سرویس و تعمیر درب ریموت دار پارکینگ

موارد بسیار زیادی در کشور وجود داشته که افراد با خرابی و اختلال در انواع درب های ریموت دار مواجه شده و از افراد ناوارد و بی تجربه درخواست کمک برای تعمیر درب های اتوماتیک نموده اند. افراد بی تجربه و تازه وارد نیز به دلیل عدم برخورداری از دانش و تجربه لازم در این زمینه، موفق به عیب یابی درب های ریموت دار نشده و اقدام به دستکاری و ایجاد خرابی در قسمت های مهم و حساس درب های ریموت دار نظیر جک و موتور نمودند. عیب یابی غیر صحیح و تعمیر بخش های کاملا سالم و بدون مشکل انواع درب ریموت دار همواره باعث وارد شدن آسیب های بیشتر و جدی تر به درب های ریموت دار شده و موجب افزایش چشمگیر هزینه های تعمیر خواهد شد.

به عنوان مثال در بسیاری از موارد کارشناسان و متخصصان شاهد باز شدن موتور و همچنین کنترل باکس درب های ریموت دار توسط افراد کم تجربه و نامجرب بوده اند، در صورتی که خرابی و اختلال درب ریموت دار به هیچ وجه مربوط به موتور و کنترل باکس نبوده و مربوط به بخش های دیگری بوده اند که با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن می توان آن ها را تعمیر نمود. حال با دستکاری و خرابکاری در موتور و کنترل باکس درب ریموت دار باید هزینه های بیشتری برای رفع این دستکاری ها و خرابکاری ها پرداخت شود و حتی در برخی موارد این دستکاری ها قابل جبران نبوده و منجر به تعویض قطعات و تجهیزات مهم و اصلی درب ریموت دار خواهد شد.

بنابراین می توان گفت سرویس و تعمیر درب ریموت دار پارکینگ یک امر فوق تخصصی و حساس می باشد که به هیچ وجه نباید توسط افراد مبتدی، نامجرب و بی تجربه انجام گیرد.

قطعات و تجهیزات انواع درب ریموت دار پارکینگ

در اکثر مواقع برای تعمیر درب ریموت دار پارکینگ نیاز به تعویض قطعات و تجهیزات با نمونه های کاملا نو و سالم می باشد و به عبارتی قطعات و تجهیزات فعلی درب ریموت دار کارایی لازم را نداشته و باید با نمونه های جدید جایگزین شوند. از جمله مهم ترین تجهیزات و قطعات انواع درب ریموت دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موتور

جک

ریموت

چشمی ها

چرخ دنده گیربکس

تسمه گیربکس

هرزگرد

فولی موتور

یاتاقان

میکروسوئیچ ها

برد

کنترل باکس

پنل های درب ریموت دار

و...

این تجهیزات و قطعات همواره بسته به دلایل و عوامل مختلف دچار خرابی و اختلال می شوند که مهم ترین این دلایل و عوامل عبارتند از:

عدم نگهداری و تعمیرات صحیح

عدم انجام سرویس سالانه

فرسودگی قطعات

نوسانات و اختلالات برق

دستکاری و خرابکاری توسط افراد نابلد

و...

باید در نظر داشت که در بسیاری از مواقع مهم ترین عامل و دلیل خرابی و اختلال تجهیزات و قطعات درب ریموت دار، عدم سرویس، نگهداری و تعمیرات صحیح آن ها می باشد. کارشناسان معتقدند اگر سرویس درب های ریموت دار به صورت سالانه و توسط افراد متخصص انجام گیرد، طول عمر درب های ریموت دار بسیار افزایش یافته و هیچ گاه نیاز به تعویض قطعات و تجهیزات مهم و حساس آن ها نظیر موتور و کنترل باکس نخواهد بود. همواره در سرویس و تعمیر درب ریموت دار به صورت اصولی، قطعات و تجهیزات مهم درب ریموت دار با استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص سرویس شده تا طول عمر آن ها افزایش و کارایی آن ها بهبود یابد.



تعمیر درب ریموت دار




تعمیر درب ریموت دار با قطعات اصلی و اورجینال

موضوع و مسئله بسیار مهمی که افراد باید در تعمیر درب ریموت دار به آن توجه بسیار ویژه ای داشته باشند، این است که در صورت نیاز به تعویض و جایگزین کردن قطعات و تجهیزات با نمونه های جدید و سالم، باید حتما نمونه های اصلی و اورجینال قطعات و تجهیزات از مراکز معتبر تهیه شوند. دلیل این مسئله نیز ساده است زیرا نمونه های غیر اصلی قطعات درب ریموت دار همواره از کیفیت ساخت و استاندارد های لازم برخوردار نبوده و به هیچ وجه کارایی لازم را همانند نمونه های اصلی نخواهند داشت.

در سال های اخیر موارد بسیار زیادی از عرضه انواع قطعات و تجهیزات غیر اصلی و فیک درب ریموت دار گزارش شده است که اغلب ساخت کشور چین بوده و شباهت بسیار زیادی با نمونه های اصلی داشته اند. استفاده از قطعات و تجهیزات غیر اصلی و فیک در انواع درب ریموت دار، علاوه بر کاهش عمر موتور و دیگر قطعات درب ریموت دار، موجب ایجاد آسیب های جدی به دیگر تجهیزات و قطعات نیز خواهد شد. قطعات و تجهیزات غیر اصلی به دلیل عدم برخورداری از استاندارد های لازم، نمی توانند با دیگر تجهیزات و قطعات هماهنگ و یکپارچه شوند و همین مسئله نیز موجب اختلالات و خرابی های متعدد در کل سیستم درب ریموت دار خواهد شد. البته لازم به ذکر است قطعات و تجهیزات غیر اصلی از طول عمر بسیار کمی نیز نسبت به نمونه های اورجینال برخوردار هستند و به همین دلیل نیز در زمان بسیار کم، کارایی خود را از دست داده و باید تعویض گردند.

این موضوع را نیز باید بدانید که همواره تجهیزات و قطعات غیر اصلی و فیک درب های ریموت دار در بازار از قیمت بسیار ارزانی برخوردار هستند و یکی از بهترین راه های تشخیص و شناسایی آن ها قیمت ارزان آن ها است. کارشناسان توصیه می کنند به هیچ وجه فریب ارزان بودن آن ها را نخورده و اقدام به خرید نمونه های اصلی و اورجینال از مراکز معتبر نمایید.

مزایای استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در تعمیر درب ریموت دار

حال که در رابطه با استفاده از قطعات و تجهیزات اورجینال برای تعمیر درب ریموت دار توضیحات لازم داده شده و متوجه شدیم که به چه دلیل نباید برای تعمیر درب ریموت دار از تجهیزات و قطعات غیر اصلی و فیک استفاده کنیم، لازم است تا مهم ترین مزایای استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در تعمیر درب ریموت دار را نیز بیان کنیم:

قطعات و تجهیزات اصلی و اورجینال درب ریموت دار همواره از گواهی اصالت محصول برخوردار هستند.

قطعات و تجهیزات اصلی و اورجینال درب ریموت دار همواره از ضمانتنامه های معتبر برخوردار هستند.

در تمامی تجهیزات و قطعات اورجینال درب ریموت دار، گارانتی معتبر دو ساله یا یک ساله وجود دارد.

استفاده از تجهیزات و قطعات اورجینال باعث افزایش طول عمر کل سیستم درب ریموت دار خواهد شد.

نصب و انجام تنظیمات قطعات اورجینال درب های ریموت دار توسط کارشناس راحت تر انجام می گیرد.

قطعات اورجینال همگی از استاندارد های لازم نظیر ISO و همچنین CE برخوردار می باشند.

قطعات اورجینال برخلاف نمونه های غیر اصلی و فیک از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند.

قطعات اورجینال بدون هیچ مشکلی و به راحتی با دیگر تجهیزات و قطعات هماهنگ می شوند.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر درب ریموت دار برخلاف غیر اصلی به هیچ وجه باعث آسیب رسانی به دیگر بخش های سیستم درب ریموت دار نخواهد شد.

با توجه به تمامی این موارد ذکر شده برای استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در تعمیر درب ریموت دار، می توان به این نتیجه رسید که خرید تجهیزات و قطعات اورجینال و اصلی حتی با قیمت بالاتر بسیار به صرفه تر و عاقلانه خواهد بود.

تعمیر درب ریموت با بهترین کیفیت

با تمامی این تفاسیر و توضیحات بسیاری از افرادی که با خرابی و اختلال در سیستم درب ریموت دار خود مواجه می شوند، نمی توانند مراجع معتبر و تخصصی خدمات سرویس و تعمیر درب ریموت دار را در کشور شناسایی کنند. برای متقاضیان خدمات سرویس و تعمیر درب ریموت دار همواره کیفیت خدمات و قیمت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در جست وجوی مراکزی هستند که خدمات باکیفیت را با مناسب ترین قیمت به متقاضیان ارائه نمایند. در حال حاضر یکی از معتبرترین مراکز خدمات سرویس و تعمیر درب ریموت دار در کشور، شرکت خدمات حفاظتی و امنیتی اشل می باشد.

این شرکت با بکارگیری باتجربه ترین، مجرب ترین و ماهرترین نیرو های فنی و تخصصی تعمیر درب ریموت دار از سراسر کشور آماده ارائه تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع درب ریموت دار پارکینگ و ساختمان می باشد. تیم فنی و تخصصی شرکت خدمات حفاظتی اشل معتبرترین و به روز ترین دوره های تخصصی آموزش سرویس و تعمیر درب ریموت دار را گذرانده و توانایی تعمیر انواع درب های ریموت دار از برند های مختلف سازنده را دارند. همچنین شرکت اشل توانایی تامین تمامی تجهیزات و قطعات اصلی و اورجینال درب های ریموت دار با ضمانتنامه و گارانتی معتبر را داشته و از این بابت جای این نگرانی برای متقاضیان نخواهد بود.

شرکت خدمات حفاظتی اشل خدمات خود را با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت و به صورت کاملا تضمینی ارائه کرده تا رضایت مشتریان و متقاضیان را جلب نماید.



سرویس و تعمیر درب ریموت دار پارکینگ