برقی اغلب برای آن افرادی که خانه یا محل کار آن ها و به طور کلی مکانی که می خواهند سایبان را در آن مکان نصب کنند، به سمت جنوب قرار دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی دیگر از ساختمان ها در جهات دیگری از نور برخوردار می باشند و بنابراین تنها نیاز دارند از [(a)|سایبان اتوماتیک برقی|/سایبان-اتوماتیک-برقی-و-کاربرد-آن] در هنگام بعد از ظهر استفاده کنند. در هر صورت، انتخاب یک سایبان برقی ایده آل، به مشورت و دقت زیادی نیاز دارد.


[(img)|1028208210841001B]


[(bold)|آشنایی با مدل های مختلف سایبان اتوماتیک برقی و ویژگی های آن ها ]

یکی از ساده ترین و متداول ترین مدل های سایبان اتوماتیک برقی که برای نصب در تراس، بالکن و پاسیو مناسب هستند، شامل یک پرده سایبان با طرحی ساده است. این سایبان برقی استاندارد در بالای تراس یا بالکن نصب می شود و هنگام باز شدن، سایه مطلوبی را برای یک استراحت لذت بخش در تراس فراهم می کند. نمونه ای از این سایبان اتوماتیک برقی را در شکل زیر مشاهده می کنید.


[(img)|1028209210841001B]


یکی دیگر از مدل های [(a)|سایبان اتوماتیک برقی|/سایبان-اتوماتیک-برقی-و-کاربرد-آن] مربوط به سایبان های اتوماتیک با ابعاد سفارشی می باشد. در برخی از خانه ها یا مغازه ها، ابعادی که قرار است این تجهیزات نصب شوند از اندازه استاندارد سایبان، بزرگ تر بوده و یا مشتریان تمایل دارند مدل های متفاوتی از آن را استفاده کنند. به همین دلیل انواع دیگری از سایبان اتوماتیک برقی ارائه می شود که دقیقاً مطابق با خواسته و نیاز مشتریان برای آن ها ساخته می شود.

نوع دیگری از سایبان اتوماتیک برقی، سایبان هایی هستند که برای پنجره ها نصب می شوند. پنجره ها اصلی ترین محل ورود نور خورشید به ساختمان هستند؛ بنابراین نصب سایبان برقی می تواند از ورود نور شدید به داخل ساختمان جلوگیری کند. خانه های ویلایی، آپارتمان ها، مغازه ها و پنجره هایی که در ارتفاع قرار دارند، محل های مناسبی برای نصب سایبان اتوماتیک برقی هستند.


[(img)|1028200310841001B]


محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما