معرفی رمپ و چادر بارگیری، ویژگی ها و موارد کاربرد آن ها

رمپ و چادر بارگیری دو نمونه از تجهیزات بسیار کارآمد و کاربردی برای امور بارگیری و تخلیه کالا در محوطه های صنعتی و انبار صنایع بزرگ به شمار می روند.

[(bold)|رمپ و چادر بارگیری ]

در این مطلب به معرفی و موارد کاربردی این دو ملزومات مهم در بارگیری می پردازیم. در هر قسمت از این بحث که به عبارت [(a)|رمپ و چادر بارگیری|/رمپ-و-چادر-بارگیری] اشاره نمودیم منظور، همان داک لولر و داک شلتر است. با ما همراه باشید.


[(img)|1028205148641001B]


[(bold)|معرفی رمپ و چادر بارگیری رمپ بارگیری چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ ]

[(a)|رمپ و چادر بارگیری|/رمپ-و-چادر-بارگیری] یا داک لولر عبارت است از یک صفحه فولادی عریض و طویل، بسیار مقاوم و با طراحی مهندسی که برای قرارگیری میان وسیله نقلیه و سطح انبار طراحی شده است. رمپ بارگیری در حقیقت، راه عبور و مرور تجهیزات انبارداری و بسته بندی های کالا از کف انبار به کف وسیله نقلیه حمل بار را هموارتر و ساده تر می سازد. این نوع تجهیزات دارای ارتفاع قابل تنظیم هستند به گونه ای که می توان آن را مطابق با ارتفاع انبار یا کف وسیله نقلیه هماهنگ ساخت.


[(img)|1028206148641001B]


لیفتراک هایی که در انبارهای کالا، تعدادی بسته بندی را برای انتقال به وسیله نقلیه حمل می کنند می توانند به راحتی روی رمپ بارگیری حرکت کرده و به داخل کامیون یا تریلی راه یابند. به این ترتیب، نه لیفتراک ها آسیب می بینند و نه کارگران دچار آسیب می شوند. بر همین اساس ایمنی بارگیری نیز تأمین می شود. رمپ بارگیری یا داک لولر در حال حاضر، بهترین وسیله برای یک بارگیری یا تخلیه کالا به صورت کاملاً ایمن است.

محصولات مرتبط

شرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته ، به پشتوانه 21سال فعالیت درخشان در بازار ایران ، شرح خدمات و زمینه‌های فعالیت خود را به شرح زیر ارائه می نمایدشرکت اشل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربینهای مدار بسته

مشاهده محصولات

آخرین مقاله‌ها

برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

نیاز به راهنمایی دارید؟

میتوانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

میتوانید در صفحه زیر درباره شرکت اشل اطلاعات بیشتر بدست بیارید

درباره ما