تا به امروز نگاه انسان به مقوله امنیت چیزی در حد همان نیازهای اولیه از قبیل خوراک، پوشاک و مسکن بوده و هست. این امر مختص جامعه کشور ما نیست و در تمامی جوامع دیگر نیز حرف اول را می‌زند. با توجه به پیشرفت روز افزون جرم و جنایت در سراسر جهان، سیستم های حفاظتی و امنیتی نیز همپای فناوری رشد کرده اند و امروزه شاهد پیشرفته ترین و مستحکم ترین سیستم های ضد سرقت و اعلان سرقت هستیم. بنابراین اگر شما به دنبال نصب و تعمیر دزدگیر ساختمان یا اماکن دیگری از قبیل مراکز تجاری و اداری، مجتمع های مسکونی، یا نصب دزدگیر اماکن و منزل هستید، به شما توصیه می کنیم پیش از هر گونه تصمیم گیری در این خصوص ابتدا این محتوای پیش رو که حاصل تجربیات چند دهه فعالیت متخصصین در شرکت خدمات حفاظتی اشل می باشد را مطالعه کنید و در صورت نیاز به هر گونه خدمات مشاوره ای در زمینه تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی، با مشاوران و کارشناسان فنی این شرکت تماس بگیرید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر گونه نصب دزدگیر ساختمان بر اساس قرارداد بلند مدت و با محور قرار دادن رضایت مشتری و خدمات بی‌درنگ و سریع صورت می گیرد. ضمن آن که شرکت خدمات حفاظتی اشل بدین وسیله اعلام می‌دارد که با وجود شرایط دشوار کشور در زمینۀ تراکنش و واردات سیستم های به روز و اُریجینال، همچنان از امکان ورود سیستم های اصلی از تولید کنندگان با کیفیت و ارائه خدمات و گارانتی بلندمدت برخوردار می باشد. تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی امری تخصصی است و باید به دست متخصصان این حوزه سپرده شود.

تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی امروزه امری بسیار پیچیده است و باید در حفظ و نگهداری تجهیزات امنیتی خود، هوشمندانه عمل کنیم.


انواع تجهیزات امنیتی

انواع دوربین های مدار بسته با سیم و یا بی سیم

  • سامانه های نظارت تصویری ضد انفجار جهت مناطق پر ریسک از قبیل تأسیسات نفتی، سازمان های دولتی حساس، پالایشگاه ها، بیمارستان ها و ...
  • سامانه های نظارت تصویری مبتنی بر مادون قرمز، لیزر و حرارتی به منظور شناسایی تهدیدات در طول شب، هوای مه آلود و ...
  • دوربین های مدار بسته در شکل ها و اندازه های گوناگون با کارایی های مختلف طراحی و ساخته می شوند. این دوربین ها به کمک تکنولوژی روز دنیا، برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی تولید می‌شوند.
  • دوربین مدار بسته تحت شبکه در شکل ها و ابعاد گوناگون و کارایی های مختلف طراحی و ساخته شده اند که به کمک فناوری روز دنیا جهت استفاده در محیط های داخلی و خارجی ساختمان های حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند. کلیه شرکت ها و مؤسسات دولتی ملزم به استفاده از دوربین های مدار بسته با کیفیت بالا هستند.

گزینش دوربین

گزینش نوع دوربین در مکان های مورد نظر شما یک امر کاملاً فنی و تخصصی است و تقریباً می توان گفت از دایره تخصص مشتری خارج می باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم ضمن معرفی دقیق زوایای مورد نیاز برای نصب دوربین، کار گزینش سامانه های مدار بسته را به شرکت های ارائه دهنده تجهیزات امنیتی و شرکت های خدمات حفاظتی واگذار نمایید.

شرکت خدمات حفاظتی اشل این افتخار را دارد که بالغ بر دو دهه در زمینه گزینش و مکان یابی سیستم های مدار بسته در ساختمان های مختلف و حساس در سطح کشور فعالیت داشته است، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


نصب و تعمیر دزدگیر ساختمان

نکات لازم در زمان خرید سامانه های امنیتی:

در زمان خرید سامانه های امنیتی چه به صورت مستقیم و چه با مشورت شرکت های ذیصلاح، موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • نوع بدنه و میزان استحکام سیستم با توجه به مکان و شرایط اقلیمی حاکم بر منطقه
  •  قابلیت دید در شب
  •  زاویه دید لنز دوربین و چگونگی پشتیبانی از سایر دوربین ها به طوری که شبکۀ یکپارچه تصاویر، هیچ گونه نقطه کوری نداشته باشد
  •  ابعاد دوربین با توجه به نوع کاربری مورد نظر
  • نوع سیستم دوربین اعم از آنالوگ، HD و تحت شبکه
  • بیشینه حافظه هارد
  • کیفیت تصاویر گرفته و ذخیره شده
  • نوع سیستم DVR و تعداد شبکه های قابل پشتیبانی توسط آن

دزدگیر یا سامانۀ اعلام سرقت


نصب دزدگیر اماکن و منزل

برای نصب دزدگیر اماکن و منزل سامانه های زیادی وجود دارد، سامانۀ دزدگیر یا اعلام سرقت، یک سیستم بسیار پیشرفتۀ کاربردی است که در زمان عبور فردی از حریم شخصی و یا شکستن قفل، با به صدا درآوردن آژیر، وجود خطر را اعلام می‌کند. با حرفه ای تر شدن سارقین و جنایتکاران، تجهیزات امنیتی نیز پیشرفته تر شده اند. دزدگیر از تعدادی حسگر که به یک مجموعه آژیر متصل هستند، تشکیل شده است. این حسگرها به ضربه، تغییر فشار، تغییر شدت نور و یا عوامل دیگر حساس هستند.

انواع دزدگیرها

سامانه های نصب دزدگیر اماکن و منزل به این موارد تقسیم می شوند:

 دزدگیرهای ساده هشدار دهنده

 دزدگیرهای راه دور مبتنی بر خطوط تلفن ثابت (سامانۀ دزدگیر هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور)

 دزدگیر های بی سیم

 دزدگیر سیم کارتی

 دزدگیرهای تحت شبکه

به این نکته توجه داشته باشید که سامانه‌های هوشمند دزدگیر با قابلیت کنترل از راه دور، یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی پیشرفته به شمار می روند که از مزیت ‌های این سامانه امکان کنترل سیستم دزدگیر از هر مکان از طریق اپلیکیشن ویژه آن می باشد. کاربر می تواند سامانه را خاموش یا روشن کند و حتی از طریق آن قادر است از آخرین وضعیت سیستم آگاه شود و از عملکرد آن خروجی بگیرد.

سنسورهای اینترنت اشیا درجا (یا در محل)

سنسورهای اینترنت اشیا یا IOT تبدیل به جزء جدا نشدنی از محیط‌ های کار هوشمند امروزی شده‌اند. این سنسورها تلفیقی از چند فناوری گوناگون هستند. بدین ترتیب این امکان را به ساکنین و کارکنان یک ساختمان می دهند تا اطلاعات ارزشمندی را در مورد چگونگی تعامل کارکنان با محیط کاری خود ذخیره سازی کند.

فناوری فوق به اطلاعاتی دست پیدا می کند که تاکنون دستیابی به آنها امکان ناپذیر بود و به این ترتیب از بروز بسیاری از حوادث شغلی و خرابکاری ها در محیط کار جلوگیری به عمل آورده‌اند.



رایج ترین سنسورهای دزدگیر و چگونگی استفاده از آنها

سنسورهای حرکتی (سنسورهای تشخیص حرکت)

سنسور های حرکتی معمولاً وجود اجسام یا افراد نزدیک را گزارش می کنند. این گونه سنسورها بیشتر در سامانه های دزدگیر اماکن و برای تأمین امنیت محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

مهم ترین سنسورهای تشخیص حرکت به این شرح هستند:

- سنسورهای مادون قرمز پسیو (انفعالی): این سنسورها بر روی پارامترهای گرما و حرکت بدن تمرکز دارند. پس در زمان عبور از آستانۀ آشکارسازی، زنگ هشدار را به صدا درمی آورند.

- سنسورهای مایکروویو: این نوع سنسورها پالس مایکروویو تولید می‌کنند و بازتاب آن بر اثر حرکت اجسام در حال حرکت را اندازه گیری می کنند. این سنسورها منطقۀ بزرگ تری نسبت به سنسورهای مادون قرمز، که در بالا اشاره شد، را تحت پوشش قرار می دهند. ولی در عین حال در برابر تداخلات الکتریکی، ضعیف تر و پُر هزینه تر هستند.

- سنسورهای تشخیص حرکت فناوری دوگانه: این سنسورها تلفیقی از سنسورهای تشخیص حرکت با ویژگی های ترکیبی، از قبیل سنسورهای مادون قرمز پسیو و سنسورهای مایکروویو هستند؛ که حرکت هر فرد مهاجم را گزارش می کنند. این سنسورها برای کاهش آلارم های کاذب طراحی و ساخته می‌شوند. لذا احتمال بروز آلارم کاذب در این نوع سنسورها کم‌تر است. چون هر یک از سنسورهای استفاده شده در این سیستم، به روش متفاوتی فعال می شود و برای فعال شدن کل سامانه، هر دو باید فعال شوند.

سنسور بازتابنده محیط

این نوع سنسورهای تشخیص حرکت شخص یا اشیا به وسیلۀ پرتو مادون قرمزی که از یک LED گسیل می شوند، انجام می دهد. عملکرد این نوع سنسور به این ترتیب است که پرتو گسیل شده به یک شخص یا جسمی برخورد می‌کند. سپس این سنسور مسافت موجود تا آن شخص یا جسم را مشخص می کند و تشخیص می‌دهد که آیا جسم در منطقه ممنوعۀ مورد نظر قرار دارد یا نه.

سنسورهای اولتراسونیک

سنسور اولتراسونیک، پالس‌های امواج مافوق صوت را ارسال می کند و بازتاب آن از یک جسم متحرک یا فرد مهاجم را اندازه‌گیری می‌کند.

سنسورهای لرزشی

این سنسورها با استفاده از یک توده یا سطح کوچک، ارتعاش ایاد شده در منطقۀ مورد نظر را تشخیص و هشدار می دهند.

سنسورهای تشخیص حرکت ویدیویی

این سنسورها در زمان تشخیص حرکت، از صحنه فیلم می گیرند و ذخیره می کنند. همچنین می‌توانند فقط رویدادهای مهم و حساس را در حافظه ذخیره کنند.

حسگرهای تصرف

سنسورهای تصرف برای هوشمندسازی محل کار استفاده می‌شود. بدین ترتیب که میزان اشغال فضاهای اداری و سالن های همایش را اندازه‌گیری می‌ کنند. این حسگرها داده های زمان واقعی و همزمان را اندازه گیری می کنند. همچنین سنسورهای تصرف می‌توانند ضمن ترکیب با سامانه‌ های روشنایی یا تنظیم دما، بازده انرژی را نیز تحت مدیریت قرار دهند و از اتلاف گستردۀ انرژی بکاهند.

انواع سنسورهای تصرف

سنسورهای تصرف مادون قرمز پسیو (انفعالی)

این سنسورهای کوچک که با باتری کار می کنند برای شناسایی حرکت یا گرما نصب می شوند و گزارش لحظه به لحظه از صندلی های اشغال شده یا میزهای نصب شده را اعلام می کنند.

سنسورهای تصویربردار

این سنسورها که معمولاً از سنسورهای مادون قرمز بزرگ تر هستند، ورودی و خروجی از طریق درب های ورودی را کنترل می کنند. لذا از این سنسورها می توان برای ترسیم الگوهای تصرفی و ترددی در طول شبانه روز استفاده کرد.

سنسورهای روشنایی

در صورت ترک یک محیط توسط یک فرد، سنسورهای روشنایی به صورت خودکار چراغ های معبر را روشن یا خاموش می کنند و بدین ترتیب به بهینه‌ سازی مصرف انرژی کمک می کنند.

سنسور دما

وقتی هیچ عامل انسانی برای تنظیم دمای یک محیط حضور نداشته باشد، این نوع سنسور می‌تواند دمای محیط را تنظیم و از اتلاف انرژی در آن جلوگیری به عمل آورد.

سنسورهای IOT صنعتی

این نوع سنسورها می‌توانند مواردی از قبیل فرکانس صدا، لرزش جریان هوا، و دمای محیط را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و بدین ترتیب عادی یا غیر عادی بودن محیط از نظر شرایط کار یا حضور عامل یا عوامل بیگانه را تشخیص دهند.


تعمیر و نصب دزدگیر مغازه

چرا نیاز به سامانه های دزدگیر داریم؟

با توجه به شرایط امروزی حاکم بر جوامع و بروز اقدامات تبهکارانه در محیط های کار یا زندگی افراد، همواره نیاز به سامانه‌های پیشرفته دزدگیر و سامانه های مدار بسته بیش از پیش احساس می شود.

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یک سیستم امنیتی قدرتمند برای کلیه اماکن مسکونی، اداری، فروشگاهی، تجاری، صنعتی و ... است که می تواند ورودی های نامتعارف و غیر مجاز را تشخیص و گزارش دهد. این سامانه به پنج دستۀ کلی تقسیم می شود:

  • سامانۀ دزدگیر بدون تلفن کننده
  • سامانۀ دزدگیر با تلفن کننده خط شهر
  • دزدگیر سیم کارتی
  • دزدگیر سیم کارتی و خط شهری
  • دزدگیر سیم کارتی و خط شهری و تحت شبکه

به طور کلی هر سامانه کامل دزدگیر دارای یک پنل مرکزی است که برخی از آنها تولید کشور خودمان و برخی از آنها وارداتی هستند؛ که باید در زمان سفارش، از بابت شرکت و کشور سازندۀ آن اطمینان کسب کنیم.

گیت های امنیتی

معمولاً از گیت های امنیتی برای پیشگیری از ورود افراد بیگانه و غیر مجاز استفاده می‌شود. گیت امنیتی دارای انواع گوناگونی هستند که عبارتند از:

  • گیت های امنیتی سه شاخه
  • گیت های امنیتی گردان نیم قد
  • گیت های امنیتی تمام قد
  • گیت های امنیتی شیشه ای سریع
  • گیت های نوری (اُپتیکی)

به طور کلی ساختار گیت های امنیتی، تلفیقی از تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی هستند.

معمولاً گیت ها مجهز به سامانه هایی هستند که به وسیلۀ آنها امکان کنترل دستگاه فراهم می‌شود. امروزه بیشتر گیت های امنیتی اشیا فلزی را شناسایی می کنند. این امکان برای حفظ امنیت در مکان های مختلف بسیار مفید است. چرا که با شناسایی فلزات می توان انواع سلاح های کمری گرم و سرد، گوشی، قطعات و تولیدات کارگاه ها و…. را شناسایی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر و نصب دزدگیر مغازه و یا تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


گیت ها و درب های اتوماتیک دیگر عبارتند از:

گیت های اسلایدی، گیت های کشوئی، گیت های باد بزنی، گيت های بالارو، گیت های لولایی عمودی و گیت های دارای بازویی راه بند.

اگر به عنوان یک پیمانکار یا مشاور امنیتی پروژه به دنبال خرید یا نصب سیستم های امنیتی یا تعمیر و نصب دزدگیر مغازه،  دزدگیر ساختمان، یا نصب دزدگیر اماکن و منزل هستید، به شما توصیه می کنیم پیش از هر گونه تصمیم گیری و ثبت سفارش، از فهرست خدمات و پروژه هایی که توسط شرکت خدمات حفاظتی اشل در طول بیش از دو دهه فعالیت انجام شده است بازدید و با تیم مشاوران و کارشناسان این شرکت مشورت داشته باشید.


آشنایی با ویژگی‌های تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی 

پیشرفت تکنولوژی و فناوری موجب استفاده‌ی گسترده از تجهیزات امنیتی و تامین آرامش خاطر کاربران مختلف شده است. به‌طوری‌که این روزها استفاده از انواع مختلف تجهیزات امنیتی به عنوان یک ضرورت مطرح است. اما با توجه به اینکه آسیب و خرابی تجهیزات امنیتی امری اجتناب‌ناپذیر است تصمیم داریم در این مطلب به بررسی ویژگی‌های تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی و هزینه‌ی آن بپردازیم. 

درصورتی‌که تمایل دارید اطلاعات کافی در زمینه‌ی تعمیرات انواع تجهیزات امنیتی و مراکز ارائه کننده خدمات بدست بیاورید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید. 

انواع تجهیزات امنیتی کدام است؟ 

قبل از هر چیزی بهتر است با انواع تجهیزات امنیتی که در ساختمان‌های مسکونی، تجاری یا اداری یا فروشگاه‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، آشنا شوید تا متناسب با وسیله، ویژگی‌های تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی را بشناسید. 

دوربین‌های مدار بسته 

دوربین‌های مداربسته در فروشگاه‌ها و مراکز خرید به عنوان یک عامل بازدارنده از سرقت استفاده می‌شود و می‌تواند تصاویر محل مورد نظر را ثبت کند. به این ترتیب با بررسی تمام اتفاقاتی که در محل صورت می‌گیرد و ثبت تصاویر آن، در صورت لزوم می‌توان بررسی‌های لازم را انجام داد.

 اما کوچکترین اختلال در سیستم الکترونیک این دوربین‌ها یا خراب شدن قطعات آن باعث اختلال در نمایش تصاویر و عدم ثبت آن‌ها می‌شود و لازم است با مراجعه به تعمیرکار حرفه‌ای از خدمات تخصصی تعمیرات تجهیزات امنیتی استفاده شود. 

دزدگیر ساختمان 

با توجه به اینکه احتمال سرقت در منازل مسکونی و تجاری وجود دارد لازم است از تجهیزات امنیتی مانند دزدگیر برای کم کردن سرقت استفاده شود. این اقدام باعث می‌شود امنیت محل مورد نظر تامین شود. با توجه به اینکه دزدگیرها با سنسورهای حرکتی، ضربه یا سنسور دود کار می‌کنند و عملکرد متفاوتی دارند، لازم تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی متناسب با قطعات و عملکرد آن‌ها انجام شود. چون نقص در تعمیرات آن می‌تواند موجب عملکرد نادرست شود. 

ویژگی‌های تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی چیست ؟ 

تعمیرات تجهیزات امنیتی باید در شرایط ویژه‌ای انجام شود تا جزئی‌ترین ایرادات و مشکلات وسایل‌ و ابزارها شناسایی و درکوتاه‌ترین زمان رفع شود و بتوان مجدداً از وسیله مورد نظر استفاده کرد. به این ترتیب لازم است تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی در مراکز تعمیر واجد ویژگی‌های زیر باشد. 

تعمیرات توسط مهندسین مجرب 

یکی از موارد با اهمیت و ارکان اصلی موفقیت تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی توسط مهندسین مجرب و کارآزموده است. درصورتی‌که مهندسین دانش خود را به روز نکنند، فقط می‌توانند از عهده تعمیر دستگاه‌هایی که مدل قدیمی دارند بربیایند، پس برای تعمیر وسایل و تجهیزات امنیتی  با تکنولوژی و مدل‌های جدید به مشکل برمی‌خورند. 

به همین دلیل توصیه می‌شود وقتی قصد تعمیر تجهیزات امنیتی را دارید به تعمیرکاران ماهر که دانش خود را بروز رسانی می‌کنند و به آخرین دستاوردها دست پیدا کرده‌اند، مراجعه کنید. چون در غیر این‌صورت وسیله یا ابزار مورد نظر تعمیر نمی‌شود و فقط مجبور می‌شوید هزینه‌ی بیهوده‌ای را بپردازید و بعد از مدتی کوتاه مجبور می‌شوید مجدداً آن وسیله را تعمیر کنید. 

استفاده از قطعات یدکی اصلی 

وقتی یک قطعه الکتریکی در تجهیزات امنیتی خراب می‌شود، لازم است آن قطعه تعمیر یا تعویض شود تا عملکرد دستگاه مانند قبل باشد. اما با توجه به اینکه علاوه بر قطعات اورجینال، قطعات تقلبی و کیفیت پایین هم در بازار موجود است، باید به افراد و مراکزی مراجعه کنیم که در تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی حتماً از لوازم اصل و اورجینال استفاده کنند. 

با توجه به اینکه قطعات تقلبی قیمت ارزان‌تری دارند، احتمال دارد برخی از مشتریان برای استفاده از آن تشویق شوند، اما باید بدانید استفاده از قطعات تقلبی، فقط به تجهیزات امنیتی آسیب می‌زند. 

مراکز تعمیر معتبر که لوزام اورجینال برای تعمیر تجهیزات امنیتی استفاده می‌کنند، ضمانت‌نامه و فاکتور را در اختیار مشتری قرار می‌دهند تا درصورت نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش، بدون دردسر بتواند از آن استفاده کند. 

قیمت مقرون‌به صرفه تعمیرات 

اغلب مشتریان وقتی قصد دریافت خدمات تعمیر یا تعویض یک وسیله را دارند، از قیمت و هزینه‌ی آن می‌پرسند. ممکن است تعمیرکاران مختلف بابت ارائه خدمات تعرفه‌های متفاوتی داشته باشند و قیمت‌های بالا برای مشتریان اصلا به‌صرفه نباشد. به همین جهت لازم است تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی با قیمت مناسب و مقرون‌به صرفه به مشتریان ارائه شود. 

ارائه خدمات تعمیر تجهیزات امنیتی در کوتاه‌ترین زمان 

یکی دیگر از ویژگی‌های مطلوب تعمیر تخصصی تجهیزات امنیتی این است که خدمات ارائه شده در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان ارائه می‌شود. این ویژگی اهمتیت بسیاری دارد، زیرا خراب شدن تجهیزات امنیتی و مجهز نبودن ساختمان مسکونی، تجاری یا فروشگاه‌ها ممکن است در آن بازه‌ی زمانی سبب سرقت و تحمیل هزینه‌های مضاعفی شود. 

به همین دلیل توصیه می‌شود یکی از ملاک‌های انتخاب مرکز تعمیرات مناسب و تعمیرکار حرفه‌ای دسترس پذیر بودن و ارائه خدمات تعمیر در کوتاه‌ترین زمان باشد. 

هزینه تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی چقدر است؟ 

تعمیر انواع مختلف تجهیزات با قیمت ثابت و یکسان انجام نمی‌شود. زیرا عوامل مختلفی بر هزینه‌ی تعمیر تاثیر گذار است. به طور مثال نوع آسیب یا مشکلی که برای تجهیزات امنیتی پیش آمده با هم تفاوت دارد و در مواردی که آسیب یا خرابی گسترده باشد، هزینه تعمیر آن هم بیشتر خواهد بود. 

همچنین در مواردی که تعمیر قطعات تجهیزات امنیتی امکان‌پذیر نباشد و لازم باشد قطعه‌ای تعویض شد، هزینه بالاتر می‌رود. 

در نهایت اینکه تخصص و تجربه‌ی تعمیرکار و مدت زمان تحویل کار در هزینه‌ی تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی موثر است. زیرا به همان نسبت که توانایی تعمیرکاران حرفه‌ای بیشتر از افراد مبتدی و تازه‌کار است، هزینه ها هم بالا می‌رود. همچنین شیوه‌ی کار برخی از تعمیرکاران به این صورت است که تحویل فوری وسایل و ابزارها مشمول دریافت هزینه‌ی بیشتر می‌شود. 

جمع‌بندی 

تجهیزات امنیتی مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته و ... جزئی از لوازم ضروری برای ایجاد امنیت در ساختمان‌های با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری یا اداری هستند. با توجه به اینکه وسایل و تجهیزات مختلف نیاز به تعمیر دارند، لازم است با ویژگی‌های تعمیرات تخصصی تجهیزات امنیتی آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید از آن استفاده کنید. امیدواریم این مطلب به عنوان یک راهنمای کامل به شما کمک کند تا در مواقع لزوم بتوانید از بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات برای تعمیر تجهیزات امنیتی استفاده کنید.